NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door ilse1986, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie81

Tammie81 Bekend lid

8 okt 2014
    574
    119
    43
    MLady & Jillster wij gingen 3 jaar geleden al voor een eerste kindje en toen we bijna een jaar bezig waren raakte mijn man zijn baan kwijt omdat het bedrijf waar hij werkte failliet ging. We hebben toen besloten om even een pauze in te lassen totdat hij weer een vast contract had. Nu we weer begonnen zijn werd ik dus weer niet ongesteld en zijn we gelijk naar de dokter gegaan die ons meteen doorstuurde. Door een echo waar ze op konden zien dat mijn eierstokken niet actief waren en bloedonderzoeken kwam de gyn erachter dat ik uit mezelf geen eisprong heb. De verschillende hormonen werken gewoon niet zo goed samen en de gyn dacht dat dit met Clomid wel een soort boost zou krijgen. Als ik nu vergelijk met de positieve test en de "klachten" die ik gister had was het wel erg duidelijk dat ik dit nog nooit gehad had....

Gio89, hier precies hetzelfde. Met de pil had ik gewoon echt nooit heel veel zin maar nu is dat wel anders :D

Missaniet, ik begrijp wel wat je bedoelt hoor! Je weet dat je op de dag van je eisprong toch de meeste kans hebt dat je zwanger wordt en als het dan even niet wil lukken om wat voor reden dan ook is dat gewoon balen. Het duurt immers weer een hele maand voordat je weer een kans hebt.

Hier hebben we het gister nog maar eens gezellig gemaakt dus hopelijk over 2 weken weer een positieve test! Vandaag gelukkig geen pijn meer in mijn lies alleen nog een klein beetje in mijn onderbuik. Ik twijfel nu dus of mijn eisprong al is geweest of dat we vanavond voor de zekerheid nog een keer aan de slag moeten. Wat denken jullie? En qua ovulatietest, zou ik die vandaag ook nog een keer moeten doen?

2. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Missaniet, wij hebben dat deze ronde voor het eerst gehad dat het niet lukte bij hem. Het was hier de 4de dag op rij, dus misschien ook wel wat teveel. Ik was niet teleurgesteld, als het goed is lag er al een voorraadje klaar;)
    Ik heb hem wel gevraagd of hij zich niet onder druk gezet voelde, want dat is absoluut mijn bedoeling niet. Maar hij weet het aan moe zijn en die 3 dagen dat we het gedaan hadden. Zelf denk ik dat hij gewoon een beetje last had van prestatiedrang, ik had hem dit keer wel gezegd dat het mijn vruchtbare dagen waren en hij wil gewoon ook echt heel graag dat ik zwanger word.

3. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Hier heeft ons sexleven wel een boost gekregen, maar de week na de vruchtbare dagen ligt het meestal wel even op z'n gat haha
    Het is tot nu toe gelukkig nog altijd gelukt :D

Heb hier iets vreemds... Of nou ja, iets dat ik nog niet eerder heb gehad. Heb nu al 3 knallers van ovu testen achter elkaar! Gisterochtend, gisteravond en vanmorgen weer (geen ochtendurine) :(:(
    Meestal heb ik 1 knaller (bijna altijd 's avonds) en dan de volgende ochtend weer een lichte test.
    Iemand ervaring? En voor wanneer moet ik nu uitgaan van de eisprong? Ik dacht dat die vandaag zou zijn met de knaller van gisteren, maar nu ik wéér een knaller heb, kan het ook nog morgen zijn?

4. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    #344 Missaniet, 23 dec 2014
    Laatst bewerkt: 23 dec 2014
    'Gelukkig' zijn er meer dames met die ervaring.
    Loenie, bij ons is het wel vaker gebeurt maar nog niet op de dag van eisprong. Gelukkg lag er hier ook wel wat klaar :).

Ik vertel het hem ook wel altijd wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. We hebben daar nooit een afspraak over gemaakt. Of hij het wil weten of niet. Dus ik vertel het gewoon zodat hij weet dat er iets moet (hmm nu zeg ik t zelf ook;)) gebeuren. Anders gebeurt het niet aangezien wij door de weeks nog wel vaak niet gelijk naar bed toe gaan. Dus ik geef hem altijd wel ff een hint.
    Misschien moet ik hem ook maar eens vragen wat hij daarin wil wat ik doe/zeg. Stel ik wil 3 avonden achter elkaar, dan weet hij ook wel hoe laat t is dus dat maakt niet zoveel uit denk ik.

5. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja ik heb ook wel het idee dat het prestatiedrang was gisteravond... hij baalde zelf ook en voelde zoch volgensmij schuldig. Hij heeft erna weinig meer gezegd.

Ik zie dat je nog 8 dagen moet wachten! Dan is de 31e je NOD? Spannend! Succes met wachten!

6. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Ik gebruik geen ovulatietesten, dus NOD weet ik niet precies. De app op mijn telefoon zei eerst de 1ste, maar toen kwam er een update en was mijn NOD ineens de 31ste. Banner zegt inderdaad ook de 31ste, maar ik houd toch de 1ste aan;)

Heel misschien ga ik toch de 31ste testen, maar alleen als ik symptomen heb.

7. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Wat een hoop tekst om bij te lezen! Ik let een dag niet op en ik loop 8 pagina's achter ...

Grappig om te zien wat dit forum tot leven is gekomen nadat de meeste dames hun eisprong hebben gehad! Ik heb die van mij ongeveer 3 dagen terug gehad. Sinds twee dagen stijgt mijn temperatuur en daarvoor twee dagen een positieve test.
    Wij hebben niet zo heel vaak seks, ook wij gaan vaak niet tegelijk naar bed. En ik heb altijd wel zin (mn vriend noemt me vaak zijn nymfomane:D), ook met de pil trouwens . Mijn vriend wil aan de ene kant graag weten wanneer mijn eisprong is en aan de andere kant vindt hij het een romantiek killer. Alsof het dan een verplichting wordt. Nu we weten dat de kans klein is, gaan we er wat relaxter mee om, maar we hebben toch nog wel 3x rond de eisprong de kans aangepakt.
    We zijn nu lekker een weekje op vakantie, lekker ontspannen. Helaas voel ik wel een blaasontsteking opkomen... Heel veel drinken en anders morgen naar een dokter....

Bedankt voor het medeleven trouwens. Ik weet niet meer wie het zei, sorry!

8. Naatje76

Naatje76 Lid

24 okt 2014
    22
    0
    0
    Maak je niet druk! Je hoeft helelmaal niet iedere dag te vrijen. Mijn eerste zwangerschap kwam tot stand, nadat tijdens mijn eisprong in het buitenland zat voor werk, dus ik dacht die ronde is verloren. Maar toch blijkt dat ik zwanger ben geworden en dat komt doordat het sperma een paar dagen in leven kan blijven in je baarmoeder.
    (Wist ik ook niet, maar afdoende leert men, al was dit een erg leuke leerweg...)

9. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hee Missaniet, moeten wij nou echt met alles gelijk lopen? ;) Vl had gisteravond precies hetzelfde, het wou maar niet.. Hij voelde zich zo schuldig en ik was stiekem ook teleurgesteld omdat we zaterdag voor het laatst geklust hadden en idd, je hebt maar paar dagen de kans.. Probeerde heel positief te blijven maar volgens mij sprak mijn gezicht boekdelen..Later nog eens geprobeerd en toen ging het, maar vraag niet hoe pfff;) die pressure he, snap het ook wel..

Snap je gevoel dus heel goed! Gelukkig lag er nog wat klaar.. Al had je natuurlijk graag nog een extra 'kansje' gehad.. Weet ook niet of het er vanavond bij ons wel van komt hoor, al wil ik dat wel graag want vandaag ei.

Lastig wel hoor, die middenweg vinden tussen heeeel graag willen klussen omdat je voor je gevoel er echt alles aan hebt gedaan en je vl niet teveel onder druk willen zetten.. Sinds ik vl het fenomeen ovulatietesten heb uitgelegd, vraagt hij er elke ochtend naar hihi.. Wel schattig!

10. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Weet ik hoor :). We hebben de 2 dagen voor mn eisprong ook wel geklust dus het kan zeker nog! Maar we waren gewoon wel in de mood en dan lukt het niet. Dus moment weg en nog een extra kans weg. Dus baalde gewoin ff. Kan t nu wat meer loslaten, tis gebeurt.

Maar een leuke verrassing dus voor jullie toen! :)

11. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Tammie, wel fijn dat je meteen werd doorgestuurd! Ik zou vanavond nog eens doen hoor..

Pfff Kniekie, ik ben nog maar een noob wat betreft ovulatietesten dus geen idee..

