Vandaag wel last beetje menstruatiekrampen onderbuik weet niet wat ik er mag van verwachten ja ook al aan gedacht dat dan bevruchting mss kan zijn begint 11 dpo dan vandaag nog maar een beetje wachten ...We houden de moed erin
Sunshine1981 bedankt voor het meeleven en ik hoop voor je dat je snel weet wat er aan de hand is. Dames ik lees nog ff mee. Ben benieuwd over de tuurstreepjes.
Heel erg balen voor de dames die ongesteld zijn geworden. Volgende ronde mag het vast lukken! Had gisteren echt een rare dag. Mijn dochter is bij haar vader. Mijn vriend is af en toe VJ en had een klus met z'n broer. Rond 5 uur getest en die was negatief. Wij dus naar die klus, rond 1 uur thuis kijk ik op die test zien we opeens een (indroog)streep? Nouja jullie snappen vast wel dat we een beetje hoop kregen hihi.. half uur later barst de hel los en lig nu met gigantisch krampen op de bank helaas.. Succes voor degene die nog aan het afwachten zijn. Hoop het zo voor jullie!
Ja was echt ff heel gek.. had wel eens vaker gelezen over die indroogstreepjes maar had ze zelf nog nooit gehad. Was met kv2v5. Echt grijs is het niet maar ook niet roze/paars.. beetje tussenin. Maargoed dit was pas de eerste ronde dus mag absoluut niet klagen. Moet wel eerlijk bekennen dat ik het heel moeilijk vind om er niet mee bezig te zijn.. herkenbaar voor iemand? Vanaf m'n eisprong tot nu was m'n hoofd bijna 24/7 bij het zwanger raken.. niet echt de bedoeling natuurlijk.. hoop dat dat kwam doordat het de eerste keer proberen was en dat het vanaf nu wat rustiger in m'n hoofd wordt haha..
1 Februari (4) scheetjuh - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 Daantje1990 - ?? Jaar - ?e kindje - ronde 52 Appelsientje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na MA) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 2 Februari (6) Mommytobe4 - 22 jaar - 1ste kind - ronde 4 Miejes - 26 jaar - 1ste kindje - 1ste ronde Anoniemh - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 Drollie - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na miskraam) Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 3 Februari (9) dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Famke00- 28 jaar -1e kindje - ronde 2 Rainbow88 -28 jaar - 2e kindje - ronde 1 TSCM - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Mamajongens - 36 jaar- 4e kindje - ronde ? SteffieD- 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 TikTik- 34 jaar - 1ste kindje - ronde 1 (5) Priscil87 - 29- 1ste kindje - ronde 3 LadyLola - ..... 4 Februari (7) Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - Ronde 16 MMM Natassie1988 - 28 jaar - 2e kindje - Ronde 4 Sam01 - 32 jaar - 1e/3e kindje - ronde 8 MeFlower - 38 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 4e ronde na MA Eef92- 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Mmama - 30 jaar - 3e kindje - ronde 5 LaDebs - 27 jaar - 2de kindje - ronde 25 MMM 5 Februari (8) Suzanne92 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ? - MMM sunshine1981 - 35 jaar - 2e kindje - Ronde 1e Denisevdk 26 jaar - 1e kindje - 4e ronde Mayo89- 27 jaar - 2de kindje - 2de ronde Esila - 34 jaar - 3de kindje - ronde 1 MLB - 22 jaar - 1ste kindje - ronde 1 Sugardna -35 jaar - 2 de kindje - ronde 9 6 Februari (6) Angelabend - 24 jaar - 3e kindje - ronde 23 Wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 (1e ronde met utro) Justagirl - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Lia1986 - 30 jaar - 3de kindje - ronde 7 Racesmurf - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sharlene - 37 jaar - 3e kindje - ronde2 7 Februari (1) Ilse23 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 Datumloos (1) Baby dream - ?? jaar - 2e kindje - Ronde 12 (1e ronde Utrogestan) Buiten de lijst (1) Fluffyfishy - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD 31 januari Totaal: 43 Wachtbankje (16), Zwanger (4), Ongesteld (9), MMM (3), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Mijn NOD was 7 Februari. Maar helaas net al licht bloedverlies gehad wat vast een vervroegde menstruatie is... volgende ronde weer flink klussen gefeliciteerd voor de meiden welke wel zwanger waren !
Vandaag is het 6 februari.... ik wacht nog max 2 dagen als het over 3 dagen niks wordt dan ga ik opnieuw testen.... Voel uberhaupt niks meer van die krampjes
Hmmmm ik snap het even niet meer.. gisteren was 12 dpo toen kreeg savonds klein beetje bloedverlies.. en nu 13 dpo ook ietsje's. Het is bruin(oud) bloed. Maar zo licht alleen met afvegen niks op m'n inlegkruisje. Kan het alsnog een verlate innestelling zijn ? Gisteren had ik sochtends negatief getest.. meiden welke mij kunnen helpen ? hoop houden of op naar de volgende ronde?
Ik had hetzelfde, en ook een negatieve test. Gisteren helaas ongesteld geworden innesteling kan tussen 6 en 12 dpo dus denk dat je ongi er gewoon aankomt.
Ik mag helaas ook op rood! Balen maar weer volle moed op naar de volgende ronde! Ben in ieder geval blij met m'n cyclus, eerste ronde na de pil 25 dagen nu 27 dagen en een netjes temperatuurverschil na m'n eisprong dus ik geloof dat alles wel "werkt", dat vind ik een fijne gedachte 😉. Voor alle positieve testers gefeliciteerd! Voor alle ongestelde medemensen kop op! En voor de rest, succes met wachten!
Ik mag ook op rood helaas. Baal er wel van ondanks dat het pas de eerste ronde was. Komt omdat ik vorige week een heel licht streepje had op een early test en echt wel aparte klachten had, lage rugpijn enz. Vanaf donderdag 4 dagen rozeverlies gehad (wat ik normaal nooit heb) en vanmorgen fijn opgestaan met flinke ongi.
Voor alle meiden Op rood veel sterkte ❤️ Hoop voor allen op roze Voor de volgende maand 😍 Ik weet nog niks 🙄 Gister of vandaag was m'n Nod. Als het vannacht niet begint test ik morgenvroeg nog eens. Wat ik wel Weet is dat ik nooit meer voor de Nod ga testen, geeft niks behalve onzekerheid 😒