NOD-lijst 1 t/m 7 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Wist het, maar is toch pijnlijk als je rood ziet op toiletpapier 😑.

Ik mag op rood. Op naar ronde 9...

Voor de zwangeren➡ gefeliciteerd🎉.
    Voor die wachten ➡ succes🍀
    Die op rood ➡ volgende ronde word hopelijk onze wens werkelijkheid 😘

2. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Nee heb je ook wel gelijk in, maar bij mijn vorige zwangerschappen lag het er zo overduidelijk bovenop! Thanks voor de digi knuffel doet me goed :)

Zit nu op 10 of 11 dpo..

3. Sugardna

Sugardna Lid

30 jan 2017
    37
    0
    6
    sportdocent
    Toch nog even de vraag hoe het nou werkt met die lijst. Is er iemand diedat allemaal bijhoudt, of is het de bedoeling dat ik de lijst zelf kopieer en aanpas als bericht.
    Ben nogal een digibeet...:(

Hier nog steeds geen symptomen...ben bang dat ik ook weer een ronde verder moet gaan kijken....word er zo moedeloos van. Vooral aangezien de ene na de andere zwangerschap aangekondigd wordt in mijn directe omgeving.:(

4. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Je kan zelf de lijst kopiëren, updaten en dan eropzetten zoals staat beschreven bij de lijst. Meestal lukt het wel alleen op een computer om het goed voor elkaar te krijgen. Mocht het niet lukken vaak wordt hij dan wel geupdate zodra iemand anders een wijziging aanbrengt. L

Altijd zo spannend de laatste dagen en dan heel confronterend de andere mensen die wel succes hebben. Uiteraard gun je het iedereen maar je wil het zelf ook zo graag waardoor het emotioneel gezien allemaal niet makkelijk is. Helaas kunnen vele van ons hier over mee praten en is er geen pasklare oplossing dan het bespreekbaar te maken. Zo heb ik de afspraak met een vriendin als het voor mij lastig is dat ik het ook aangeef waardoor we over iets anders kletsen. Helpt mij wel om duidelijk te zijn naar andere toe.

5. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Hier al een ganse dag last van boeren laten heel vervelend .
    Iemand hier nog last van?En was toch zwanger dan?

We blijven maar wachten ...

6. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Hier straks naar de dokter veel last van keelpijn en kga toch vragen voor een bloedafname of ze kan testen op hcg.

7. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik kreeg altijd duidelijke symptomen vanaf 4 dgn Voor de Nod. Maarja ook Dat is Voor iedereen anders natuurlijk.
    😘

8. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dit Had ik altijd 1 dag Voor de Nod Als ik zwanger Was...

9. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dvk sterkte meis 😥❤️

10. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    #630 Sharlene, 2 feb 2017
    Laatst bewerkt: 2 feb 2017
    Hi dames,
    @appelsientje hou moed, ik had bij mijn beide zwangerschap bloedverlies tot en met week 12. En daarna is het gestopt. Ik weet hoe erg het voelt elke x dat je naar de wc moet en dan zie weer rood. Ik had ook bijna elke week een echo. Maar het ging allemaal goed ik heb nu een mooie dochter van 6 en een knappe jongetje van bijna 2.

Ik had mezelf beloofd om vandaag niet te gaan testen maar ik kon het niet laten. Ik heb net getest en ja hoor omowit!!!:(
    Ik moet gewoon wachten.....pffffff

11. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Dankjewel, hopelijk is het de volgende ronde zover. Nu me eerst weer even richten op de laatste kraamdagen en dan op mijn inwerkperiode.

12. IngeA

IngeA Nieuw lid

25 jan 2017
    2
    0
    0
    NULL
    NULL

Voel je je ook misselijk of enkel boeren? Ik voelde tot vorige week helemaal niets. Vanaf vrijdag echt grieperig met 's nachts misselijk en overdag boeren na alles wat ik at. Maandag dus naar de dokter aangezien ik dacht dat ik gewoon de griep had. Zij begon dadelijk over mogelijke zwangerschap. Mijn eisprong was pas 19 of 20 januari dus ik dacht dat het wel vrij vroeg zou zijn. ( Ik wilde zelf pas testen aankomende zaterdag). Bleek hcg 16. Gisteren opnieuw bloed geprikt en hcg al 73.

Dus boeren kan inderdaad symptoom zijn, moed niet opgeven. Wel vervelend symptoom :(

13. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Nog niks gebeurd vanacht. Had mijn menstruatie wel verwacht. Wel wat steekjes en licht bloedverlies (heb ik altijd voor menstruatie, maar had ik de laatste zwangerschap ook. Ik denk dat komt door conisatie van baarmoeder ofzo een jaar geleden).

Ik durf niet te testen. Ben zo bang voor teleurstelling.

14. zwanger2015

zwanger2015 Actief lid

14 dec 2014
    199
    93
    28
    NULL
    NULL
    Mlb, alweer een testje gewaagd?

15. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hihi Sharlene. Ik heb stiekem ook weer getest vanochtend 🙈
    Maar ik zit ook drie of vier dagen Voor de Nod. En negatief.

Ben echt met vlagen Zo misselijk dat ik bijna moet overgeven. Zo heftig Had ik het met eerdere zwangerschappen niet. Zo gek Dan toch negatief testen of niet ? Misschien heb ik wel buikgriep :$

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Inge gefeliciteerd !!

Zwanger2015 Ja herkenbaar Dat je bang bent Voor teleurstelling. Ben je over de Nod ?

17. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Inge gefeliciteerd.

Esila is je nod ook 6 feb?
    Bij mijn vorige zwangerschapen had ik een pos test 3 dagen voor NOD.

18. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ben ik ook benieuwd naar 😊

19. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik ging er van uit dat M'n Nod de 5e is Maar kan ook 6 Zijn. Wat onregelmatige cyclus.
    Bij M'n eerste zwangerschap teste ik vier dagen over de Nod Voor het eerst en Dat Was Een knaller natuurlijk. Bij de tweede 1 dag ervoor Smiddags of Op de Nod zeld Maar wel smiddags 🤔Was Een licht streepje.
    En Bij M'n miskraam op de Nod geloof ik.duidelijke streep
    Dus heb niet echt vergelijkingsmateriaal met vroeg testen.

20. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Dvk ik ga voor je duimen volgende ronde!
    Voor de dames die nog in spanning afwachten nog even geduld 10,11 dpo is natuurlijk nog vroeg
    Zwanger2015 spannend!
    Ingrid gefeliciteerd!
    Esila hopelijk is het een zwangerschap en geen buikgriep!
    Sharlene geef de moed niet op, het kan nog.

Jaaa hij is opgelopen! Morgen of zaterdag maar eens met kruidvat testen en m'n vriend vertellen.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina