NOD-lijst 1 t/m 7 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Dank u kben echt een stresskip en bloeding is na 2 dagen gestopt dit kan ik onmogelijk als regels aanzien :)
    Dokter zei ook dat dit innesteling dan kan zijn
    Kga blij zijn ik morgenvroeg mag opstaan om te gaan werken

2. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Wat spannend mamajongens ! Ik hoop het Zo voor je 😃💕💕

3. Angelabend

Angelabend Actief lid

14 okt 2016
    225
    0
    0
    De 3de is al onderweg van een buurvrouw een straat verderop.. onbewust is het dan toch wel zwaar aan het worden inderdaad. Ik heb vandaag m'n eigen huisarts gebeld en kon vanmiddag gelijkmaker terecht! Ik heb een homeopathisch middel meegekregen.. of naja moeten kopen in de winkel.. Pulsatilla d30 heet het.. ga vanaf morgen beginnen, ben benieuwd! En in april mag ik weer naar de gyn. Hopelijk is dat niet meer nodig! Ik zie aan je handtekening dat je het zelf ook niet makkelijk hebt! Ik hoop voor ons beiden op een wonder! 🌹

4. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Het wordt heel erg spannend. Wanneer mag je bellen voor de uitslag?
    Mijn duimen zijn op automatisch aan het draaien :D:D:D

5. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hier vanmorgen negatief getest. Nu wachten op de ongesteldheid.

6. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    test is negatief maar mijn gevoel klopt niet als nu pas innestrling aan degang is zou het kunnen het te vroeg is kmoet de gyne bellen zegt de dokter en vind het raar 2 dagen bloed en nu bruinverlies we wachten nog maar een beetje af

7. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Wat vervelend mammajongens, had gehoopt een beter antwoord.

Ik was het vanochtend zat en dacht ik doe nog 1 test na zoveel dagen overtijd, allemaal testen negatief en geheel tegen verwachting in schrok ik van het woord "zwanger" toen ik dacht laat ik er eens een clearblue tegen aan gooien. Whoehoe.

Bijgevoegde bestanden:

8. Appelsientje89

Appelsientje89 Fanatiek lid

22 nov 2010
    3.045
    1.112
    113
    Vrouw
    de Achterhoek
    Gefelicteerd alle dames op roze!
    En n digi knuf voor de dames op rood. Hoop dat de volgend ronde goed nieuws is voor jullie!!

9. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Huh priscil??? Als die het zegt dan is het zo hoor! Maar hoe dan steeds negatief ervoor? Jeetje geweldig spannend! Was je ei misschien later?

10. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Ik heb een regelmatig cyclus, ovulatie testen gebruikt en mijn ei was zeker niet later. Dat was voor mij ook het rare dat ik negatief getest heb op nod en maar niet ongesteld werdt. Stiekem toch hoop en aangezien je jezelf aardig gek kan maken meerdere testen gedaan 2v5 om de dag, zelfs nog gisteren en in ochtend en middag. Had de hoop een beetje opgegeven toen ik vanochtend het niet kon laten en met mezelf afgesproken had na deze test is het gewoon over. Maakte me zelf echt gek met de onzekerheid.

Kan het nog niet echt bevatten, terug gerekend en ben nu 5wkn en 2 dagen.

11. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Het is echt ballen mamajongens.....nu nog meer wachten.

12. Sharlene

Sharlene Actief lid

10 apr 2009
    338
    0
    16
    Gefeliciteerd voor de dames die de verlosende worden hebben gelezen zwanger.

13. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Kgeef de moed niet op want ik weet dat hier iets niet klopt

14. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Aaww gefeliciteerd voor dames op roze en aawwh wat jammer en sterkte en de volgende ronde goede kansen en moede voor dames op rood. Hier NOG STEEDS GEEN ONGESTELDHEID TE BEKENNEN!! Wel voel ik af en toe echt heel erg te licht menstruatiekrampjes, niet echt pijn zoiets ook niet heftig!!! Voor de laatste keer negatief getest de afgelopen vrijdag! Mijn nod was pas de afgelopen zaterdag..... Ik voel me echt niet als zwanger maar alsof ik steeds opnieuw elke moment ongesteld kon worden al sinds eergisteren. En sinds vanmorgen wel een beetje hoofdpijn...

Mijn langste cyclus was dag 35.
    Mijn kortste cyclus was dag 25.

Vandaag is het de dag 35 dus ja afwachten!

15. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Balen dames op rood, blijf hoop houden! Hopelijk volgende ronde voor jullie ook een plakker.
    Gefeliciteerd nieuwe zwangere dames!
    Dames op het wachtbankje, m'n duimen draaien nog voor jullie.

16. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Heb vandaag de vroedvrouw gebeld en ik heb juist een mailtje gestuurd naar de gyne morgen ga ik antwoord krijgen wanneer ik dan na innesteling mag gaan testen van zodra ik antwoord krijg kom ik het zeker melden

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Echt heel bizar! Die kruidvat testen wilden bij mij ook niet zo oplopen. Raakte er gestresst van. De goedkoopste testen van action knallen wel.
    Heb er al meerdere over gehoord. Mogelijk een verkeerde lichting nu in de handel.
    Maar leuk! Geniet ervan! Er is een oktober bevallingslijst club

18. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Dankje Ladylola.

Andere meiden heel veel succes, hoop dat voor jullie ook snel raak mag zijn. Weet dat ik voor jullie duim!

19. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

ik heb het me vergist. ik heb het opnieuw geteld. Ik dacht dat vandaag de dag 36 was maar nee! het is vandaag de dag 37 (!), realiseerde ik! (5 januari was mijn laatste eerste menstruatiedag geweest). ik ga morgen testen als mijn menstruatie morgen echt nog niks doorbreekt. Wel dat ik me echt heel erg als menstruatie syptomen voel, dus echt helemaal niet zo als zwanger voel.

20. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Spanned. Ik duim voor je!

Deel Deze Pagina