Hoi dames! Mag ik mee kletsen? Ben 26 jaar en trotse mama van een dochter van alweer 4! We zitten nu in ronde 2 voor een tweede.. Door een herseninfarct en het herstellen wilden we er niet eerder voorgaan.. nu de knoop doorgehakt! Voor E. Zijn e 13 rondes bezig geweest.. Hoop dat het nu wat eerder lukt.. Dinsdag (23) zou ik mijn ei gehad moeten hebben..Volgens eigen berekening, de 25e geklust en 26e erg veel pijn in mijn onderbuik aan beide kanten dus denk mijn ei toch later? Als ik dinsdag aanhouden dan mag ik 7 Jan. Testen. Bij E. Testte ik 4 dgn voor Nod positief.. Ik zal proberen het vanaf hier bij te houden!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2015 ♥ 1. (4) Flowerr, 22 jaar, ronde 12, 1e kind Jertedan, 30 jaar, ronde 15, 1e kind Loenie, 27 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kind Coortje88, 26 jaar, ronde 3, 1e kind 2. (7) Scarlett1985, 28 jaar, ronde 2 na MA, 1e kind? Wonnabmom, 28 jaar, ronde 5, 1e kind Hummeltje 1, 31 jaar, ronde 5, 2e kind Loved, 25 jaar, ronde 1, 1e kind Gio89 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kind Tacita, 30 jaar, 1e kindje, 2e ronde Annelie566, ? jaar, ronde 3, 2e kind 3. (3) Kniekie, 27 jaar, ronde 19, 1e kind SusanneO, 29 jaar, ronde 2, 1e kind Bamjolan, 32 jaar, 5e kind 4. (1) Rosalincke - 39 jaar - ronde 7 - 2e kind 5. (6) Guppymaaike, 34 jaar, ronde 7, 1e kind Jughi, 27 jaar, ronde 3, 1e kind Vetje84, 30 jaar, ronde 3, 2e kind Naatje76, 38 jaar, ronde 4 na MK, 1e kind Missaniet, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 14, 2e kindje 6. (7) Juf1987, 27 jaar, ronde 4, 1e kind AnneLisa87, 27 jaar, ronde 4 (2e na MK), 1e kind Appelboompje - 31 jaar - ronde 12 - 1e kind Beeb1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kind zuurtje, 33 jaar, ronde 13, 4e kindje Jillster, 27 jaar, ronde 5, 1e kind Ilse1986, 28 jaar, ronde 5, 1e kind 7. (5) Renske, 23 jaar, ronde 6, 1e kind Tammie81, 33 jaar, ronde 1, 1e kind MLady, 34 jaar, ronde 18, 1e kindje Pippers, 26 jaar, ronde 1 na MK/curettage, 1e kindje hOneyy 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje.. datumloos (0) Totaal: 33 Zwanger (0), Ongesteld (0), [COLOR=YellowGreen[QUOTE][/QUOTE]]MMM (5), [/COLOR]Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Brrr heb t maar koud. Voel me helemaal niet fit, lichtelijk misselijk, af en toe een darmkramp, bah! Duik er straks lekker op tijd in, gelukkig zijn alle 4 mijn kindjes lang slapertjes hihi voor 9.30 zijn ze hun bedjes niet uit Fijne avond meiden!!
Beterschap bamjolan! Wat fijn dat je kindjes zo uitslapen! E. Is altijd tussen 5 / 6 uur wakker... 😊 gister avond, vreemde "krampen".. net alsof mijn menstruatie kwam & een lichtere vorm van ei sprong gevoel. Vreemd..
He meiden, julie hebben lekker doorgekletst tijdens de feestdagen! Bij ons was het toch drukker dan verwacht dus niet veel online kunnen zijn de afgelopen dagen. Hier helaas vorige week dinsdag niet meer extra kunnen klussen maar we hadden het al wel de zondag en maandag gedaan dus hopelijk was dat genoeg. De ovulatietest was die dag ook weer negatief en had ook minder last van mijn liezen/buik dus hopelijk is de eisprong ook die maandag geweest! Woensdag heb ik bloed laten prikken en straks even bellen met het ziekenhuis of mijn progestoronwaarde goed was. Ik hoop echt zo dat het zo is want anders is de kans groot dat ik weer bloed moet laten prikken en ben niet echt een fan van naalden
Jaa het wordt nu spannend he haha.. Wij willen een roooooze lijst! Beterschap Bamjolan! Honey, had ik gisteravond precies zo.. Dacht steeds, ik ga nu al ongesteld worden.. Nu is het beter, bij jou ook? Volgens mij was je mooi op tijd Tammie laat je weten wat de uitslag is? Hier ook grote angst voor naalden, waar ik altijd heel hard om wordt uitgelachen aangezien ik ook tattoos heb haha maar dat is toch anders
Zijn er eigenlijk al dames aan het testen? De eerste dames zittendrie dagen voor hun NOD... Spannend! Ik zit op DPO9 ongeveer en mijn buik begint te rommelen. Ik ga er van uit dat dat de voorbode is... We wachten nog steeds op de verwijzing naar de uroloog. Duurt lang! Ik wil graag weten waar we aan toe zijn... Onze vakantie is weer ten einde. Voor mn gevoel zijn we gisteren pas weg gegaan! Veel te kort was het! Maar we hebben genoten van de omgeving, elkaar en de gezelligheid!
