Hoi meiden, Balen iedereen die op rood staat. Ik heb deze ronde niet eerder gereageerd, ik wilde er jiet teveel mee bezig zijn. Vandaag is mijn nod, maar behalve wat kramp nog geen rood. Ik heb borige week 3 dagen, dinsdag, woensdag en donderdag echt sterke buikkrampen gehad. Nu is dit over, heb ik meer last van mijn darmen en soms steekjes. Ik heb donderdag een early test gedaan, maar die was negatief. Best raar toch, als ik nu wel zwanger ziunzijn? Ik heb de afgelopen maanden cyclussen van 27-24-26 gehad. Ik zit nu op dag 28. Ik heb wel af en toe krampjes die lijken op ongesteldheid, maar het zet niet door. Kan dit als je zwanger bent? Ik ben van plan om morgenochtend te testen.
Hier hetzelfde verhaal.. hoe stom hè?dat we ons soms niet kunnen bedwingen.. ik zit te wachten op m'n ongi. Vandaag nod en altijd op tijd in de ochtend.. we zijn al avond, nu ik mag testen durf ik weer niet te testen.. als ik morgenochtend nog niet ongi ben dan toch maar een testje wagen? Hopelijk beiden straks een mooie positieve test! Voor iedereen op rood, kop op en op naar nieuwe ronde en nieuwe kansen! Iedereen met een positieve test gefeliciteerd en voor de rest net als mij.. succes op het wachtbankje 😊
Allemaal van harte gefeliciteerd !!! De dames op rood veel sterkte 💋💋💋 ik ben nog steeds aan het wachten.... pfoe wat valt dat tegen zeg. Mijn action test was gister negatief dus ik vrees het ergste.
Zwaar ongesteld 😞 Ik ben bijna teleurgestelder in hoe m'n lichaam me voor de gek heeft gehouden dan dat ik niet zwanger ben. 😥 Toch heb ik Op elke test tuurstreepjes gezien dus Misschien dat er iets was dat niet heeft kunnen doorzetten. Of ik heb het me gewoon ingebeeld 🤔 Zwaar buikpijn en misselijk nu, heb ik echt nooit 👎
Ja ik baal van mezelf bah. Ga mezelf niet meer Zo gek maken de volgende ronde hoop ik 😒 Ik hoop voor jou op Een knaltest meis 👏
Vind het best eng moet ik zeggen. Ik was altijd super vruchtbaar. In totaal 4 keer zwanger geweest zonder moeite te hoeven doen. Nu wordt ik 35 jaar dit jaar en er is vast veel veranderd in m'n lichaam. Ben best bang dat het allemaal niet zo makkelijk meer zal gaan 🙄 Ik ben me bewust dat ik echt bevoorrecht ben geweest. En heb twee prachten van kinderen dus ik mag niet klagen. Wanneer ik mensen zie die jaren bezig zijn voor hun kindjes.. Moet ik echt m'n mond houden 😬
Oohh nee Esila, ik was zo erg aan het duimen voor je. Volgende ronde. We gaan ons niet meer zo gek maken(hoop ik) we gaan wachten tot NOD om te testen Ga je aanmelden bij de nieuwe nod groep?
Dankje meis Zo lief van je. Ja ga het echt proberen me niet gek te maken Weer en testen doe ik echt niet meer Voor de Nod. Heb me net aangemeld daar☺️
Ik ga toch weer even meeschrijven.... Zaterdag tegen de avond... op mijn nod... begon ikan te bloeden.. dat heeft 1 dag aangehouden en daarna was het alleen nog 1 bruin.. ik vloei normaal een dikke 4 dagen. Nu ineens 1?? Ik heb ook geen buikkrampen gehad die ik normaal heb... ik blijf moe en misselijk.. Ik had dus de hoop al opgegeven... maar dit vind ik echt vreemd.. en dan ga ik googelen.. en ik las dat als je altijd een normale cyclus hebt en ineens korter vloeit je wel eens zwanger kunt zijn. Misschien toch nog een test er tegen aan gooien? Dag voor nod zag ik een duidelijk streepje... kan dit zo laat een innesteling zijn geweest of word ik nu gewoon gen?
Hey hier voel ik na een week nog steeds het boeren draaierig in mijn hoofd en verlies vers bloed maar dat lijken mijn regels niet volgens mij innesteli gsbloed testen blijven wit ik denk ik traag hcg aanmaak om het te zien in urine . Morgen doe ik een bloedtest
Moeilijk te zeggen meis. Zou idd nog een testje doen als hij donkerder is zal het vast van de innesteling geweest zijn. Hoop het voor je 👏
Niet om je te ontmoedigen maar innestellingsbloed is geen vers bloed 🙄 Kan volgens mij geen helderrood bloed zijn bedoel ik. Toch hoop ik dat jij gelijk hebt. Succes met je bloedtest💕
Heb bij de jongste ook de eerste 3 a 4 maand bloedingen gehad was geen steek op te trekken dus we wachten gewoon af tis rood roziger Donderdag of vrijdag duidelijkheid
Dames een positieve clearblue digital. Ik mag op rose. Voor alle dames die nog in afwachting zin heel veel succes. Voor de dames die ongesteld zijn geworden. Ik hoop dat jullie wens op korte termijn in vervulling mag gaan.
Hier nog steeds in afwachting van ongesteldheid inmiddels 3-4 dagen over tijd als ik uitga van mijn langste cyclus van het afgelopen half jaar (anders 5 dagen), het weekend getest was negatief, nu weer getest en nog steeds negatief (niet met ochtend urine). Vorige week 1 dag behoorlijke krampen gehad, de dagen erna af en toe een klein beetje. Het voelt niet alsof ik op korte termijn ongesteld ga worden en weet niet meer wat ik ervan moet denken. Heb nog nooit eerder gehad dat ik zo laat ben, denk dan wel elke dag erbij is mooi meegenomen als het iets oplevert...maar de onzekerheid nu is ook wel killing. Voel en ruik van alles maar probeer mezelf maar niet gek te maken anders is het straks zo'n domper als je lichaam jezelf voor de gek houd. Wat denken jullie? Zou het nog kunnen, moet ik blijven testen of een tijdje afwachten?
@Esila, ik snap helemaal waar je het over hebt. Ik ben twee keer zwanger geworden in ronde 2. Kostte weinig moeite dus. Deze keer was het ronde 9...Je wilt niet weten hoe bang ik was dat het met mijn leeftijd (35) te maken had, en dat het niet meer kon ofzo... Maar bij mij is het dus deze ronde raak, dus niet opgeven. Het kan echt nog wel! En blijkbaar is het dus ook niet zo gek als het opeens wat langer duurt allemaal. @Mayo, gefeliciteerd!!