Enjoy Christmas dames en hopelijk zingt Beyonce binnenkort: all the pregnant ladies, all the pregnant ladies, put your hands up in the air, oh oh oh, oh oh oh Fijne dagen! Liefs Tacita
Sing it B! Hahaha.. Zit ik echt nog maar op 3dpo?! Hoezo ongeduldig hihi.. Wachten jullie altijd tot paar dagen na NOD met testen of beginnen jullie met 10/11 dpo al?
Ik was vorige keer een week overtijd en werd toen pas ongesteld dus.. heel wat teentjes toen gedaan. ook al voor me nod. ik wacht nu echt tot na mn nod.
Ik wacht ook tot op NOD of er na. Ook zoveel witte teleurstellende testen gezien voorgaande maanden.... Yes, nog 1 dagje en dan lekker paar daagjes weg met mn schattie...zin in! En ff afleiding!! Allemaal gezellige dagen gehad?
Ik test heel wat af! Vanaf de 27 dagen zo ongeveer... Weet m'n cyclus niet zo goed, en de lengte ervan ook niet... Dus veel omo wit hier tot nu toe helaas....
Ik ga proberen te wachten met testen tot de dag na NOD, als ik niet ongesteld wordt.. 3 januari .. Maar of het lukt..
Hoi dames. Ik ben nieuw hier en weet nog niet precies hoe alles werkt. Leuk dat er zoveel zijn die in hetzelfde schuitje zitten. Mijn nod is 1 januari. Zou wel heel speciaal zijn om het nieuwe jaar in te gaan met een positieve test! In welke ronde zitten jullie?
Welkom! Dat zou zeker speciaal zijn duimen! Als je een beetje terug bladert in deze topic staat er soms een lange lijst tussen (met in dit geval de cijfers 1 t/m 7 ervoor) met namen. Daar kun je zien in welke ronde iedereen zit
Lekker genieten Missaniet! Het heeft ons super goed gedaan, even paar daagjes weg Welkom! Je kunt hrt bij sommige ook zien aan de tekst onder de banner, daar staan dan de cyclussen die al zijn geweest Ga proberen tot volgende week zondag te wachten met testen! Heb nog geen idee hoelang mijn lf is.
Laana, spannend en welkom! 1 Januari zou een mooie dag zijn! Sneeuwt het bij jullie ook? Ik verwacht niet dat ik zwanger ben eerlijk gezegd, volgens mij was ik gewoon te laat! Op dag 3 van de positieve ovulatietest was de baarmoedermond al gesloten, dus denk niet dat de zaadjes er door konden hihi Wel had ik gister weer uit de rechterborst wat vocht en veel witte vloed. Fijne dag meiden!
Jazeker hier is het witter dan wit haha! Dus een thuis-blijf-dagje Hoop dat je niet te laat was, maar de onzekerheid blijft denk ik toch of niet? Jij ook een fijne dag!
Tacita hihi ja hier ook bagger sneeuw, het is vooral drap! Bah! Als het nog een beetje dikker was, konden de kids lekker op de slee maar dat is nu niet te doen! Onzekerheid blijft toch wel idd, ook al zit je qua timing goed, dan nog onzeker haha Achja, wachten, wachten, wachten....brrrrr niet mijn sterkste kant, ik denk van vele niet hihihihih
Dat vreselijke afwachten!! ben er veel meer mee bezig sinds ik ovu testen gebruik en op dit forum zit.. Maar dat is (tot nu toe iig) positief, heb eindelijk eisprong gevonden, bleek dat ik de vorige maanden er een week naast zat.. Echt gemiste kansen! En vind dit forum ook ergens wel een afleiding Hoe ervaren jullie dit? Denk steeds, misschien duurt dit nog wel een jaar, hoeeeee hou ik dat vol..