NOD-lijst 1 t/m 7 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door water27, 28 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Je zit nu op dag 12 toch? Dan kan hij gewoon nog komen, hoor :). Bij mij meestal op dag 14 of 15, maar heb hem ook wel eens op dag 18 gehad.

Ik zit vandaag op dag 10, vind ik ook een mooi moment om te starten.

2. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Klopt wacht ook geduldig. Maar bij anderen hoor je weer dat hij oploopt... Ach ja we zien het wel. We klussen in ieder geval genoeg in de vruchtbare periode, dus daar zal het niet aan liggen :D

3. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    @ just a girl? en uitslag al binnen? 32 vind ik nog niet laat, ligt er ook aan wat je hiervoor hebt gedaan en wanneer kinderen wilt. Heb vriendinnen die na de middelbare nog 1 opleiding hebben gedaan en met hun 22e zwanger werden omdat ze graag wilde. Zelf heb ik gestudeerd tot mijn 26e (kunstacademie) en op 27e zwanger geworden. Ik kreeg toen ook de vraag of het niet zonde was van mijn opleidingen? hahaha Of niet eerst een 'carriere' wilde.Maar kinderwens wilde ik meer. Merk wel dat ik zie in mijn omgeving die langer hebben gestudeerd later beginnen/wens krijgen voor kinderen. gemidd. 32/33 jaar.

@Sunnyqueen, fijn dat pcos zich zo heeft opgelost. door gewicht af te vallen, weet van een vriendin dat niet altijd hoeft. (6 jaar bezig geweest) Jeetjes dat is een heftig ongeluk! en dat je het dan nog leefde als de auto om de boom zat. Dat gaat je ook niet in je koude kleren zitten. stoer dat je wel weer achter het stuur bent gaan zitten.
    Ow spannend! nu dus afwachten...

@scheetje wat fijn. met temperaturen geen ervaring. Wel raar dat je ovu testen wit blijft. Welke gebruik je? ow zie het action. lees ook positieve verhalen, als je nu geen streepje meer krijgt aankomende dagen, zou ik ze niet meer gebruiken. gelukkig dat je wel tempen bent dan. Hoeveel dagen zit je nu?

@dvk oww dat klinkt leuk! benieuwd en spannend. Zoiets lijkt me ook wel lastig, maar je hebt wel passie voor het vak als je op zoiets reageert.

@bella spannend, nog een weekje! wanneer mag je naar vruchtbaarheidziekenhuis?

@fotofanaat, jullie mogen dan binnenkort aan de bak! Ow leuk fotograaf...ow spannend!

@jongemama ow dat wist ik nog niet van garnaatappel. baat het niet schaad het niet toch?

Ik hoop dat ik niet iemand ben vergeten. Sorry...

Hier dag 8 en sinds dag5 flink aan vloeien. Ik hoop snel over,niet tot dag 12 :)
    Nu veel en dan vaak dag erna bijna niks meer. ben benieuwd met testen. Zeker hoe snel dat mijn ei komt.

Hier wel gesneeuwd maar als snel weg ook met regen die viel.

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik sluit aan!
    Zit in de 1ste ronde voor 2de kindje

Weet mijn juiste NOD niet, gezien onregelmatige cyclus maar zowiezo na 1 februari.. Ik dénk de 3de ofzo

Ben sinds eergisteren met ovulatietesten bezig, maar heb nog geen knaller gehad..

5. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    Hallo allemaal
    Mijn temp is vanmorgen niet gestegen zelfs iets gezakt.. (normaal naar mijn ei rond 37)
    Dus toch nog maar een testje gedaan en nu zie ik heel licht een streepje geloof ik..ik probeer de foto te plaatsen ..
    Dus ik test nu nog maar even een paar dagen door en mijn mannetje heeft nog even geen rust van me Hihi

Bijgevoegde bestanden:

6. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    Dit is mijn temp kaartje tot nu..
    Iemand een idee?

Bijgevoegde bestanden:

7. justagirl32

justagirl32 Actief lid

3 dec 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zonne straal: het kan morgen pas en dan duurt de uitslag twee werkdagen. dank voor je interesse :)

8. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Ik zie inderdaad een streepje scheetjuh. Kijk even of hij nog oploopt.

9. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

@Zonne straal inderdaad! :).

Spannend aankomende dagen ovulatie testen 😍 ik voel sinds ik klaar met ongi was al steekjes tot nu toe steeds meer... Dus spannend😍🤗

10. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2017

1 Februari (3)
    scheetjuh - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2
    Daantje1990 - ?? Jaar - ?e kindje - ronde 52
    Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6

2 Februari (4)
    Water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19
    Mommytobe4 - 22 jaar - 1ste kind - ronde 4
    Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na miskraam)
    Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4

3 Februari (6)
    Liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4
    Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1
    TSCM - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1
    dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8
    Famke00- 28 jaar -1e kindje - ronde 2
    RAINBOW - ?? - 2e kindje - ronde 1

4 Februari (2)
    MeFlower - 38 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 4e ronde na MA
    Sam01 - 32 jaar - 1e/3e kindje - ronde 8

5 Februari (1)
    Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ? - MMM

6 Februari (2)
    Justagirl - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 (1e ronde met utro)

7 Februari (2)
    Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - Ronde 16 MMM
    Zonne straal 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na MA)

Datumloos (1)
    Baby dream - ?? jaar - 2e kindje - Ronde 12 (1e ronde Utrogestan)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 21

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!

11. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    Hoi Rainbow, welkom... Wat is je leeftijd?

Scheetje, Daantje en Babydream, mogen we jullie leeftijd ook weten?

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik ben 28 jaar, sorry ik vond de lijst nergens anders had ik 'm aangevuld.. Dank je!

13. Zonne straal

Zonne straal Actief lid

3 jan 2014
    466
    95
    28
    staat erbij

14. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Hallo dames hier zitten we in de klusperiode
    Vandaag een ovulatietestje gedaan maar knalt nog niet denk eerder morgen hij gaat knallen .
    Veel succes aan de klussers

Wie wil me in het lijstje zetten
    36j 4 kindje nod 2/3 februari

Bijgevoegde bestanden:

15. Anoniemh

Anoniemh Lid

4 dec 2016
    45
    0
    6
    Hallo dames,

Ik zou ook graag bij jullie op de lijst willen. Vandaag een positieve ovulatietest gehad. Vorige cyclus op dag 57, nu op dag 33 :D hopelijk gaat mijn temp snel omhoog

27 jaar, 1e kindje, ronde 4

16. Anoniemh

Anoniemh Lid

4 dec 2016
    45
    0
    6
    Ik denk dat mijn nod op 2 februari is.
    Mijn testje van vandaag

Bijgevoegde bestanden:

17. liefwolkje

liefwolkje Actief lid

1 nov 2016
    402
    359
    63
    Nou nog geen eisprong te bekennen en super erg bloedverlies weer. Naar aanleiding van wat relatieproblemen gaan wij even een pauze nemen. Succes allemaal voor jullie deze maand!

18. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dames ik mag van de lijst af. Ik kom uit eind januari en Hebben niet geklust. Volgende ronde beter.
    Succes sllemaal

19. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Heftig Wolkje! Sterkte ik hoop dat jullie er samen uit komen en er samen weer snel voor zullen gaan!

20. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Hier ook begonnen met ovulatietesten, heel licht streepje dus verre van positief nog. Vorige cyclus was m'n eisprong 9 dagen later, hoop dat dit niet weer zo is..

Deel Deze Pagina