NOD-lijst 1 t/m 7 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    #281 mamajongens, 22 jan 2017
    Laatst bewerkt: 22 jan 2017
    Dames,

ik weet het even niet
    Heb ovulatietestjes gedaan vanaf 16 jan die knalden.
    Vandaag echt steekjes krampen omdat ik me zo anders voelde gewoon benieuwd wat jullie denken over deze ovulatietest.
    De teststreep is nu donkerder als de controlstreep wat moet ik hier nu van denken? is dit ook eisprong of toch van de ovulatietest van 16 januari aanhouden?
    wat denken jullie
    Bij de testen van 16 jan knalde beide strepen
    Donderdag had ik in de vm ook wat krampen en steekjes dus kzei in mezelf dit zal dan eisprong zijn.
    Kzou nu op 3 dpo zitten

Bijgevoegde bestanden:

2. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Oh dat is inderdaad vreemd mamajongens. Ik zou voor de zekerheid het maar wel weer gezellig maken. Misschien is je eitje vorige keer niet goed gesprongen. Heen idee of dat kan hoor.

Hier is vandaag eindelijk mijn temp gestegen. Vsn 36.3 de afgelopen dagen naar 36.6. Nu hopen dat hij mooi hoog blijft.

3. Sam01

Sam01 Actief lid

4 dec 2015
    423
    7
    18
    NULL
    NULL
    NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2017

1 Februari (4)
    scheetjuh - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2
    Daantje1990 - ?? Jaar - ?e kindje - ronde 52
    Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA)
    Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6

2 Februari (6)
    Mommytobe4 - 22 jaar - 1ste kind - ronde 4
    Miejes - 26 jaar - 1ste kindje - 1ste ronde
    Anoniemh - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Drollie - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na miskraam)
    Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4

3 Februari (6)
    dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Famke00- 28 jaar -1e kindje - ronde 2
    Rainbow88 -28 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1
    TSCM - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Mamajongens - 36 jaar- 4e kindje - ronde ?

4 Februari (4)
    Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - Ronde 16 MMM
    Natassie1988 - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 4
    Sam01 - 32 jaar - 1e/3e kindje - ronde 8
    MeFlower - 38 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 4e ronde na MA
    Eef92- 24 jaar - 1e kindje - ronde 3

5 Februari (3)
    Suzanne92 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ? - MMM
    sunshine1981 - 35 jaar - 2e kindje - Ronde 1e

6 Februari (3)
    Angelabend - 24 jaar - 3e kindje - ronde 23
    Wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 (1e ronde met utro)
    Justagirl - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6

7 Februari (1)
    Zonne straal 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na MA)

Datumloos (1)
    Baby dream - ?? jaar - 2e kindje - Ronde 12 (1e ronde Utrogestan)

Buiten de lijst (1)
    Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 31 januari

Totaal: 30

Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

------
    Hallo allemaal, ik kom aanschuiven! 24 jaar en 3e ronde voor 1e kindje. Nu 1dpo, het wachtbankje dus. Vanmorgen temp omhoog en voor het eerst met ovulatietesten gewerkt. Ben benieuwd! Succes allemaal!

4. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Haal mij ook maar van deze lijst af. Temperatuur is nog steeds laag, dus zo goed als zeker geen eisprong gehad na mijn positieve ovulatietest dinsdag. Vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil meteen een regelmatige cyclus en nu op dag 25 nog steeds niks.. Ik snap er niks van en ben nu zo onzeker :(
    ik hoop dat ik me nog kan aansluiten op jullie lijst, maar voor nu hou ik me afzijdig.

5. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben iets langer bezig dan 6 maanden maar nu 6 maanden echt gericht zeg maar. Ik ben 32 en vind mezelf niet meer de jongste, ook niet superoud ofzo. Plus mijn vriend heeft erectieproblemen en ik had een ontzettend onderbuikgevoel dat er iets niet goed zou zijn. Niet dat de uitslag dramatisch zou zijn natuurlijk... Ik heb bij de huisarts aangegeven dat wij 10 mnd bezig zijn en toen mocht mijn vriend onderzocht worden. Ikzelf trouwens ook, maar daar zijn we nog niet en ik denk dat alles bij mij in orde is gezien mijn cyclus. Wij horen hopelijk vandaag hoe nu verder... Ik ben in ieder geval blij dat ik op mijn gevoel heb vertrouwd.

6. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Als ik je grafiek bekijk, dan lijkt je temp nu toch wel te gaan stijgen. Kan dus gewoon nog in orde zijn hoor.

Mijn beste vriendin is nu zwanger van haar 2e kindje en daar heb ik gisteren even mee zitten kletsen omdat ik ook zo onzeker was over mijn grafiekje. Zij liet me die van haar zien en die ging pas vanaf 4 dpo heel traag omhoog.

No worries! Ik heb goede hoop voor je :)

7. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Oh ik kom me hier ook weer eens laten zien. Periode voor de eisprong altijd weinig te melden en druk met de kleine meid hihi. Maar nu is mijn ovu test bijna positief. Vanmiddag/vanavond nog even 1 doen. En dan vanavond ook maar weer gezellig maken. Gisteravond ook nog gedaan :D Dan hopen dat de temp snel omhoog gaat en beginnen met utro. Van de huisarts al wel de verwijzing gekregen voor het traject in het ziekenhuis. We hopen natuurlijk dat het na deze ronde niet nodig is.

8. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ben hier een tijdje niet geweest, klets vooral mee met de 9+ en 12+ mnd lijsten maar dacht moet toch beetje up to date blijven :D

@mamajongens de enige logische verklaring die ik kan bedenken is dat je eitje de vorige keer niet is gesprongen en het nu opnieuw probeert. Heb je tussen deze test en de vorige positieve testen ook negatieve testen gehad?

Nou ik ben zo opgelucht! Zit nu op cd 19 en had vandaag een follikelmeting. Baarmoederslijmvlies is ruim 1 cm en links zit een grote follikel van 17mm! :D Meestal zit ie rechts dus hopelijk een geluks ei dit keer. Dus ik ga mooi doortesten met mijn ovu testjes en verwacht rond donderdag ongeveer mijn eisprong! Moet de dag na de positieve ovulatietest starten met Utro, hooguit de 2e dag erna maar mag niet later. Ben wel heel benieuwd!

9. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2017

1 Februari (4)
    scheetjuh - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2
    Daantje1990 - ?? Jaar - ?e kindje - ronde 52
    Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA)
    Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6

2 Februari (6)
    Mommytobe4 - 22 jaar - 1ste kind - ronde 4
    Miejes - 26 jaar - 1ste kindje - 1ste ronde
    Anoniemh - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Drollie - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na miskraam)
    Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4

3 Februari (6)
    dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Famke00- 28 jaar -1e kindje - ronde 2
    Rainbow88 -28 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1
    TSCM - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1
    Mamajongens - 36 jaar- 4e kindje - ronde ?

4 Februari (4)
    Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - Ronde 16 MMM
    Natassie1988 - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 4
    Sam01 - 32 jaar - 1e/3e kindje - ronde 8
    MeFlower - 38 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 4e ronde na MA
    Eef92- 24 jaar - 1e kindje - ronde 3

5 Februari (3)
    Suzanne92 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ? - MMM
    sunshine1981 - 35 jaar - 2e kindje - Ronde 1e

6 Februari (3)
    Angelabend - 24 jaar - 3e kindje - ronde 23
    Wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 (1e ronde met utro)
    Justagirl - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6

7 Februari (1)
    Zonne straal 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na MA)

Datumloos (1)
    Baby dream - ?? jaar - 2e kindje - Ronde 12 (1e ronde Utrogestan)

Buiten de lijst (1)
    Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 31 januari

Totaal: 30

Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

Zo, heb mijzelf op paars gezet. Het lange wachten is begonnen.
    Net contractbespreking gehad, midden februari mag het uniform weer aan. Ben zo blij:D

10. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Mooi om te horen! Zal voor je duimen dat het idd een geluksei is.

11. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Wat lief! Maar als ik naar mijn voorgaande grafieken kijk is mijn temperatuur na eisprong tussen 36.9 en 37.2. Daar zit ik nog 0.4 vanaf.. en daarbij is het morgen al een week geleden dat ik een positieve ovulatietest heb gehad! Maar ik blijf hopen op een stijging 1 dezer dagen! Dan zit ik ook officieel in dit groepje, haha!

12. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43

Dan heb ik niet meer intussen getest was gewoon benieuwd waarom ik nu gisteren zo krampjes en steekjes had ,vond het al zo raar dacht dus dat ei door was omdat ik donderdag ook last had van krampen enz

13. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Dit zijn mijn testjes van gisteren en vandaag
    Gisteren dus nog is knaltest :) vandaag nog is gezellig maken
    Dag voor de knaltest was het ook gezellig ;)

Toch vervelend dat die ovulatietest zo gek doen deze week
    Al veel gezellig mogen maken deze voorbije week :)

Bijgevoegde bestanden:

14. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Heb ergens het volgende gelezen

De ovulatietest werkt op het LH hormoon. Er kunnen wel 2 pieken worden gemeten met een test.
    De eerste hoge piek die voor de ovulatie plaats vindt en een hogere piek enkele dagen hierna.

Dit lijkt wat ik dan gehad heb?

ALs die hogere piek erna komt dan klopt dit wel want donderdag krampen /steken ook gehad.

15. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Ik was ook al even voor je aan het zoeken en ik vond inderdaad hetzelfde. Ook las ik dat je dus meestal uit moet gaan van de eerste piek. Meestal zien we de 2e piek niet omdat je daarna stopt met testen. In jouw geval was dat dus even anders. Maar ik zou alsnog voor de zekerheid blijven klussen hoor :p.

16. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier deze ronde geen ovu testen gebruikt.. hiervoor elke keer wel een knaller op vrijdag gehad.. ivm zwaar tijdgebrek vrijdagnacht en zaterdagnacht kunnen 'klussen' Hoop voldoende.. tis niet anders.. gisteravond zo op dat we al om 20.30 sliepen 🤔😂..

17. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Herkennen jullie die gekte dat je eigenlijk heeeeeel
    graag wilt dat het je kan testen..
    Maar ook weer niet.. want zo lang er niet getest word is er nog hoop?
    Ja het klinkt bizar... ik weet het. Hoezo houd jezelf voor de gek.

18. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Dat herken ik heel goed Appelsientje! Ik wil het heel graag weten, maar ik wil geen negatieve test zien 😜

19. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ik heb wel eens gehoord dat je als ovulatie test 2x postief is met enkele dagen er tussen dan is de 1e geen geen ei gesprongen en probeert die het nog een keer.

Vandaag nog een 2e ovu test gedaan en die was donkerder dan vanmorgen. Dus denk morgenvroeg wel een knaller. Hopelijk is het deze ronde ons wel gelukt en dan niet nog een keer naar het ziekenhuis toe voor een zwangerschap.

20. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Mijn temp is ook nog vrij laag met 36.6, maar hij is in ieder geval gestegen. En dat is bij jou ook toch? Ik las in je eigen topic bij de tempkaartjes dat je ook wat heftige nachten hebt gehad. Dat hakt er natuurlijk ook in. En het is ook koud nu dus voor het lichaam ook lastiger om warm te blijven.

Zie je, ik schud zo een paar smoesjes uit mijn mouw :p. We gaan het pver een kleine 2 weken gewoon zien. En ook als er wel een eisprong is geweest dan hoeft dat nog geen zwangerschap te betekenen. Onzeker blijft het dus sowieso helaas.

Deel Deze Pagina