Van harte gefeliciteerd!!! Ganu maar genieten, ik snap wel dat het spannend is maar ik hoop dat je man je ff wat rust kan geven. Het komt goed.
Ik heb vanmorgen getest op 3 dagen voor NOD. HEEL licht tuurstreepje. Met kv 2 voor 5. Ik was natuurlijk weer te ongeduldig grrrr ik test op NOD nog eens.
Ik heb hier en daar wat kraampjes maar ik wordt gek van het wachten..... Heb de clearblue plus net gekocht, ik hoop dat ik kan wachten met testen. Want met deze kan je vanaf 5 dagen voor NOD testen. Hopen dat ik tot vrijdag kan wachten met testen(ik heb met mezelf een deal gemaakt ) ik kan eigenlijk vandaag al testen met de CB plus.
Dankje meiden... Ik probeer positief te denken..echt ! Maar jeetje wat is het eng. Denk dat ik overmorgen nog eens test.. Zie ik veel gebeuren hier? Of lekker zo laten? Vorige keer zei t ook niks
Ohh Appelsientje! Van harte gefeliciteerd! Mmama, ik hoop voor je dat je over een paar dagen een duidelijke streep mag zien! Hier nu 2 dagen voor nod. Vanochtend getest en niks te zien.. Geloof er niet meer zo in eigenlijk.. helaas
Testen op een knaltest kan altijd. Maar deze die je nu had was al super duidelijk. Je kan er niet om heen je bent hartstikke zwanger hihi. Probeer ondanks de laatste keer er van te genieten. Positief blijven xxx
Hier vanmorgen getest met kruidvat 2 v 5, maar hartstikke wit. Erna naar een andere drogist gegaan en getest met een test van ydill, maar ook helemaal niks... nod zou rond zaterdag, zondag moeten zijn, maar toch. Op die ydill test staat dat je hem moet gebruiken op dag van nod, maar in een vakje erboven (op het doosje) staat te gebruiken 4 dagen voor nod. Terwijl ik zondag een heel vaag lijntje op een early test had. Balen zeg. Ik hou niet van vaag gedoe.
Sharlene succes met wachten. Zou het niet kunnen denk ik Als ik de test al Had gekocht 🙈 Mmama, spannend ! Wachten is ook zooo moeilijk. Hopelijk Op je Nod Een knaltest 😃 Muis, het kan nog altijd ! 👏 Sunshine pff balen. Lastig Zo'n onzekerheid 😕
Dankje.. doet me goed dat jullie het een mooie test vinden. Ik moet even wat vertrouwen terug krijgen. Afgelopen oktober kregen wij slecht nieuws.. Komende oktober krijgen worden wij papa en mama!!!
Nou hier een action early er tegenaan gegooit op 8/9 dpo en omo wit. Tenzij ik heel hard tuur, dan zie ik het voorgedrukte hoopvolle streepje wat op mijn netvlies gebrand zit . ik heb wel voor mezelf beslist als ik deze ronde niet ongesteld word (vorige menstruatie was 16 uur) ik ga vragen of mijn amh waarde alvast geprikt mag worden. Hebben 15 maart de intake in tilburg maar ik heb geen geduld , wil graag uitsluitsel of bevestiging.
Wat super voor je. Heb je gevolgd natuurlijk omdat ik de maand ervoor de ma had. Snap je angst heel goed, maar probeer te ontspannen. Dat komt het ten goede
Dankje meid.. Ik gun het jou ook zo.. Houd moed.. snap dat ik nu dat 'weer' makkelijk kan zeggen.. Ik was t ook echt kwijt...en dit ook weer niet zien aankomen. Maar het kan zeker goedkomen!! Ik blijf je volgen!
Waaaaaaa! Appelsientje!! Ik hoor helemaal niet in dit topic thuis maar zag een reactie van jou en wist dat vandaag je NOD was. En je bent gewoon zwanger!!! JEEEEEEEEEEEEEJ! Probeer ervan te genieten meis! GEFELICITEERD!
Hoi dames, Mag ik nog meeschrijven? Iedereen die al zwanger is gefeliciteerd! Voor de dames op rood, hopelijk lukt het jullie ook snel. Het is iedereen gegund. Mijn nod is denk ik 5 februari, ben 22 jaar en het is ons eerste kindje. We wilde het zwanger worden eigenlijk uitstellen tot halverwege dit jaar maar ik heb het vermoeden dat het al raak is.. Het lukte mij niet om me toe te voegen in het lijstje, zou iemand dit voor mij willen doen?
Nee help me... Ik heb net roze slijm.. m'n wereld stort in.. Wat gebeurd er!!!!! Dit kan niet, dit mag niet.
Och echt waar.. ik krijg hier hartkloppingen van. Waarom gebeurd dit nou.. Ik ben al zo bang.. nou dit.. HOE moet ik er nou in geloven dat het goed gaat. Kan toxh nooit goed zijn...
ik zie dat je zo mooi streepje hebt getest . Dan moet het natuurlijk een innestelingsbloeding zijn . Om te kijken of het bloed nog doorzet, zo niet dan hoef je niks zorgen over te maken. Als het gaat om je vorige miskraam als je je zorgen maakt, kan je dokter bellen hoor.
Echt waar ik hoop zo dat dat het is. Kan niet uitleggen hoe enorm in de stress ik zit nu. Kan ik de verloskundige miss bellen? Om bloed te prikken? Ter geruststelling.. ze weten het vorige verhaal.