Herkenbaar hoor Jillster! Ik vind het alleen maar goed voor onze relatie. En vanavond is precies op tijd denk ik. Dan ben je er mooi voor en ligt er een voorraadje klaar .
Mlady, ik heb geen tussentijdse echo's. De gyn vond dat met Clomid50 nog niet nodig dus alleen op dag 21 bloed laten prikken of er een eisprong is geweest. Deze keer zal dat dus al op dag 20 zijn omdat de 21ste op 1ste kerstdag valt. Enne thnx voor de tip, ik lees de zwangerschapstest buiten af Qua info: ik ben idd 33 en het is mijn 1ste kindje alleen qua ronde is het na de pauze die we hebben ingelast ronde nummer 2 maar eigenlijk is ronde 1 alleen maar gestopt omdat ik een ontrekkingsbloeding kreeg met duphaston. Hmmm lastig, omdat het pas de eerste keer is dat ik daadwerkelijk een ei en dus een kans heb ronde 1?
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2015 ♥ 1. (4) Flowerr, 22 jaar, ronde 12, 1e kind Jertedan, 30 jaar, ronde 15, 1e kind Loenie, 27 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kind Coortje88, 26 jaar, ronde 3, 1e kind 2. (6) Scarlett1985, 28 jaar, ronde 2 na MA, 1e kind? Wonnabmom, 28 jaar, ronde 5, 1e kind Hummeltje 1, 31 jaar, ronde 5, 2e kind Loved, 25 jaar, ronde 1, 1e kind Gio89 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kind Tacita, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde 3. (4) Ilse1986, 28 jaar, ronde 5, 1e kind Kniekie, 27 jaar, ronde 19, 1e kind SusanneO, 29 jaar, ronde 2, 1e kind Bamjolan, 32 jaar, 5e kind 4. (1) Rosalincke - 39 jaar - ronde 7 - 2e kind 5. (7) Guppymaaike, 34 jaar, ronde 7, 1e kind MLady, 34 jaar, ronde 18, 1e kindje Jughi, 27 jaar, ronde 3, 1e kind Vetje84, 30 jaar, ronde 3, 2e kind Naatje76, 38 jaar, ronde 4 na MK, 1e kind Missaniet, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 14, 2e kindje 6. (6) Juf1987, 27 jaar, ronde 4, 1e kind AnneLisa87, 27 jaar, ronde 4 (2e na MK), 1e kind Appelboompje - 31 jaar - ronde 12 - 1e kind Beeb1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kind zuurtje, 33 jaar, ronde 13, 4e kindje Jillster, 27 jaar, ronde 5, 1e kind 7. (2) Renske, 23 jaar, ronde 6, 1e kind Tammie81, 33 jaar, ronde 1, 1e kind datumloos (2) Pippers Annelie566, ronde 3, 2e kind Totaal: 32 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Heb de lijst geüpdatet met jouw informatie! Tis je eerste echte kans hè, dus doen we gewoon ronde 1 Maar wat is jouw historie dan precies - wanneer gingen jullie voor het eerst voor een baby'tje? En hoe kwam je erachter dat je nog nooit eerder een echte eisprong had gehad dan?? Mijn cyclus wordt nu nauwlettend in de gaten gehouden, ik hoop dat mijn eitje vandaag of morgen gaat springen! (vorige ronde ontdekte m'n gyn dat ik helemaal geen eisprong had...)
Ik ben daar ook zo benieuwd naar.. Hoe merk je dat? Hoe merk je, afgezien van hele lange cyclus, dat er iets 'mis' is?
Ja dat is wel herkenbaar Jillster Ik was juist bang voor het tegenovergestelde... soms lukt 'het' wel eens niet en dan is dat geen probleem. Maar nu ben je er wel afhankelijk van. Heb mijn vriend zelf de keuze gelaten: wil je zelf weten wanneer ik rond eisprong zit of liever niet? Omdat ik ook vaak hoor dat mannen er dan meer moeite mee hebben om te presteren. Maar hij wilde het juist wel graag weten en beide keren was het ook een stuk heftiger en losser. Net alsof het een 'kick' geeft zeg maar dat dat HET moment kan zijn. Waar ik er al een tijdlang zelf vaak moeite mee had, was het deze keren ook fijn en vertrouwd. Dus ja ben ook erg tevreden haha
hey meiden wat ik vermoede is bevestig door de echo ik heb vannacht mijn eisprong gevoeld ik mag dus op het wachtbankje mijn NOD is dus 5 januari ipv 6 januari maar laat het maar lekker staan een leuk driekoningen cadeautje als het raak mocht zijn morgen nog naar de apotheek voor utrogestan en nieuw doosje foliumzuur
Hoi zuurtje, heb jij ook echo's om je cyclus te volgen? hoe groot was je eitje op de laatste echo? Mag ik vragen waar je utrogestan voor inneemt?
