Thanx Jillster! Maar ik hoop net zo hard voor jullie hoor Dat de mmm jullie allemaal bespaard mag blijven!
Kniekie ja dat viel mij ook op! Schept toch een band hè? Jij weet al dat jullie IUI gaan doen? Was er dan verminderde zaadkwaliteot oid?
Ja schept zeker een band haha. Alle onderzoeken waren goed, zowel bij mijn man als bij mij, en daarom moesten we het nog een half jaar zelf proberen. Dat half jaar zit er op in februari dus als ik dan weer ongesteld word dan beginnen we in maart met IUI... We hopen natuurlijk dat het vóór die tijd raak is
Oooh had jou niet gezien! Telt ook voor jou dus he vind zon positieve test dan nog mooier, jullie wachten al zolang!
Kniekie hebben ze dan ook een ronde je cyclus gevolgd met echo's? Dat zijn ze nu bij mij voor de 2e x aan het doen. Ze gaan ook nog kijken of m'n eileiders goed doorgankelijk zijn, hebben ze dat bij jou al gecheckt? Ben een paar jaartjes ouder dan jij, misschien dat ze ons daarom niet eerst weer naar huis hebben gestuurd.
Het vraagteken achter mijn naam mag weg, het gaat inderdaad om mijn eerste kindje . Ik denk dat mijn nod eerder komt, mijn ei was vroeg. Natuurlijk hoop ik dat mijn NOD helemaal niet komt
Om trouwens nog even terug te komen op dat vruchtbaar slijm... Ik denk dat ik dat nu heb! Als ik vandaag een posi ovu-test heb lach ik me dood, want dan heeft het me 19 rondes gekost om het te ontdekken haha... Komt misschien ook omdat ml er nu niet is en er dus niet geklust wordt. Denk namelijk altijd dat er nog iets 'uitloopt' van de avond ervoor :0 Dan zou deze ronde toch nog ergens goed voor zijn
23... Posi test gehad op dag 20..daarna negatieve testen. Wel erge ei pijn gehad op dag 20. Nouja m'n enige hoop is dat morgen de temperatuur alsnog stijgt. Dat ie gister gesprongen is en een late stijging. Maarja.. Volgens mij probeer ik het alleen maar goed te praten. Baal echt. Heb echt even flink zitten huilen. Dikke knaller van een test en heel erg ei pijn. 1+1 is 2 toch? En dan zoveel onduidelijkheid. Iemand van jullie die me misschien nog kan helpen?
Ja, heb al cyclusanalyse en HSG gehad. Het was inderdaad omdat we allebei nog geen 30 zijn (ik 27, hij 28), dat ze ons nog naar huis gestuurd hebben. De gyn had uitgerekend (o.b.v. goed zaad en leeftijd ofzo) dat we in dat half jaar ongeveer 35% kans zouden hebben om spontaan zwanger te raken en dat vond ze voldoende om het nog even te proberen. Omdat ik in het ziekenhuis werk en de gyn dus goed ken, heeft ze uit liefdadigheid aangeboden om iedere maand follikelmetingen te doen zodat we iig zeker weten wanneer de ovulatie is. Dat hebben we vorige maand wel gedaan, maar deze maand hebben we ervoor gekozen om dat niet te doen. Toch wel belastend om steeds met mijn werk te stoppen en naar de poli te moeten lopen voor een echo.
Jeetje wat vervelend zeg!! Heb je iedere ochtend op dezelfde tijd getempt? En had je vorige maanden wel een duidelijke temp stijging?
Ik krijg altijd pas echt vruchtbaarslijm ná mijn eisprong. Tenminste, na mijn ei komt het echt naar buiten zeg maar. Tijdens en ervoor zit het alleen van binnen. Gek he, zo is het bij iedere vrouw weer anders.
Zo hee, dat is een geluk! Voor nop?? Mijn eigen risico van de zorgverzekering gaat er dit jaar wel aan! Met alleen maar goede uitslagen zaten wij toch nog maar op de 30%. IUI doen ze toch was als je zwangerschapskansen tot onder de 20% zijn gekelderd? Zie je er niet tegenop? Ik zou het wel een ding vinden, zegmaar... Haha een heel vragenvuur!
Ja en ja.. Ik ga maar door met tempen. Hoop dat ie morgen nog stijgt. Lees dat het wel kan.. Dat hij pas later stijgt dus wie weet. Ik wist het zooo zeker dat ik een ei had gehad.. Zeker omdat ik zoveel pijn had. Staks maar weer een test doen. Ben ik ook goed zat van trouwens.
Balen meis, knuf!Tja, meestal is wachten het enige wat je kan doen... Begrijp ik je handtekening goed, is dit je tweede ronde sinds jullie voor een 2e kindje gaan?
Nee het is niet de tweede ronde. Sinds augustus maar heb m'n handtekening niet aangepast. Is een medisch verhaal hier vandaar zo snel.
Dit is trouwens ook mijn 5e ronde. Hopelijk dit keer een normale cycli! Heb er niet zoveel hoop in, gister was de ovulatietest nog wel positief maar de baarmoedermond gesloten, gisteravond blanco test. Wel gisterochtend last van buik, maar heb normaal geen 3 dagen een positieve test hihi dus we wachten maar af.
Voor nop, daar heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht Misschien wel, wordt wel altijd 'even tussendoor' gedaan.. Maar ben idd ook al lang door mijn eigen risico heen, dus zou het verschil niet merken Ik denk dat wij ook wel onder de 20% zakken als dat half jaar voorbij is... Hoe lang je bezig bent wordt namelijk ook meegenomen in de berekening. Ik zie er niet tegenop, kijk er eigenlijk wel naar uit Het vertrouwen dat het ons zelf nog gaat lukken wordt per ronde kleiner. Puur statistisch gezien heb je, als je allebei gezond bent, 20% kans per ronde. Als het dan na 18 rondes nog niet raak is, kan dat natuurlijk domme pech zijn maar die kans wordt wel steeds kleiner. Met die IUI heb ik dan het gevoel dat er eindelijk iets gebeurd! Mijn man ziet er wel behoorlijk tegenop, hij vind het niet leuk dat hij dan zijn zaad steeds in een potje moet aanleveren en dat snap ik ook wel heel goed.
Ik ga voor je duimen Annelie! Die pijn komt volgens mij vóór de eisprong, dus misschien was je eisprong een dag later en is morgen je temp hoog... Daar hoop ik op voor je!