Quidtest is van groot warenhuis carrefour Ik ben van Belgie Die zouden vanaf 8hcg reageren en kruidvattesten pas op 10 hcg dus dat word spannend straks Laat de duimpjes maar goed omhoog draaien
@mamajongens ik heb gisterochtend een tuurstreepje gehad op een test die meet vanaf 10 ml (? of wat is die eenheid?) en 's middags een veel duidelijker streep op een kruidvat-test. Dus wie weet nog met middagurine proberen. Ik had ergens gelezen dat de kruidvat-test daar veel beter op reageert. @mlb wij zijn echt precies tegelijk volgens mij. mijn ovu-test was positief op 22 januari, en mijn nod was volgens mij morgen. Heb gisteren al positief getest. Zit jij nu ook op een ander forum?
Vandaag nod en getest... ik zie wel iets... Bovenste test is 2 voor nod , omo wit en de andere van vanmorgen. Resultaat binnen 5 minuten .... Zien jullie 't ook?
Hai Dames, Ik zat officieel in de NOD lijst van 23-31 januari. Maar mijn ei was een stuk later en dacht tja kan nog doorschuiven, maar had er toch weinig hoop op. Mijn NOD was gister en ben nog steeds niet ongesteld. Heb hele vage klachten gehad de afgelopen week, dacht eerder te rekenen op een buikgriep. - Opvliegers, warm-koud, zwaar gefrustreerd en direct aangebrand - Misselijk en weeïg, moest echt steeds wat eten. - Rommelende darmen, geen stoelgang 3 dagen en nu aan de dunne. - Vanaf eergisteren gaan voelen hoe laag mij baarmoedermond was en die was laag en stond echt naar beneden en een beetje open. - Onderrugpijn al dagenlang wisselt dit per dagdeel af. De donkere wolken zijn nu weer over en voel nu eigenlijk niks meer. Ik zit te wachten tot ik ongesteld word, maar gebeurd niet. Durf alleen niet te testen, denk eerder dat ik weer last heb van cysten en ben bang voor een negatieve test Ik zit nu al op CD 33. Normaal tot 26-31 dagen. Ohja gister een verjaardag en na 2 glazen cava gewoon al aangeschoten zijn. Moest echt naar huis, omdat ik moe was en het niet lekker viel. Ben zo gewend dat ik niet zwanger ben, dat ik mijn leven niet meer volledig aan pas op wat als.
Balen steffie! Veel succes in de volgende ronde. Mmama ik zie hem niet maar ben ook niet z'n goede tuurster. Hopelijk maandag een duidelijke streep! Het klinkt goed ladylola, paar symptomen die mij ook bekend voorkomen! Sugerdna ja ik heb me aangemeld voor het 1-15 oktober forum. Mijn ei was denk ik 22 januari. Spannend hé! Wanneer denk jij uitgerekend te zijn? Esila hoe is het bij jou?
Na even wat zoek werk en terug bladen heb ik hierbij een update van onze lijst, mocht ik iets vergeten zijn pas hem dan zelf even aan. 1 Februari (4) scheetjuh - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 Daantje1990 - ?? Jaar - ?e kindje - ronde 52 Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 2 Februari (6) Mommytobe4 - 22 jaar - 1ste kind - ronde 4 Miejes - 26 jaar - 1ste kindje - 1ste ronde Anoniemh - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Drollie - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na miskraam) Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 3 Februari (9) dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Famke00- 28 jaar -1e kindje - ronde 2 Rainbow88 -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 TSCM - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Mamajongens - 36 jaar- 4e kindje - ronde ? SteffieD- 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 TikTik- 34 jaar - 1ste kindje - ronde 1 (5) Priscil87 - 29- 1ste kindje - ronde 3 LadyLola - ..... 4 Februari (7) Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - Ronde 16 MMM Natassie1988 - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 4 Sam01 - 32 jaar - 1e/3e kindje - ronde 8 MeFlower - 38 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 4e ronde na MA Eef92- 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mmama - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 LaDebs - 27 jaar - 2de kindje - ronde 25 MMM 5 Februari (8) Suzanne92 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ? - MMM sunshine1981 - 35 jaar - 2e kindje - Ronde 1e Denisevdk 26 jaar - 1e kindje - 4e ronde Mayo89- 27 jaar - 2de kindje - 2de ronde Esila - 34 jaar - 3de kindje - ronde 1 MLB - 22 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Sugardna -35 jaar - 2 de kindje - ronde 9 6 Februari (6) Angelabend - 24 jaar - 3e kindje - ronde 23 Wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 (1e ronde met utro) Justagirl - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Lia1986 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 7 Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sharlene - 37 jaar - 3e kindje - ronde2 7 Februari (1) Ilse23 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Baby dream - ?? jaar - 2e kindje - Ronde 12 (1e ronde Utrogestan) Buiten de lijst (1) Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 31 januari Totaal: 43 Wachtbankje (17), Zwanger (4), Ongesteld (8), MMM (3), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE][/QUOTE]
Ik denk dat bij mij de kans groot is dat ik op rose mag. Streepjes zijn nog licht maar lopen wel op. Hopen dat het goed blijft gaan. Met verschillende testen getest en komt bij allemaal een licht streepje. Ik heb maandag mijn NOD
Fijn Mayo ik duim dat ze oplopen! Hier intussen op dag 36 beland en nog geen regels maar ook witte testen
Geloof dat die vage buikgriepklachten ook een reden hadden😳😳😳 Mag ronde 30 dan eindelijk definitief de laatste zijn? Ben heel onzeker en meer bedroefd. Tis eindelijk zover. Weer zo dichtbij en zo bang dat het mij weer afgenomen wordt.
Mmama ik zie m niet maar kijk ook via m'n tel.. misschien ligt het daar aan.. Gisteren m'n nod. Vandaag niet getest maar afgelopen dagen wel en die waren negatief.. nog geen tekenen van menstruatie.. ben benieuwd..
Mlb, bedankt voor het vragen. Ik voel vanalles Maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn (zelfbescherming). Weet ook Hoe erg ik of M'n lichaam mezelf Voor de gek kunnen houden 😉Ik hoop morgenochtend te Gaan testen. Priscil bedankt Voor het updaten 👏 Mmama ik Zie niks Maar ben geen goede tuurder en daarbij na het uploaden wordt de foto sowieso vager. Hopelijk heb je snel Een duidelijke test 👍 Ladylola, hoop Dat het raak is😃
Wauw ladylola Dat is duidelijk 😍 Gefeliciteerd hoor ! Hopelijk Gaat het gewoon goed 😊 Muis.. Spannend !
Hier weer een omiwittetest pfff maar geen bloed geeft moet Weet niet goed waar ik zit in mijn cyclus 22 jan knal pos ovutest gehad dus ten vroegste 23 of 24 jan dan eisprong dus moet ik dan vanaf 25 1dpo nemen? 26ste jan voelde ik me niet goed echt raar ik me voelde Zo frustrerend vind het niet meer leuk
Ik begrijp je frustratie 😕 Ik Snap het hele dpo gebeuren niet Zo goed Maar Als je 25e Als 1dpo neemt Dan zit je Nu pas op 10dpo dus is niet gek om Dan nog negatief te testen toch ?