NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door ilse1986, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ben BLIJ dat het forum er is haha
    Ben niet altijd online maar regelmatig heb ik er wel behoefte aan om er over te praten :p
    Ik heb er bij de jongste 16 rondes over gedaan, vreselijk!
    Ik houd me in mn achterhoofd dat het weer een tijd duurt.
    Bij de andere kinderen was het tussen de 2 en 8mnd raak ongeveer.

2. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Hier een witte test.... Was te verwachten, te vroeg mocht er uberhaubt iets zitten...

3. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind het soms wel dubbel... Merk dat ik zeker wel de behoefte heb om dingen te delen, ook omdat met name onze familie niet weet van onze kinderwens. Maar tegelijkertijd, zeker als de NOD nadert, kom ik hier weer steeds vaker en ben ik er dus ook meer mee bezig. Daarvan ben ik dan wel bang dat het ook teveel kan zijn.

Deze keer gaan de wachtdagen toch wel sneller dan de vorige keer. Veel afleiding, zowel positief als negatief. De sfeer hier is best ff bagger :( Hoop dat het nog beter gaat worden deze vakantie. Hoe dan ook gaat het allemaal, ook onze wens, steeds dubbeler voelen. Hoop dat de tij keert en het gauw 2 januari is, dan kun je opnieuw keuzes gaan maken ;)
    Mannen, relaties, soms snap ik er :( van haha :cool:

4. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Aanvalletje van testdrang gehad? ;)

5. Loved

Loved Lid

4 sep 2014
    72
    24
    8
    Fijne kerst gehad allemaal? Hier geen sneeuw helaas. Heb vandaag echt steken in mijn lies. Herkennen jullie dit? Of is het gewoon 'ergens teveel mee bezig zijn'? Er is bij ons echt een golf van zwangere vrouwen aan de gang. In deze maand heb ik al van 6 mensen dichtbij gehoord dat het zover is. Haha best leuk dat
    Niemand dan weet dat wij ook bezig zijn. Vertellen jullie
    Dat wel?

6. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Alleen iemand die zelf ook met kids bezig was / is en de nodige raakvlakken met mij heeft. Via haar ben ik ook hier terecht gekomen. En daarna een vriendin van mn eigen leeftijd zonder kids (dus net zo 'neutraal' als ik) en iemand van aantal jaar ouder juist met een kind. Zo kan ik altijd bij iemand terecht.
    Maar verder dus helemaal niemand, geen familie, noppes. Geeft de meeste 'rust' vind ik ;) Geen vragen, er word niet op je gelet enz en de verrassing is des te groter :$
    (Alleen moet je dan subtiel uitleggen waarom je met medicijnen gestopt bent, niet meer in de rook wilt zitten, enz :p) (maar dat is tot nu toe prima gegaan, heb best een levendige fantasie :D)

7. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Dank je wel Tacita en Jillster! De snowboots staan al klaar hihi. Genieten gaan we zeker ook nog geen sneeuw...komt ook niet meer volgens de weerberichten....

Xx

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goede avond meiden

ik kreeg geen berichtjes meer, vond het al raar dat er niks zou gepost zijn

hebben jullie fijne kerstdagen gehad

hier net zwangerschapstesten besteld waarmee ik vroeg kan testen , iets later en dan als het zover is een digitale cb met wekenindicator
    dan kan ik gewoon een testje doen als ik er aan toe ben en hoef ik me niet nodeloos gek te maken van zou ik zwanger zijn of toch niet
    vandaag ook steken weer bij mijn baarmoeder maar voor innesteling zal het nog wel wat te vroeg zijn denk ik (zo maar eens even dr google vragen)

nu even met zoon zijn lego ineen knutselen die hij gekregen heeft voor kerst

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dr google geraadpleegd en innesteling zou al vanaf 5 dagen na de eisprong kunnen
    het is dus mogelijk

10. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Welke heb je besteld zuurtje? Ik blijf bij het niet testen voor NOD. Heb al tevaak positieve testen ghad en dan een teleurstelling. Is erg verdrietig dan.
    Deed jij vroeger ook aan pendelen? Volgens mij heb jij m'n eerste zwangerschap goed gependelt maar misschien ben ik in de war met iemand anders.

Hier weet alleen een vriendin dat we bezig zijn.. Verder niemand en hoeft ook niemand te weten.

11. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    Bij ons weet alleen mijn schoonmoeder en schoon(stief)zus dat we een kinderwens proberen te vervullen en dat het niet lukt. De eerste omdat we moesten weten op welke leeftijd mn vriend is geopereerd en of één of beide ballen niet waren ingedaald.
    En schoonzus omdat ze in het lab van het ziekenhuis werkt (en dus de test van mn vriend in handen kon krijgen) en omdat ze bij de oudste ook hulp nodig had..

Mn moeder wil ik het niet vertellen, die maakt zich teveel zorgen...

Oh, vergeet ik er helemaal eentje: de beste vriend van mn vriend is de enige die we het helemaal in het begin hebben verteld en hij leeft elke maand weer met ons mee!

Hier nog absoluut geen testdrang en dat gaat denk ik ook niet komen met onze kansen...

12. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik heb vanmorgen getest, helaas omo wit.. Zit nu op dag 29 van m'n cyclus, en ik heb geen idee hoelang m'n cyclussen duren. Vind het zo lastig, ik weet dus niet wanneer ik over tijd ben.. Wel al een week gerommel in m'n buik, vooral savonds. Nu al de hele dag menstruatiekrampen zonder menstruatie.. Hopelijk breekt het dan morgen door, want dan zou m'n cyclus enigszins normaal aan het worden zijn! Of ik test de komende dagen alsnog positief, vind ik ook niet erg :p

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ja ik heb gependeld
    alleen doe ik het nu even niet omdat ik met mijn gezondheid op de sukkel ben en pendelen vraagt veel energie
    die energie steek ik nu liever in mijn gezondheid

testen: testen van sensitest: die van 6 dagen en 4 dagen voor NOD (dipstick)
    en 1 cb met indicator voor als de anderen positief zijn om aan manlief cadeau te doen met een cadeautje bij (welk weet ik nog niet, dat zie ik wel als het zover is)

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier weet niemand het van de familie dat we bezig zijn, ze zouden ons voor gek verklaren

15. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Waarom? (Niet dat het ertoe doet, het is jullie leven, maar toch ;))

Heb dat ook gedaan hoor, verschillende testen in huis (zeker omdat het deze keer rond oud&nieuw viel en je niet zomaar een test in huis hebt). En 1 clearblue op het moment dat andere testen positief aangeven.
    Maar heb deze keer niet zoveel drang en ben er niet zoveel mee bezig als de vorige maand. Dus mss zonder dat ik erbij nadenk zit ik later aan mn NOD ;)

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier verwachtten ze 3 jaar geleden geen 3e kindje dus nu zeker geen 4e
    schoonouders zeiden toen al met 3 is er altijd 1 alleen en je kan ze geen aandacht genoeg geven (zeggen zei die 5 zonen hebben)
    we wonen op een appartement met 3 slaapkamers en mijn vader zei al dat we geen plaats hebben tenzij we ze zouden stapelen (een stapelbed kan prima toch)
    we zullen zien hoe vlug het lukt en dan pas met 12 weken ongeveer wil ik ze inlichten

nu eerst zien dat de verbouwingen klaar zijn en de opruimingswerken

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    waarom krijg ik nog steeds geen berichten als er iets gepost is

18. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Zou je ook voor jezelf kunnen pendelen? Werkt het dan ook?

Zuurtje, een stapelbed kan indd prima toch?

Hier weet m'n schoonfamilie dat we bezig zijn, en wat goede vriendinnen... Maken er geen geheim van. Heb anderhalf jaar geleden een operatie gehad, en moesten tot nu wachten.. En dat weet zo ongeveer iedereen. Dus na januari zal iedereen het sowieso verwachten van ons denk ik :)

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Zuurtje, lekker leven zoals jullie willen!
    Ik zal dat gezeur ook wel krijgen, alleenstaande mama van 4 en een 5e kindje erbij, in een 4 kamerwoning hahaha
    Ik heb er maling aan, doe wat IK wil :p :D

20. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben blij dat ik niet de enige ben.... snapte er al niks van :(
    En als je dan op eerste ongelezen klikt, krijg ik de laatste post van vandaag te zien.

Sorry, heb dus ook geen idee waar ik gebleven was met lezen :D

Iedereen een leuke kerst gehad? :)

1e kerstdag naar mijn ouders geweest, lekker gegeten.
    Gisteren naar schoonouders op de koffie en lekker thuis met zijn tweetjes gegourmet :)

Vandaag weer lekker keutelen in huis en even naar ziekenhuis voor vl zijn oma, die heeft niet lang meer waarschijnlijk. (waar ik niet in geloof, want ze is een taaie :D )

Deurtje geschilderd, kast opgeruimd, was gedaan.... lekker hoor!

Deel Deze Pagina