Heel goeie vraag. Bij mijn afgelopen ronde bleek ik geen eisprong te hebben gehad. Dat werd vastgesteld dmv echo's in het ziekenhuis. Het was een doodnormale ronde van 27 dagen, ik werd gewoon ongesteld. Ik begrijp zo'n ronde zonder eitje doodnormaal kan lijken: je gaat dan menstrueren omdat je opgebouwde baarmoederslijmvlies wel netjes afgebroken wordt. Volgens m'n gyn komt het heel erg veel voor en hoeft het ook niet erg te zijn. Zonder die echo's had ik er niets van gemerkt. Dus hoeveel échte rondes ik heb gehad, de afgelopen anderhalf jaar? Who knows. Ik temp pas sinds deze week en heb niet alle maanden ovulatietestjes gebruikt. Dus ik heb echt geen flauw benul. Misschien is het echt gewoon toeval.
ik heb enkel een echo op dag 14 normaalgezien om te kijken of clomid aanslaat vandaag was er geen eitje meer te zien omdat die vannacht gesprongen is utrogestan heb ik om mijn aantal dagen na eisprong (dus lf) te verlengen omdat die anders te kort is de lf moet elf dagen zijn minstens om een goede kans te hebben, mijn lf is zonder utrogestan 9 à 10 dagen, te kort dus
Ah thanks voor de uitleg! En overmorgen heb je dan hetzelfde soort check als zuurtje heeft gehad, om je eisprong te checken? Ben gewwo heel benieuwd naar hoe zoiets gaat Fijn zuurtje, kom gezellig op het bankje, daar kom ik morgen of overmorgen wel bij zitten. Goed om te horen dat meer stellen het positief ervaren tacita en missaniet, lees hier zovaak negatieve verhalen over het klussen..
Ik heb overmorgen weer een echo om te zien of het eitje weg is. Die was op de echo vanmorgen 2.1 cm. Vandaag LH-piek, dus hopelijk gaat-ie morgen springen! Ik dacht altijd dat mijn lf gemiddeld 13 dagen is en had geen idee of ik nou ooit echt eipijn had gevoeld. Ik ga het allemaal nauwkeurig in de gaten houden Kan niet wachten tot de echo van overmorgen. Spannend
Ja precies En wat het klussen betreft: wij hebben wel onze ups en downs gehad hoor! Toch over het algemeen lukt het ons nog prima om regelmatig te vrijen Als we écht moe zijn of geen zin hebben dan zeggen we dat gewoon tegen elkaar. De volgende ochtend of avond ziet de wereld er weer heel anders uit. Eerlijkheid duurt het langst!
Hoi dames, Hier ook een positief verhaal over het klussen 😉 Het geeft onze relatie ook zeker een boost. Moet ook zeggen dat sinds in gestopt ben met de pil, m'n libido ook een stuk hoger is. Zijn er meer meiden die dat ervaren? Soms zit ik echt te twijfelen of ik ooit wel weer met de pil ga beginnen, maarja een condoom is ook niet alles....
Ja Gio, dat herken ik wel hoor Hoe is het met Missaniet? Heb je nog cb gedaan of niet meer? Mijn Cb lacht nog steeds, hoop dat ie morgen weg is en ik vandaag ei heb.. Anders kan ik daar weer onzeker over worden hihi..
Hoi! Ja heb gistermiddag de Cb test gedaan maar geen smiley. Ga vanfaag nog testen en dan vind ik het mooi geweest. Ben er wel klaar mee. Mooi dat je nog een hebt op de test! Ik baal wel een beetje....gisteravond had ik vriendlief in de mood om te klussen (3e x op rij), wil 'het' niet lukken bij hem... . T was teveel een 'moetje' zei hij... baalde echt ontzettend en hij ook trouwens. Kan t hem niet kwalijk nemen maar ja...t was wel de dag van mn eisprong! Hebben meer dames hier ervaring mee? Dat t soms niet lukt en je eigenlijk het hem niet kwalijk wil nemen maar toch best teleurgesteld bent? Hmm beetje kromme zin misschien maar hoop dat jullie t begrijpen.