NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2017 1 Februari (4) scheetjuh - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 Daantje1990 - ?? Jaar - ?e kindje - ronde 52 Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA) 2 Februari (4) Mommytobe4 - 22 jaar - 1ste kind - ronde 4 Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na miskraam) Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Anoniemh - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 Februari (6) Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 TSCM - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Famke00- 28 jaar -1e kindje - ronde 2 RAINBOW -18 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mamajongens - 34 jaar- 4e kindje - ronde ? 4 Februari (3) MeFlower - 38 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 4e ronde na MA Sam01 - 32 jaar - 1e/3e kindje - ronde 8 Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - Ronde 16 MMM 5 Februari (1) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ? - MMM 6 Februari (2) Justagirl - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 (1e ronde met utro) 7 Februari (1) Zonne straal 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na MA) Datumloos (1) Baby dream - ?? jaar - 2e kindje - Ronde 12 (1e ronde Utrogestan) Buiten de lijst (0) Fluffyfishy - ? jaar - ? kindje - ? ronde - NOD 31 januari Totaal: 23 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Ik heb je toegevoegd Appelsientje89. En jou ook, Fluffyfishy, maar ik wist nog niet zoveel . Kun je nog even aangeven hoe oud je bent, hoeveelste kindje het voor jullie wordt en welke ronde jullie zitten? Ik heb jouw advies maar opgevolgd, Rainbow88. Gisterenavond gezellig gemaakt en vanavond nog maar een keer . Die arme man van mij heeft het er maar druk mee, haha. En dan na vandaag op het wachtbankje. Vanmorgen weer een smiley op de cb ovulatietest en later vanmorgen helse buikpijn. Dus vandaag zo goed als zeker mijn ei. Wel redelijk vroeg op dag 13, maar prima.
Zou morgen mijn ovulatie hebben, maar denk dat deze maand het niet gaat worden... Mijn man is deze week niet over te halen en heeft tot nu toe geen zin gehad bah😑. Vanavond en morgen hebben we dan nog zegt hij, maar vraag me af of er dan wel genoeg levende zaadcellen zijn om een kans te hebben... Bah wat frustrerend, gister dat er ook uitgefloept... Volgens mij krijgt hij met het verstrijken van de maanden een soort prestatieangst.... En dan is hij ook nog eens geen prater dus moet het echt uit hem trekken zo nu en dan grrr... Zo even de frustratie van me afschrijven... Nog wel wat goed nieuws 😃 heb de baan gekregen. Ik word weer kraamverzorgster 😁
Spannend! Zou voor je duimen dat de wachtdagen snel voorbij zijn en je een positieve test in handen krijgt
Ik snap er niks meer van. Ik dacht dinsdag mijn lh piek gevonden te hebben, gisteravond was ie weer lichter. Maar ik was weer te nieuwsgierig en net dus een test gedaan en nu is ie weer donkerder. Nog maar even afwachten dan
He bah, dvk! Dat is inderdaad balen. Jammer dat mannen vaak zo introvert zijn he? Mijn man zit er ook teveel mee in zijn hoofd. Gisteren voor 2e dag op rij gezellig gemaakt en hij kwam in eerste instantie maar niet tot zijn hoogtepunt. Waarschijnlijk omdat er teveel druk op zit voor zijn gevoel. Hij wil het wel ook heel graag, dus hij voelt zich dan helemaal schuldig. Zo sneu. Durf hem al bijna niet te zeggen dat ik liefst vanavond ook nog een keer wil voor de zekerheid :O. Zou het helpen als je een mooi setje voor hem aantrekt? Een beetje sfeer maken? Misschien een wijntje erbij?
Ja erg vervelend, maar wist met wat voor man ik trouwde😁 zijn al 12 jaar bij elkaar. Het zou gewoon zo veel gemakkelijker zijn als ze wat makkelijker hun gevoelens komen uiten. Vanavond heb ik mijn plannetje klaar hihi.
hahaha, dat klinkt goed dvk! Ik denk dat ik ook een plannetje nodig heb vanavond. En wat goed, al zo lang samen. Mijn man en ik zijn ook alweer 18 jaar bij elkaar. Echte high school sweethearts .
Dankje fotofanaat voor het toevoegen! Toch fijn om weer te zien staan op z'n lijst. We doen weer mee! Ik had gisteravond n knaller en vandaag nog. Morgen weer negatief.. tenminste zo ging het altijd. We hebben het eergister en gister benut.. vandaag en morgen ook nog.. Mijn man lijkt nu ook meer moeite te hebben met de 'moetjes' .. Voor de MA niet.. snap het wel.. maar enorm frustrerend. Je wilt alles gewoon benutten!!
Deze maand is ons wel een stukje zwaarder geworden qua hardwerken zoals spuitjes granaatappelsapjes enzovoorts wel dagelijks... Maar we blijven het volgende ronde ook doen als we niet zwanger zijn maar we merken dat we wel bijna op zijn geworden haha maar hopen echt dat het ons een poging wel te waard is!!!
Dag dames! Mijn ovulatie begint over een paar dagen als t goed is dus hier gaan we vanavond of morgen beginnen. Morgen ook uitslag van t zaad dus spannend!
Spannend justagirl! Ben heel benieuwd wat er uitkomt. En veel plezier met "het werken aan een baby" .
NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2017 1 Februari (4) scheetjuh - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 Daantje1990 - ?? Jaar - ?e kindje - ronde 52 Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA) 2 Februari (4) Mommytobe4 - 22 jaar - 1ste kind - ronde 4 Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na miskraam) Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Anoniemh - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 Februari (6) Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 TSCM - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Famke00- 28 jaar -1e kindje - ronde 2 RAINBOW -18 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mamajongens - 34 jaar- 4e kindje - ronde ? 4 Februari (3) MeFlower - 38 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 4e ronde na MA Sam01 - 32 jaar - 1e/3e kindje - ronde 8 Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - Ronde 16 MMM 5 Februari (2) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ? - MMM Suzanne92 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 6 Februari (2) Justagirl - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 (1e ronde met utro) 7 Februari (1) Zonne straal 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na MA) Datumloos (1) Baby dream - ?? jaar - 2e kindje - Ronde 12 (1e ronde Utrogestan) Buiten de lijst (0) Fluffyfishy - ? jaar - ? kindje - ? ronde - NOD 31 januari Totaal: 24 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2017 1 Februari (4) scheetjuh - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 Daantje1990 - ?? Jaar - ?e kindje - ronde 52 Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA) 2 Februari (4) Mommytobe4 - 22 jaar - 1ste kind - ronde 4 Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na miskraam) Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Anoniemh - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 3 Februari (6) Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 TSCM - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Famke00- 28 jaar -1e kindje - ronde 2 RAINBOW -18 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mamajongens - 34 jaar- 4e kindje - ronde ? 4 Februari (3) MeFlower - 38 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 4e ronde na MA Sam01 - 32 jaar - 1e/3e kindje - ronde 8 Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - Ronde 16 MMM 5 Februari (2) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ? - MMM Suzanne92 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 6 Februari (2) Justagirl - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 (1e ronde met utro) 7 Februari (1) Zonne straal 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na MA) Datumloos (1) Baby dream - ?? jaar - 2e kindje - Ronde 12 (1e ronde Utrogestan) Buiten de lijst (1) Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 31 januari Totaal: 24 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!