NOD-lijst 1 t/m 7 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    #721 Appelsientje89, 3 feb 2017
    Laatst bewerkt: 3 feb 2017
    Ik kom ook weer even hysterisch doen..
    Ik voel me niet zwanger!!
    Echt jemig.. wat n onzekerheid.
    M'n roze verlies is gestopt, gister 3 minimale veegjes..
    Vandaag niks, gewoon normale afscheiding.
    In n opwelling net een action early gedaan... ik denk neem maar n early gezien de middagurine...
    ik ben ook z'n doos... 13dpo was n kv2voor5... met netjes ochtend urine natuurljk! Waaaaarom doe ik dit nou.. kan dit toch nooit vergelijken? Het was echt n opwelling.
    Ik ben zwanger oke, dat moet ik nu echt geloven..
    Maar of ie oploopt weet ik nu nog niet.

Iemand enig idee vanaf hoeveel hcg de kv2voor5 reageert?
    De Action early vanaf 10....

2. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dit is toch Een knaltest 😱 Zou niet meer twijfelen Nu hoor Appelsientje !

3. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Ja... maar dit is n early...
    kv2voor5 niet... dat is toch oneerlijk?
    En naja nu wel middag urine.
    Arghh.. wat n onzekerheid.
    M'n linker onderbuik is pijnlijk als ik erop druk..
    Dan word ik weer bang dat het BBZ is!!
    Dan loopt je hcg niet goed op toch?
    Jemig.. maak jezelf gek.. sorry.. jullie zullen me Koekkoek vinden onderhand. Sorry :(

4. Sugardna

Sugardna Lid

30 jan 2017
    37
    0
    6
    sportdocent
    kv 2voor5 reageert volgens mij op 25.
    Maar ik had er vanochtend eentje die bij 10 al reageert, en vanmiddag die van kv, en die sloeg duidelijker uit dan die van 10 vanochtend.

Geen peil op te trekken. Gewoon geloven en afwachten. Je hebt toch geen enkele invloed....
    Lekker bezig blijven en afleiding zoeken werkt het best om je hoofd niet op hol te brengen. (dat geldt trouwens ook voor iedereen die nog op het wachtbankje zit)
    Ikzelf was vandaag vrij en heb de hele dag met de laptop op schoot gezeten, dan kun je jezelf echt helemaal gek maken.

5. fluffyfishy

fluffyfishy Fanatiek lid

1 sep 2016
    1.000
    791
    113
    Vrouw
    Ik verlaat jullie nu zeker.. ik heb vanochtend een knalpositieve ovulatietest gehad, 2e keer deze cyclus. Zit nu op dag 36, nadat ik al die tijd een regelmatige cyclus gehad heb.. nu voor de 3e keer deze ronde 14 dagen geduld hebben. Zucht..

Oja, voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan ivm dat hcg ook zichtbaar kan zijn in een ovulatietest maar wit witter witst..

Appelsientje ziet er echt goed uit! Je weet nooit zeker of t gied zit, maar je testen zien er super uit!!
    Voor de tuurstreepjes; hopelijk lopen ze goed op!
    Voor de wachtende; hopelijk allemaal mooie testen
    Voor degene op rood; veel succes in de komende ronde(s). Wie weet tot in een volgende nod-lijst. Ik ga me deze ronde niet meer melden in een andere nod-lijst, maar volgende ronde wel weer als ik gewoon vanaf het begin mee kan doen. Alhoewel ik t liefste hoop dat dat niet meer hoeft en mijn geduld rijkelijk beloond wordt, pff..

6. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Esila ik denk dat ik gewoon ga afwachten tot maandag, hoop ik :)

Appelsientje volgens mij kan je nu echt niet meer omheen......waw wat een knaltest zeg!!!!

7. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Appelsientje spannend hoor maar meid met zon test moet je heerlijk gaan genieten dat je nog geen klachten heb. Voor je het weet komen de kwaaltjes opzetten.

Wat raar om zo heel de dag te wachten tot je ongesteld word, vanochtend een test gedaan maar negatief en verwacht nu elke keer dat het begint maar zo voelt het nog niet.

