Haha idd. En Dan zit ik weer een uur lang te staren of er eeecht geen streep staat ! 🙈 Niet meer Dan tijdverspilling en jezelf onzeker maken 😬 We weten het goed en toch... 😄
Dikke knuffel voor iedereen op rood! Duimpjes draaien voor de dames nog in spanning. Hopelijk morgen nog een heleboel mooie testen.
Gefeliciteerd zwangeren! (ik ben jaloers...) En kop op voor iedereen op rood. Ik geloof dat ik zelf morgen een testje ga wagen. Ik kan toch echt niet meer wachten. Ik heb vannacht gewoon gedroomd dat ik meerder positieve testen in handen had (en dat vervolgens de buren langskwamen en ik ze allemaal gewoon open en bloot had liggen....levendig dromen....was dat ook niet een zwangerschapskwaal? ) Ik denk niet dat ik al positief test voor mijn nod, maar heb toch nog 6 testen liggen, dus ik ga mezelf gek maken en er eentje tegenaan gooien morgen. Mijn nod is zondag, wie weet...
Sugardna, levendige dromen was bij mij altijd een zwangerschapssymptoom. Tegenwoordig heb ik het altijd voor ik ongesteld wordt Hopelijk is het bij jou een symptoom. Ben benieuwd naar je test👍 Ik heb vandaag niet getest. Applaus voor mezelf 👏😂
Echt applaus voor je Esila dat je niet hebt getest. Ik heb tot nu toe ook niet getest Ik hoop dat ik van de weekend ook niet gaat testen en probeer te wachten tot maandag(nod).
Hihi Dankje Sharlene ! Knap ook van jou ☺️Hoop Voor je Dat je het Gaat volhouden 😊
Gefeliciteerd aan de zwangere meiden! Super fijn! Vandaag mijn nod. Helaas nog steeds negatief.. mijn cyclus duurt zo'n 33 dagen gemiddeld. Dus hoop dat mijn menstruatie snel komt.. heb ik sneller een nieuw ei hahah.. Ik blijf duimen voor de andere dames!!
Proficiat aan degene die op roos staan hopelijk volgen er nog meer Voor degene nog moeten testen succes Helaas voor degene die op rood staan hou de moed op naar volgende ronde Hier nog steeds ziek keelpijn gaat beter maar nu hoesten en ben wakker geworden veel zweten moest alles van me afgooien Wie was zwanger en had geen menstruatiegevoel? Kvoel geen krampen in mijn buik of dat ongi onderweg is met naar toilet tegaan meer witte melkachtige afscheiding heb ik anders niet voor mijn nod heb dat alleen gehad bij de oudste tijdens de zwangerschap zo een afscheiding kdurf niet meer te testen want de testen blijven omiwit kmoet me echt inhouden maar kga proberen wachten met testen tot zondag Het boeren ook nog af en toe last Weet niet wat ik ervan moet denken... Hoop snel duidelijkheid te hebben
Ik hoop ook snel duidelijkheid te krijgen. Gisteren en vandaag wat rozeverlies, daarna weer doorzichtig. Gisteren ook ongi gevoel, maar verwacht nod pas morgen of zondag, cyclus dag 24/25. Ik durf ook niet te testen hoor. Heb geen zin in die teleurstelling van een witte test. Wacht het wel gewoon af en ben blij dat het weekend is. Had maandag en dinsdag wel ontzettend last van lage rugpijn. Dat heb ik echt nooit en zit dan gelijk weer te denken van misschien had ik een late innesteling en testte ik daarom woensdag wit. Hoe bedoel je je eigen gek maken Alle zwangeren gefeliciteerd!! Iedereen op rood, dikke knuffel en weer vol goede moed door naar de volgende ronde. Alle wachtenden, veel succes!!
Dank je Esila, we proberen het.....hihihi Mamajongens ik had bij beide zwangerschappen geen enkele menstruatiegevoel. Maar dat zou niet betekenen dat elke vrouw hetzelfde zijn. De dochter van mijn nicht was zwanger zonder het te weten, zij had elke maand gewoon haar mentruatie. Ze had een scherpe pijn gevoeld waardoor ze niet kon lopen en was meteen naar de HA gegaan. Zo waren ze erachter gekomen van de zwangerschap.
Mamajongens, menstruatiepijn Was iets Wat ik Bij alle zwangerschappen had. Bij de eerste het hevigst. Elke keer ging ik naar het toilet en dacht rood te Gaan zien Maar kwam Alleen Maar wit 😊 Sunnyqueen. Toch gek Dat het Alleen roze is ? Hopelijk is het gewoon van de innestelling. Mmama spannend !! Ik hoop met je mee.
Rozeverlies, heb je dat normaal als je ongesteld wordt ook wel eens? Ik vind dat klinken als innesteling, aangezien het rond dag 22/23 was. Weet niet wanneer je eisprong was, maar een innesteling is toch 9 tot 12 dagen na de eisprong? Dat zou dan dus kunnen. Ik wil je niet nog gekker maken..., maar ik weet ook dat elk sprankje hoop er één is
Ik heb zelf vanochtend getest. Mijn NOD is zondag, maar kon het niet meer laten... En voordat ik ging meelezen op dit forum had ik nog nooit van een tuurstreep gehoord, maar ik geloof dat ik zoiets te pakken heb... Manlief zag ook iets. "Dit is in elk geval niet niks", zei hij... -spannend-
Oooo ontzettend spannend. Morgenochtend nog een keertje testen! Rozeverlies heb ik normaal nooit. Ga al heel de ochtend op het toilet kijken, en net was het weer weg Ik blijf nog hopen, maar durf nu even niet te testen
Ooooh spannend Sugardna ! Foto ? 😊 Zien jullie Wat Op mijn test ? Ik Had deze woensdagmiddag gedaan. Maar toen er geen streep verscheen Had ik hem weggelegd. Volgende ochtend keek ik en er stond in de verte Een roze streepje. Ik dacht aan Een indroger. Maar Misschien Ook wel niet 🙈 Of zit ik mezelf gek te maken 😬😧
Ik Had een paar druppels water toegevoegd want Als het Een indroger was Dan zou hij daarmee weggaan ? Weet niet of dat waar is hoor las het hier ergens 🙄