NOD-lijst 1 t/m 7 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Hier 6/7 dpo, voel ook echt nog helemaal niets.. Behalve af en toe steekjes in m'n borsten en kramperig gevoel baarmoeder. Tijd kruipt echt idd!

2. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ik ben vandaag 7DPO.. stront chagrijnig, moe en zere borsten maar die had ik vorige ronde ook en toen was het het niet raak.. toch nog maar even geduld hebben.. denk toch dat ik me donderdag aan een testje waag (NOD is vrijdag)...

3. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Ik zit nu op 7/8 dpo en voel niks :(
    Afgelopen woensdag en donderdag een streepje bloed bij het afvegen, en donderdag echt een ongi gevoel in mijn buik. Gisteren ook wat buikpijn en lage rugpijn, en nu niks....
    Geen gevoelige zere borsten, geen krampjes, maar wel chagrijnig.
    En ik voel me zo lomp, want ik had met mezelf afgesproken niet voor nod te gaan testen of iig geen week ervoor.
    Nu had ik toch zo'n early test gekocht, en vandaag (veel te vroeg) gedaan, en natuurlijk helemaal wit. :)

4. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Haha Sunshine, hier precies zo. Wilde op zijn vroegst morgen testen op10 dpo, maar kon mezelf niet meer inhouden en heb ook net getest. Ook met zo'n ultra vroege test,maar hartstikke wit.

En dan vraag ik mezelf af waarom ik dat nou doe. Alsof het zo belangrijk is om het nu al te weten. Wat maken die paar dagen nu eigenlijk uit? Maar het neemt je gewoon over, he?

5. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Ja echt hoor. En daarna baal je er zo van. Plus het bevestigt gelijk mijn gevoel vandaag omdat ik geen symptomen meer voel.
    Maar goed, het heeft gewoon nog niks te betekenen. Kan best zijn dat wij over een paar dagen gewoon wel wat zien op de test! Nog even volhouden. Lastig hè?!

6. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Ja en het erge is dat je dus ergens een negatieve test verwacht, maar toch nog zo hoopt op een positieve.

7. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

Weet iemand misschien hoe vroeg vooraf je de kruidvat zwangerschap test kunt doen? Die van 2 voor 5 euro?
    Of moet je dan echt de early variant kopen?
    Normaal zou nod volgende week zaterdag zijn maar mn ei was 3 dagen te vroeg dus denk dat nod ook 3 dagen eerder is... as woensdag dus.

8. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    omg.... zien jullie het ook of??? 10dpo vandaag denk ik...
    Wat een rot kwaliteit btw na uploaded

Bijgevoegde bestanden:

9. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ik zie wel een schaduwlijntje maar hij is niet roze op de foto 🤔

10. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    vind 't zo rottig krijg he'm niet mooi upgeload zat er binnen afleestijd en is echt roze 😅!
    over 2 dagen nog eens proberen 🙈

11. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Spannend Suzanne! Hier vanmorgen een action test, maar hartstikke wit helaas. Heb eigeblijk geen ervaring met deze testen van de action, dus weet niet hoe gevoelig ze zijn.

Van de Kruidvat testen heb ik vaak gehoord day ze vrij gevoelig zijn.

12. Muis11

Muis11 Lid

4 okt 2016
    25
    0
    0
    Fulltime mama
    Utrecht
    #412 Muis11, 29 jan 2017
    Laatst bewerkt: 29 jan 2017
    Ik zie wel iets Suzanne, maar op m'n telefoonschermpje is het heel vaag.. hopen op duidelijkere strepen aankomende dagen! :)

Ik zit vandaag op 9dpo.. wil zo graag testen haha.. maar buiten krampen en rugpijn om heb ik nergens last van.. gister wel beetje ziek geworden maar geloof niet dat dat er iets mee te maken heeft..

Wordt voor iedereen steeds spannender.. de testdagen komen steeds dichterbij..

13. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    he balen misschien over paar dagen nog even proberen? bij mijn vorige zwangerschap m'n zoon had ik ook zo'n Tuurtest zoals nu... dus hoop stiekem dat hij gaat oplopen 🤗! Maar goed is nog vroeg kan vanalles mis gaan.... vind wel weer spannend!

14. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!

Spannend hé! moet zeggen ik herken de rugpijn en krampen hoor... die heb ik ook op dit moment

15. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Ja ik zie ook wat hoor suzanne! Fijn.
    ik heb ook een 2e testje gewaagd na de Tuurtest van afgelopen vrijdag. En ja hoor. Hij gaat oplopen:)

Bijgevoegde bestanden:

16. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Jeetje wat n vroege testers allemaal..
    K heb dat echt niet..
    Mijn NOD is woensdag
    Al heb in wel ineens veel meer rust omdat ik echt denk
    Dat t t gewoon echt niet raak is.

Gefelicteerd alle positieve (tuur) testers! :D

17. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!

wauw super test dat is overduidelijk 🤗!

vraagje je test alleen positief als je al hcg aan maakt toch? wil dat dan zeggen dat je kindje is ingenesteld

18. Muis11

Muis11 Lid

4 okt 2016
    25
    0
    0
    Fulltime mama
    Utrecht
    Oh wat fijn drollie!! Gefeliciteerd:)!

Ik heb mij niet kunnen inhouden. Heb een test van de action gedaan en die is echt niet positief. Maar goed. Pas 9dpo.
    Lees hier vaak op het forum dat kv2v5 het beste is. Maar vriendlief was gisteren bij de action en heeft inkopen gedaan hahaha

19. TikTik

TikTik Lid

27 jan 2017
    21
    10
    3
    NULL
    NULL
    Drollie gefeliciteerd! Duidelijk streepje.

Nooit geweten dat het graag zwanger willen worden een obsessie wordt, de ene dag wordt ik wakker" ja " dag erna "nee".

Drollie wat valt jou het meest op aan je lichaam of heb je al een duidelijk zwangerschaps symptoom?

Wat ik altijd vaak lees qua eerste verschijnselen gaat over de borsten.
    Ik hoop graag snel groene aders te zien!

20. Drollie

Drollie Actief lid

16 jul 2013
    222
    153
    43
    Utrecht
    Hier is het ook echt een obsessie geworden.. en ik had mezelf zo voorgenomen om er dit keer niet zoveel mee bezig te zijn.. maar op een of andere manier lukt dat gewoon niet...

Kwaaltjes heb ik niet echt veel.. al heb ik heel af en toe een vlaag misselijkheid. En zijn idd de aders op mn borsten donkerder.. doordat me dat opviel heb ik een test gedaan.. en ja die was positief. Verder merk ik niks...

Ik ga duimen voor Nog meer positieve testen hier.. Wie gaan er allemaal de komende dagen testen?

Deel Deze Pagina