Ik ga woensdag testen, ik denk niet dat het raak is, maar wil voor de zekerheid wel even weten of ik 's avonds een glaasje champagne kan drinken
Hi Guppymaaike welkom terug weer! Fijne vakantie gehad? Mijn NOD is 2 januari, maar durf nog niet te testen haha. Ben helemaal nieuw met dit alles en denk steeds dat ik alles volgens het boekje moet doen. Dus wachten tot NOD. Test wel in huis al.. Gisteren zat ik volgens mij op cyclusdag 25 en heb ik veel kramp gehad. Vandaag geen krampen meer gevoeld. Vreemd! Heb een hele regelmatige cyclus en dacht gister ineens, volgens mij word ik ongesteld. Maar niks en krampen zijn ook weer weg. Nouja even afwachten maar. wachten duurt LANG
Guppymaaike, nog niet aan het testen maar voel wel een 'testaanval' opkomen hahaha maar dat haalt toch niet uit met 5 dagen voor NOD, het kán wel maar vind het toch vroeg. Ik wil 3 dagen voor testen, dat is woensdag hahaha Nou ik lag toch later in bed, maar kon niet in slaap komen van de misselijkheid, vies gevoel, gelukkig wel alles binnengehouden. We zijn pas allemaal ziek geweest dus hopelijk blijft het lekker weg!
Loenie, verstandig om dan van tevoren even te testen! Hopelijk ga je met een knallende test het nieuwjaar in! en anders in ieder geval een lekker glas champagne Jillster, wauw bang voor naalden en dan een tattoo. Ik ben jaloers! Vind tattoo's super gaaf maar durf zelf echt niet... Net gebeld met het ziekenhuis maar ze hebben mijn uitslag pas morgen doordat de kerstdagen er tussen zitten Echt onwijs balen. Had zo gehoopt op vandaag al de uitslag nou ja maar weer een dagje wachten dan
Balen zeg Tammie, dat ze de uitslag nog niet hebben! Nog een dag langer wachten, dat wachten word je soms crazy van haha.
Ik heb me hier nog niet eerder gemeld, dat had verschillende redenen. Ik zou eigenlijk mijn NOD hebben op 3/4 Jan maar ik ben vandaag "ongesteld" geworden. Dat tussen haakjes omdat ik eigenlijk aan de pil was. Ik ben namelijk 2 dagen de pil vergeten en dacht dat ik het goed had gedaan om daarna er 2 tegelijk in te nemen, maar het blijkt dat je alle vergeten pillen in moet nemen. Nu heb ik al een week pijn in mijn onderrug en dat is bij mij een teken dat de maandelijkse periode er weer aan komt. maar eigenlijk dus veel te vroeg. Dus eigenlijk was ik flink in de stress omdat wij ons gezin wel compleet vonden met 2 kinderen en onze vakantie van de zomer dan moesten annuleren. Maar ja nu komt het dat ik afgelopen week wel een beetje aan het wennen was aan het idee..... Nu dus een heel dubbel gevoel van teleurgesteld en opgelucht. Mijn man snapt ook niks meer van mij, eerst in tranen om een vergeten pil en nu weer terleurgesteld.....raar niet waar!
Ik denk dat mannen dat nooit begrijpen... Vrouwen komen van Venus, mannen van Mars Ik kan het me in ieder geval wel voorstellen... Veel dubbele gevoelens?
Moest daar ook wel meteen aan denken dat we idd van 2 verschillende planeten komen. Ja veel dubbele gevoelens. Moet wel zeggen dat mijn man er totaal geen problemen mee zou hebben als ik wel zwanger bleek te zijn.
Cares, als je de pil slikt heb je geen echte ongesteld maar in feite "in scene gezet", ik zou als ik jou was toch een testje doen voor de zekerheid!
cares, ik zou ook een testje wagen voor de zekerheid! Wordt spannend hier he zo komende week! Hopelijk mogen er veel meiden op roze!!