NOD-lijst 1 t/m 7 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugardna

Sugardna Lid

30 jan 2017
    37
    0
    6
    sportdocent
    @Esila ik dacht eerst niets te zien, maar toen ik het scherm van mijn laptop iets schuin hield, dacht ik toch wat te zien. Deze was van woensdag? En daarna niet meer getest?...ik zou me niet in kunnen houden geloof ik.

Ik probeer een foto toe te voegen van mijn tuurstreepje, maar ben geloof ik niet zo handig...o haha...toch gelukt zie ik nu.

Bijgevoegde bestanden:

2. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Hoi hoi
    Ik zie allemaal tuurstreepjes :) succes dames met de tuurstreepjes.

Ik denk dat ik naar de volgende ronde zal moeten gaan. Ben net naar de wc gegaan en bij het droogvegen zag ik wat rozeslijm :( en ik heb ontzettend veel kraampjes.......
    Ik baal erg.

3. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    ja hij Was toch buiten de tijd daarom dacht/denk ik zal wel niks Zijn. Bedankt Voor het meekijken 😊

Ik Zie de jouwe !!! 😍 Alvast Een voorzichtig gefeliciteerd

4. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ah Sharlene 😢 Wat rot ! Dikke knuffel voor jou ❤️ Hoop met je mee Voor de volgende ronde Dan !

5. Sugardna

Sugardna Lid

30 jan 2017
    37
    0
    6
    sportdocent
    Dankjewel Esila!
    Ik durf er nog niet echt in te geloven.
    Maar als je dan gefeliciteerd wordt, wordt het opeens wel heel echt. Ik krijg er een beetje kippenvel van...:)

Wanneer ga jij weer testen?

6. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ja Snap ik. Sugardna.
    Hopelijk worden je testen steeds duidelijker 😊

Ik test morgen denk ik

7. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Vandaag op 2 testen een heel licht streepje op een clearblue en een dio test. Heb de laatste dagen ook last van steekjes in mijn liezen en er waren momenten dat ik veel sterker rook... Nu afwachten of ze oplopen....

8. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Wauw spannend Mayo !!

9. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Ik wil de dames die op het wachtbankje zitten veel succes wensen. Wachten is echt ongelofelijk moeilijk!.... Voor de dames die ongesteld zijn geworden... ik leef met jullie mee en wens jullie heel snel een zwangerschap toe.

10. Sugardna

Sugardna Lid

30 jan 2017
    37
    0
    6
    sportdocent
    Sta ik net met een volgende test in mijn handen...twijfel twijfel twijfel...zal ik er nog een tegenaan gooien. Zo'n digitale geeft wel duidelijkheid, maar wat nou als die negatief is...en heeft het wel zin om overdag nog een keer te testen als je 's morgens al zo 'n mini tuurstreepje had...

Ik maak mezelf helemaal gek.

Mayo, heb jij twee tests uitgevoerd met ochtendurine? Of was de één in de ochtend, en de volgende later?

11. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Mayo dat is spannend......wanneer is je nod?

Dames ben net van de wc gekomen en er is geen rozeslijm te bekennen :(. Ik weet niet wat ik moet denken. Maandag is mijn NOD. Wat denken jullie van de weekend een test er tegen aan gooien? Ik heb 1 test van de action en 1 test van CB. Of niet testen en gewoon tot maandag wachten?

Aaarrggghhh dit is echt om gek van te worden......en het grapigge is, wij doen dit onszelf!!

12. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Niet Doen! Beter morgenvroeg meis.

Ik kon me niet meer inhouden dus net weer getest. Negatief 😕 Echt weggegooid geld en teleurstelling. Denk dat ik Nu Maar tot zondag wacht ☹️ Nod is zondag of maandag.

13. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ja echt teveel mee bezig gewoon 🙈 Zei ook echt tegen mezelf Wat doe ik mezelf aan 🙈En Dan weer door Gaan 😂
    Ik moet echt geen testen meer in huis halen 😬

Zou even afwachten Hoe de rest van de dag verloopt Sharlene. Anders morgen of zondag testen ?

14. Sugardna

Sugardna Lid

30 jan 2017
    37
    0
    6
    sportdocent
    Kon het toch niet laten...
    En kijk nu eens!

Ik denk toch dat ik het mag gaan geloven nu...

Ik had maanden eerder moeten gaan meeschrijven op dit forum hahaha:D

Bijgevoegde bestanden:

15. Sugardna

Sugardna Lid

30 jan 2017
    37
    0
    6
    sportdocent
    Meiden, ik wens jullie allemaal ook zo'n mooie test toe. Wat voelt dat goed! Zeker na zoveel maanden...

Ik ga voor jullie duimen!

En voor de meiden die al op rood staan, ik geloofde er zelf niet echt meer in; waarom zou het 7x niet lukken, en dan opeens wel. Ik zag mezelf al bij de huisarts zitten. Maar zie hier, het kan!
    Houd moed. <3

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Wauw ! &#128561;
    Heb je een ander merk gebruikt? Vanochtend Zo licht en nu zo duidelijk!

Blij voor je meis &#128515;

17. Sugardna

Sugardna Lid

30 jan 2017
    37
    0
    6
    sportdocent
    Ja die van kruidvat. Had ik nog eentje van liggen en ik las ergens op internet dat die soms 's middags nog duidelijker zijn dan 's morgens en toen dacht ik....ach, ik probeer het gewoon.

18. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Nou Dat klopt dus in jouw geval ! Fijn hoor. Maar goed dat je niet naar mij hebt geluisterd Hihi.

19. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    Ik weet van mijn vorige zwangerschap dat ik in het begin beter testte in de middag. Ik heb die 2 testen wel met ochtend urine gedaan. Ik was zojuist bij de action en kon me niet bedwingen. Nog een doosje action testen gekocht en getest. En ja hoor weer een lichtroze streepje. Denk toch echt dat het gelukt is....

20. mayo89

mayo89 Actief lid

4 feb 2015
    139
    36
    28
    #720 mayo89, 3 feb 2017
    Laatst bewerkt: 3 feb 2017
    Mijn NOD is 5 februari....
    Of je moet testen kan ik niet voor jou beplaen. Het is aan jezelf....
    Doe wat goed voor je voelt.

Deel Deze Pagina