Je zit nu op dag 12 toch? Dan kan hij gewoon nog komen, hoor . Bij mij meestal op dag 14 of 15, maar heb hem ook wel eens op dag 18 gehad. Ik zit vandaag op dag 10, vind ik ook een mooi moment om te starten.
Klopt wacht ook geduldig. Maar bij anderen hoor je weer dat hij oploopt... Ach ja we zien het wel. We klussen in ieder geval genoeg in de vruchtbare periode, dus daar zal het niet aan liggen
@ just a girl? en uitslag al binnen? 32 vind ik nog niet laat, ligt er ook aan wat je hiervoor hebt gedaan en wanneer kinderen wilt. Heb vriendinnen die na de middelbare nog 1 opleiding hebben gedaan en met hun 22e zwanger werden omdat ze graag wilde. Zelf heb ik gestudeerd tot mijn 26e (kunstacademie) en op 27e zwanger geworden. Ik kreeg toen ook de vraag of het niet zonde was van mijn opleidingen? hahaha Of niet eerst een 'carriere' wilde.Maar kinderwens wilde ik meer. Merk wel dat ik zie in mijn omgeving die langer hebben gestudeerd later beginnen/wens krijgen voor kinderen. gemidd. 32/33 jaar. @Sunnyqueen, fijn dat pcos zich zo heeft opgelost. door gewicht af te vallen, weet van een vriendin dat niet altijd hoeft. (6 jaar bezig geweest) Jeetjes dat is een heftig ongeluk! en dat je het dan nog leefde als de auto om de boom zat. Dat gaat je ook niet in je koude kleren zitten. stoer dat je wel weer achter het stuur bent gaan zitten. Ow spannend! nu dus afwachten... @scheetje wat fijn. met temperaturen geen ervaring. Wel raar dat je ovu testen wit blijft. Welke gebruik je? ow zie het action. lees ook positieve verhalen, als je nu geen streepje meer krijgt aankomende dagen, zou ik ze niet meer gebruiken. gelukkig dat je wel tempen bent dan. Hoeveel dagen zit je nu? @dvk oww dat klinkt leuk! benieuwd en spannend. Zoiets lijkt me ook wel lastig, maar je hebt wel passie voor het vak als je op zoiets reageert. @bella spannend, nog een weekje! wanneer mag je naar vruchtbaarheidziekenhuis? @fotofanaat, jullie mogen dan binnenkort aan de bak! Ow leuk fotograaf...ow spannend! @jongemama ow dat wist ik nog niet van garnaatappel. baat het niet schaad het niet toch? Ik hoop dat ik niet iemand ben vergeten. Sorry... Hier dag 8 en sinds dag5 flink aan vloeien. Ik hoop snel over,niet tot dag 12 Nu veel en dan vaak dag erna bijna niks meer. ben benieuwd met testen. Zeker hoe snel dat mijn ei komt. Hier wel gesneeuwd maar als snel weg ook met regen die viel.
Ik sluit aan! Zit in de 1ste ronde voor 2de kindje Weet mijn juiste NOD niet, gezien onregelmatige cyclus maar zowiezo na 1 februari.. Ik dénk de 3de ofzo Ben sinds eergisteren met ovulatietesten bezig, maar heb nog geen knaller gehad..
Hallo allemaal Mijn temp is vanmorgen niet gestegen zelfs iets gezakt.. (normaal naar mijn ei rond 37) Dus toch nog maar een testje gedaan en nu zie ik heel licht een streepje geloof ik..ik probeer de foto te plaatsen .. Dus ik test nu nog maar even een paar dagen door en mijn mannetje heeft nog even geen rust van me Hihi
@Zonne straal inderdaad! . Spannend aankomende dagen ovulatie testen 😍 ik voel sinds ik klaar met ongi was al steekjes tot nu toe steeds meer... Dus spannend😍🤗
NOD lijst 1 t/m 7 Februari 2017 1 Februari (3) scheetjuh - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 Daantje1990 - ?? Jaar - ?e kindje - ronde 52 Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 2 Februari (4) Water27 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 19 Mommytobe4 - 22 jaar - 1ste kind - ronde 4 Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (na miskraam) Fotofanaat - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 3 Februari (6) Liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Sunnyqueen21 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 TSCM - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 8 Famke00- 28 jaar -1e kindje - ronde 2 RAINBOW - ?? - 2e kindje - ronde 1 4 Februari (2) MeFlower - 38 jaar - 1e kindje - ronde ontelbaar 4e ronde na MA Sam01 - 32 jaar - 1e/3e kindje - ronde 8 5 Februari (1) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ? - MMM 6 Februari (2) Justagirl - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 Wondertjeinmaak - 28 jaar - 2e kindje - ronde 10 (1e ronde met utro) 7 Februari (2) Jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - Ronde 16 MMM Zonne straal 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na MA) Datumloos (1) Baby dream - ?? jaar - 2e kindje - Ronde 12 (1e ronde Utrogestan) Buiten de lijst (0) Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Hoi Rainbow, welkom... Wat is je leeftijd? Scheetje, Daantje en Babydream, mogen we jullie leeftijd ook weten?
Hallo dames hier zitten we in de klusperiode Vandaag een ovulatietestje gedaan maar knalt nog niet denk eerder morgen hij gaat knallen . Veel succes aan de klussers Wie wil me in het lijstje zetten 36j 4 kindje nod 2/3 februari
Hallo dames, Ik zou ook graag bij jullie op de lijst willen. Vandaag een positieve ovulatietest gehad. Vorige cyclus op dag 57, nu op dag 33 hopelijk gaat mijn temp snel omhoog 27 jaar, 1e kindje, ronde 4
Nou nog geen eisprong te bekennen en super erg bloedverlies weer. Naar aanleiding van wat relatieproblemen gaan wij even een pauze nemen. Succes allemaal voor jullie deze maand!
Dames ik mag van de lijst af. Ik kom uit eind januari en Hebben niet geklust. Volgende ronde beter. Succes sllemaal
Hier ook begonnen met ovulatietesten, heel licht streepje dus verre van positief nog. Vorige cyclus was m'n eisprong 9 dagen later, hoop dat dit niet weer zo is..