Hallo dames, Hier ook alvast een nod lijstje van 15 t/m 21 januari! ♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (0) 16. (1) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje. 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi dames, zal jullie straks even aan de lijst toevoegen, lukt mij niet op de telefoon, dus zal dat even op de laptop doen😊 Gezellig dat jullie komen kletsen, hopen dat we rond nod een positieve test in handen mogen hebben
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (0) 16. (2) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje 17. (1) Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje 18. (0) 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
En weer door naar de volgende nodlijst lol. Dus bij deze meld ik mij weer aan. 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje, nod 17 januari
Ik meld me ook alvast. Zit nu in ronde 0, eerste na pilstop. Als mn cyclus normaal is meteen wordt ik overmorgen ofzo ongesteld. Dan is mijn nod de achttiende maar weet nog niet zeker.. Picasso, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje
Mag ik ook weer op de lijst? NOD 16 januari 28 jaar 3e ronde na miskraam. Succes iedereen! Ik neem lekker een wijntje
He meiden mag ik ook op de lijst. Ik ben Cynthia 28 jaar en we zouden heel graag een derde kindje willen. Ik vind her erg spannend met name omdat we bij onze twee jongens heel lang bezig zijn geweest bij de oudste 26 maanden en bij de jongste 15 maanden. Dit is de derde ronde 3 e kindje NOd 16 januari!
In 2016 kunnen we er eindelijk weer voor gaan na de mk. Exact 3 maanden na onze mk op 15 december weer ongi geworden. Het is misschien een beetje raar om te zeggen, maar ik was dolblij dat ik ongi was. Na de mk wilde mijn HCG niet zakken, geprobeerd met cytotec het restweefsel weg te krijgen, maar dat lukte niet. Hierop een curretage gehad, maar ook toen wilde mijn HCG niet zakken. Gelukkig is het uiteindelijk na 3 maanden weg, en kunnen we eindelijk weer verder. Geen idee welke ronde, ik denk iets van 15 maar eerlijk gezegd weet ik het niet meer precies. Laten we het maar houden op ronde 1 na mk. Suze29, 30 jaar, eerste kindje, ronde 1 na mk
Hey dames, 'leuk' om bekende namen uit het vorige nodforum te zien! Ohw Suze dat is vervelend zeg!! Hopen dat we deze maand allemaal op roze mogen!! (Iedereen mag zichzelf gewoon in de lijst zetten hoor.. t is niet dat k het niet wil doen hoor.. maar als er meerdere nieuwe dames zijn is het best ff een gezoek😇 )
Hey, een hoop bekenden hier. Ik mag me ook melden (helaas). Maar goed, wij kunnen wel lekker aan de wijn met kerst!!! Ik denk dat deze ronde wel lekker snel gaat met al die feestdagen tussendoor. En de 12e ga ik op wintersport dus dat is een goed medicijn tegen testdrang
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (1) Suze29, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 16. (5) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje Mamavand, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje 17. (3) Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje liesiewiesie, 27jaar, 2de ronde, 2de kindje 18. (1) Picasso, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Is er hier iemand die ovulatietesten gebruikt? Ik ben aan het twijfelen of ik er zal kopen. Ben wel bezig met t te meten.
Hi dames mag ik hier ook op de lijst? Zal erom hangen wanneer m'n nod is. Deze of de volgende lijst. water27, 30 jaar, ronde 8, tweede kindje, datumloos
♡ NOD lijst 15 t/m 21 januari 2016 ♡ 15. (1) Suze29, 30 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje 16. (6) Anouk1989, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Rhea90, 25 jaar, 1e ronde, 2e kindje Leenislief, 34 jaar, 4e ronde, 2e kindje Larissa100, 28 jaar, 3e ronde (na mk), 2e kindje Mamavand, 28 jaar, 3e ronde, 3e kindje Brabomama, 35 jaar, 1e ronde, 3e kindje 17. (3) Eef29, 30 jaar, 5e ronde, 2e kindje Perdiz, 33 jaar, 4e ronde, 1e kindje liesiewiesie, 27jaar, 2de ronde, 2de kindje 18. (1) Picasso, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje 19. (0) 20. (0) 21. (0) Datumloos. (1) Water27, 30 jaar, 8e ronde, 2e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi dames, graag kom ik hier meekletsen, we gaan er weer voor! Vorige ronde is in het water gevallen vanwege een irritante vaginale schimmelinfectie precies rond m'n eisprong :x:x:x Daarom tel ik mijn huidige ronde als 1e ronde, terwijl het dus technisch gezien al de 2e is. Gisteren ongesteld geworden dus binnenkort kunnen we weer hihi! Wat heftig dat je zo lang op je menstruatie hebt moeten wachten na je miskraam Suze! Ik kan me voorstellen dat je na zo'n lange tijd wachten blij was dat je hcg eindelijk voldoende was gezakt en je weer ongesteld bent geworden. Water27, ik heb jou ook meteen op de lijst gezet! Op naar gezellige feestdagen met een lekker wijntje en daarna op naar een roze januari voor ons allemaal!!