8. Appelsientje89

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Dankje meiden..
    Vind het zo bizar dat ik me zo goed voel..
    Het is dan ook pas 4+1.. voor mij eigenlijk 15dpo...
    Ben erg blij met m'n 'knaltest'...
    zoals jullie het allenaal lijken te vinden. Dat doet me goed!

9. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Ik denk dat ik ook een beetje pril mag hopen ik zie een heeeeeel licht streepje, de test van deze morgen dat ik dacht omiwit was bleek toch een streepje te vertonen is wel een Quidtest van carrefour.
    Blijkbaar pas na 10 min afleesbaar ik dus met mijn domme kop die test veel vlugger in de kast gesmeten en in de namiddag kreeg ik het idee laten we nog is naar die test kijken en wat zag ik euuh toch een streep..

Morgen nog een testje er tegen aangooien hopelijk nu iets duidelijker morgenvroeg

Zien jullie het ook lichtjes???

Tis echt niet goed te zien hopelijk morgen beter of de pagina uitvergroten naar 200%

Bijgevoegde bestanden:

10. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Oh spannend mamajongens ! Ik Zie het ook Als ik de foto uitvergroot!

11. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hahaha 😂 Net Als ik: denk ik , hoop ik 😂👍
    Ben bang Dat ik het niet ga volhouden Maar probeer het 😄

12. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Appelsientje, vind je onzekerheid niet raar hoor. Lekker van je afschrijven hier 👍 Als ik in jouw situatie zat werd ik ook gek denk ik. Hopelijk krijg je gauw meer zekerheid meid. Succes

13. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ik dacht trouwens altijd dat positief testen voor je Nod meer uitzondering dan Regel was maar lees het hier op het forum zo vaak dat het lijkt of dat niet (meer?) op gaat :(

14. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hmmm nog geen ongi te zien.. echt gek want ik ben normaal super regelmatig! Laatste test was donnderdagochtend (gisteren nod) maar die was omo wit.. zometeen nog eens testen maar lijkt me onwaarschijnlijk nu wel een streep te zien...

15. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Appelsientje en mamajongens gefeliciteerd! Hopen dat ze blijven zitten.
    Esila en steffie (en de andere dames die nog wachten) ben heel benieuwd!

Hier nog even mijn laatste testen van vanmorgen. Clearblue geeft 2-3 aan is dat niet nog een beetje vroeg? Ik ben zeker dat in het weekend van 22 januari m'n eisprong was. En ik denk te weten dat de innesteling 3dagen later was, kan het komen omdat de innesteling zo vroeg was?

Bijgevoegde bestanden:

16. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Spannend Steffie ! Ben benieuwd 👏👏

Mlb, ik heb geen verstand van clear blue testen. Maar je andere test is sowieso super he 😃👏

17. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Test was wit hoor 🙁

18. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Kvoel me ook zo onzeker de kruidvattest en actiontest zijn wit.

Straks om de Quidtest opnieuw daar had ik licht streepje op volgens mij trage hcg aanmaak kwil zien of hij oploopt
    Wat spannend ochtendurine bewaard om straks te testen of toch met nieuwe urine testen?
    Kvoel me nog steeds ziek keelpijn is beter maar veel hoesten en een koortsblaas :(

19. sunshine1981

sunshine1981 Actief lid

21 okt 2015
    257
    60
    28
    Vrouw
    Spannend. Kan best zijn hoor dat je hcg nog wat lager is.
    Hoop voor je dat het streepje op de andere test weer iets is opgelopen.

Hier al 3 dagen iets roze verlies. Zou nod vandaag of morgen hebben, maar begint nooit met roze. Altijd 1 dag bruin en dan zet het door in knalrood. Ik begrijp niks meer van mijn lijf. Mocht het niet doorzetten, wil ik niet eerder dan maandag testen. Dan maar liever nog even die onzekerheid. Teleurstelling van zo'n witte test is anders zo groot.

20. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ah balen zeg Steffie 😥 Sterkte ❤️

Mamajongens wanneer is je Nod ? Nooit van Quistest gehoord Maar kruidvat schijnt gevoelig te Zijn. Ik hoop Voor je Op Een heleboel duidelijke streepjes 😊

Deel Deze Pagina