Ja guppymaaike, nu is het ook leuker om van alles te delen omdat je moet wachten tot het spannendste moment! Vind het enorm knap hoe positief je blijft, volgens mij heb je ook een hele sterke relatie:)
    En fijne vakantie, heerlijk even!

Vergeet ik nu iemand? Het gaat zo snel nu hihi en ben net wakker..

12. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Wow dit begint een beetje eng te worden :p. Als ik nou positief test binnennkort is dat misschien wel een goed voorteken voor jou ;). Zou tof zijn!!! :D
    Maar gelukkig is t bij jullie uiteindelijk nog wel gelukt! Heel goed zelfs als vandaag je ei is!

Klopt, is best lastig. Helemaal na al zovaak t te hebben gedaan. Voor ons doen is t veel...

Wat lief dat hij er naar vraagt :). Dat doet mijn vriend niet hoor ;). Ja alleen als hij weet dat ik getest heb...dan zegt ie wel: En? ;)

13. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ok vreemd dat hij ma de update de 31e aan gaf. Welke app gebruik je?
    Hopelijk een positieve test voir jou!!

14. Loved

Loved Lid

4 sep 2014
    72
    24
    8
    Wachten duurt lang! Ben ook nog een ziek geworden dus tijd zat om er aan te denken. Stel dat het raak kan zijn, vanaf wanneer zou je wat kunnen merken?

Guppymaaike, fijne vakantie:D

15. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Haha, ja duurt lang he! Heb geen ervaring maar je schijnt wat te kunnen merken vanaf de innesteling, dus zo'n 6 tot 8 dagen na je ovulatie?
    Beterschap iig!

Ik ga ook officieel op het wachtbankje, het testje van vanmorgen is inmiddels helemaal opgedroogd en van de drie positieve testen was die van gisteravond de grootste knaller! Dus vanavond voor de zekerheid nog even gezellig maken en dan weer aftellen tot NOD...

16. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Uh, mijn kalender ofzo? Of period tracker? Het is een roze agenda met een bloemetje. Volgens de update hebben ze het algoritme aangepast haha.

Nou ja, voor mijn BBZ had ik een nette cyclus van meestal 26 of 27 dagen. Dus de 31ste en de 1ste kloppen dan wel, maar ik houd dan liever de langste cyclus aan.

17. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Oh ja die ken ik. Die heb ik ook om de vruchtbare dagen in beeld te krijgen en gebruik daarnaast ook mama apps. Kan je zelf je temp enz in bijhouden met een duidelijke grafiek. Ik vind die van mijn kalender niet handig.
    Haha wat is het algoritme? :) ;)

Ach het scheelt maar een dag. Als je zwanger bent zal je het misschien al veel eerder merken en dan test je misschien wel eerder ;).

18. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is ook wel leuk, is toch voor veel mensen nieuw allemaal ;) Maar gelukkig hebben we elkaar dan haha :D

19. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, ook al hebben we dat gelukkig op de twee belangrijkste momenten beide rondes niet gehad. Denk dat dat sowieso een gevoelig punt bij mannen is, laat staan als er zoveel vanaf hangt... Heb het mijn vriend erg moeten leren in het verleden dat niet alles daar vanaf hangt, heeft lang geduurd. Heeft in het verleden dingen mee gemaakt die nog doorspeelde in bed. Gelukkig heeft geduld en acceptatie vanuit mijn kant heel goed gedaan. Maar kan me jouw gevoel goed voorstellen. Ben er normaal ook niet zo op gericht dat 'het' echt moet gebeuren, maar nu zijn we dat allebei wel. En het is niemands schuld dat het niet lukt, maar wel frustrerend...

20. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan nooit kwaad om het af te checken denk ik ;) Meerdere avonden achter elkaar, zelfs meerdere keren per week zit er hier al nooit in. Dus hier zou het ook opvallen haha. Hier wist VL het beide rondes al wel, heb hem ook ovutesten laten zien enz om hem meer deel uit te laten maken van alles. Maar heb het afgelopen week ook nog eens nadrukkelijk gevraagd. Hij wil het juist wel graag weten, dan is het toch een soort extra motivatie zegt ie. Ik weet dat om de dag ook heel goed zou zijn en daar hebben we het ook wel eens over gehad, maar mss nog een grote stap. Gelukkig geven de ovutesten wel een goede leidraad ;)

Deel Deze Pagina