NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door ilse1986, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Hallo,

Ik kom me ook melden! Ronde drie, eerste kindje. Cyclus is goed van de wap af, dus weet het niet zeker... Volgens mijn app zou het 5 januari moeten plaatsvinden..
    Lijkt me dat het een gemiddelde is wat ie berekent...
    Groetjes Jughi

2. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Helaas vandaag ongi, dus op naar ronde 15...
    Kom me voor het eerst melden hier, ik weet nog niet hoe ik mijn gegevens erin moet zetten...Ben nu nog 29 (tegen m'n ovulatie ben ik 30, 1ste kindje, ronde 15, NOD 1 januari..

3. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Hoi jertedan, we zitten in hetzelfde schuitje zie ik. Bij ons ook alle onderzoeken ok en daarom ook nog half jaar zelf proberen. In maart beginnen we met IUI, mochten we dan nog niet zwanger zijn... Is dat voor jullie ook de volgende stap?

4. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Hoi Kniekie,
    We hebben al aardig wat ziekenhuis bezoeken gehad, mijn vriend is inmiddels wel behandeld aan een spatader, maar de gynaecoloog heeft ons uitgelegd dat de kwaliteit van zijn sperma eigenlijk helemaal niet zo slecht was (iets wat de uroloog ons nooit goed heeft uitgelegd). Maar goed, ieder beetje helpt misschien :) Het is aan de ene kant hartstikke fijn dat alles in orde is, er was een jong stel voor ons die enorm aangeslagen naar buiten kwam, zo erg, had echt met ze te doen, ik ben dankbaar dat wij dit niet hebben. Maar ja...frustrerend is het wel, dat zul jij onderschrijven!
    Wij mochten na een half jaar weer contact opnemen voor verder traject, dat is in april ongeveer...en ik vermoed dan IUI ja, maar dat is nog niet echt besproken.

5. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Pfff, al die medische molens enzo... Maar ergens ook wel fijn toch? Dat er hulp is??

Wij gaan per april de medische molen in. Als we dan nog niet zwanger zijn dan... Ik heb PCOS en zeer lange cyclussen. We wachten het even af hoe dit gaat, want ben met de miskraam ook natuurlijk zwanger geraakt. We hopen hier weer op. Maar ergens vind ik het wel een fijn idee ook dat we per april weer de molen in 'mogen'. Hoe is dat bij jullie?

6. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Ik was toen heel dankbaar dat we serieus genomen werden. We waren nog geen jaar bezig toen we, tegen beter weten in, een vruchtbaarheidstest voor de man in huis haalden, die uiteindelijk wees op verminderde vruchtbaarheid. Nu zijn die thuistests natuurlijk niet zo betrouwbaar, maar de HA nam ons wel serieus en stuurde hem door naar een uroloog, waardoor hij aan die spatader geholpen kon worden. Niet dat het bewezen is dat dit de zaadkwaliteit bevorderd, maar kwaad kan het niet.
    En toen de gynaecoloog in eerste instantie zei dat we, als ze niks konden vinden, weer uitgezwaaid zouden worden voor een jaar (!!) schrok ik ook wel, dat had ik wel erg lang gevonden. Gelukkig is dat de volgende afspraak terug gedraaid naar een half jaar...Dus ja, als ik tegen die tijd nog niet op natuurlijke manier zwanger ben, ben ik ook wel...opgelucht als ik toch de gynaecoloog weer 'mag/moet' bellen.

7. Vetje84

Vetje84 Lid

4 dec 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik meld mij ook graag. 30 jr, 2e kindje, ronde 3 NOD 5 januari
    😄 Leuk om weer op een forum te kletsen. Aan mijn eerste zwangerschap via een forum een hechte vriendinnengroep overgehouden. Bijzondere ervaring 😄

8. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Welkom Vetje! Leuk dat je al een kleintje hebt :)

Voor op de lijst:

28 jaar, eerste kindje, ronde 5, NOD 2 januari
    ( Weet niet hoe ik dit zelf op de lijst kan zetten als dat kan...)

9. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Ja het is natuurlijk superfijn dat er tegenwoordig zoveel mogelijkheden zijn om zwanger te worden als het niet één twee drie lukt...
    Toen we een jaar bezig waren zijn we naar de HA gestapt en vervolgens naar de gyn en toen dachten we echt: Zo, nu gaat er wat gebeuren en binnenkort zijn we zwanger. Dat is inmiddels alweer een half jaar geleden en eigenlijk zijn we nog niet zo heel veel verder. We weten natuurlijk wel dat er met ons allebei niets aan de hand is, maar eigenlijk frustreert dat alleen maar meer: waarom lukt het dan niet?
    Dus ik zal zeker opgelucht zijn als we in maart met de IUI kunnen beginnen, heb echt het gevoel dat we dat nodig gaan hebben om zwanger te kunnen worden. We zullen zien..
    Maar eerst de komende rondes natuurlijk nog even heel hard zelf ons best doen :D

10. Vetje84

Vetje84 Lid

4 dec 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje! 😄

11. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Ik kom me ook melden :)

Susanne, 29 jaar, 2e ronde, 1e kindje

12. SusanneO

SusanneO Bekend lid

14 okt 2014
    831
    4
    18
    Zelfstandig ondernemer
    Noord-Brabant
    Wellicht een leuk nieuwjaars cadeautje :D

13. Mamaliev

Mamaliev Actief lid

29 sep 2014
    138
    0
    0
    Hoi! Ik kom meekletsen, 3e ronde voor 2e kindje, ik ben 28 jaar :)

14. Mamaliev

Mamaliev Actief lid

29 sep 2014
    138
    0
    0
    Haha wat erg! Ik ben 29! Gisteren jarig...alweer kwijt:p

15. Loved

Loved Lid

4 sep 2014
    72
    24
    8
    Ik meld me ook. 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje. Hoe rekenen jullie uit wanneer je eisprong precies is? Ik doe dat nu via een app Mkb. Andere tips? Ovulatietesten wil ik me nog niet aan wagen.

16. Asuka

Asuka Niet meer actief

@loved: Je cervix en cervix-slijm in de gaten houden. :) Kan je genoeg over vinden, en is gratis. Evenals temperaturen, mits je een thermometer hebt... Suc6

Ik lees hier ook gezellig mee als jullie het niet erg vinden! :)

17. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik merk ook wanneer ik ovuleer... Ik krijg altijd inderdaad cervixslijm en dan zit ik in mijn vruchtbare dagen. Dan een paar dagen later krijg ik gevoelige borsten. En 15 dagen nadat ik dat krijg, word ik ongesteld. Mijn lijf kreeg ik op een gegeven moment gewoon door....

Maar baal wel. Want heb mega lange cyclussen. Dus cervixslijm is nog niet in aantocht... Was wel fijn geweest. Mja... word weer een lange dus. Zucht!

18. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Ik sluit me hier ook aan... Mijn laatste cyclus was erg lang, maar volgens mijn app is mijn NOD 6 januari... 4 de ronde, 1ste kindje, ik ben 27.
    Als ik mijn eisprong weer zou voelen, kom ik eventueel mijn NOD aanpassen...

19. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Pitahaya, wat een naar verhaal. Hopelijk veel geluk deze ronde.
    Ik wil ook graag op de lijst.

AnneLisa87, 27 jaar, 1e kindje, 4e ronde (2e ronde na miskraam) NOD waarschijnlijk op 6 januari.

20. Coortje88

Coortje88 Actief lid

10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    hoi, ik wil ook graag op de lijst.

coortje88 26 jaar ronde 3 eerste kindje

Deel Deze Pagina