NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door ilse1986, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Hopelijk weer een aantal gelukkige vrouwen komende week.... Hoop ook zo dat ik daar bij mag horen....

2. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Begint wel spannend te worden nou! Ik kon gister de testdrang niet weerstaan. Slaat nergens op natuurlijk, mijn NOD is pas vrijdag. Succes de komende dagen dames!

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Scarlett, sommige vrouwen testen wel vroeg positief.
    Ik testte bij de kinderen 3 en 4 dagen voor NOD positief, waarvan op 4 dagen wel een twijfelgeval was qua streepje.
    Dag erna was ie erg duidelijk.
    Het blijft spannend!
    Ik ga dalijk toch een test doen, 5 dagen voor NOD, verwacht er niks van haha maar wil het toch doen, is die drang ook weer weg LOL haha

4. cares

cares Lid

28 dec 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend nog ongesteld geworden en nu momenteel niks meer.
    Heb dus toch op jullie advies getest maar negatief, maar is natuurlijk ook nog veel te vroeg.

5. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Voor NOD testen kan inderdaad. Heb ik ook wel gedaan. Bij mijn vorige zwangerschap had ik 1 dag voor NOD pas een tuurstreepje.
    Ik weet niet hoe lang ik het nog volhoud. Oudjaarsdag ga ik denk ik wel testen. Lijkt me zo'n mooie verrassing voor vriendlief! 'Happy new Year! Ik ben zwanger!'

6. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Ohhhh dames ik heb testdrang! Maar ben pas 8 dpo (normaal lf tussen de 10 en 12 dagen!)

Helllpppp!

7. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook testdrang en nog maar 6dpo hahah.. Hoe kom ik deze week door :D

8. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Jillster; ja nu weer over! Zo vreemd.. pijn aan 1 kant maar wel licht aanwezig. Oh haha bang voor naalden en tattoos.. waar heb je tattoo? 😊

Guppy; waar ben je heen gwweest? Vakanties zijn altijd veel te snel om! Nee nog iet getest.. 7 jan. Pas Nod. Testte bij dochter 4 dgn voor Nod licht positief..

Loenie; spannend hoor. Mn duimen draaien! :)

Tammie; he bah. Balen dat het nog niet binnen is!!

Scarlet; ik wil ook echt testen, Maar zou zo belachelijk zijn! Haha 7 jan pas nod.. dat is indd leuk! Duimen draaien!

Ik hoorde dat je bij gebruik van bloedverdunners meer vruchtbaarder bent! Haha.. hope so! Wachten duurd lang!

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Haha ja ik ook! Deze week duurd ontzettend lang! ;)

Hoop dat mijn "pijn" innesteling is geweest.. las dat het zou kunnen 4 dgn naar eisprong..

10. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Twee op mn rug, een in lieslijn (ben benieuwd wat die gaat doen wanneer ik zwanger ben :D) en eentje op mijn pols.. Allemaal vrij klein hoor..

11. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Pff spannend deze weeken volgendeweek zeg.. Zooo ongeduldig!

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Leuk!
    Ik heb er 1 tussen mijn schouderbladen, onderrug, enkel en onderbuik..

Ik heb daar een karpertje staan, tis en walrus geworden maar netjes weer 'terug' getrokken.. 😆

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Haha ik ben ook ongeduldig.. denk dat ik zondag test.. 3 dgn voor nod.. haha

14. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hahaha walrus! Gelukkig weer goed gekomen!

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

hier krijg ik nog steeds geen berichten door dat er gepost is, dan maar even alles opzoeken

hier ook testdrang maar ik heb een voordeel, mijn testen zijn nog niet binnen
    bij de jongste testte ik op 3weken en 3 dagen met een bijna knaller (geen vroege test)
    benieuwd hoe het deze keer gaat verlopen
    als ik positief test met nieuwjaar krijgt manlief op NOD een mooi cadeautje (met driekoningen)
    misschien laat ik wel een slab drukken met "ons klavertje drie krijgt er een blaadje bij" of "driekoningen, driekoningen geef mij een vierde hoed" (ipv nieuwe hoed zoals het liedje eigenlijk gaat)

16. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Hier ook enorme testdrang gehad... tegen beter weten in een witte test in handen. Nu dag 28, gemiddeld 32 dagen.

Hopelijk mag ik dit jaar nog net een positief testje in handen houden.... Maar ben bang van niet, weet niet precies hoe mijn lichaam nu voelt. Is er iemand zwanger geweest die weet wat je kan voelen voor NOD? Zelfde symptomen als menstruatiepijn? Of is het een ander gevoel....

17. Gio89

Gio89 Actief lid

9 dec 2014
    110
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    Hallo dames,

Afgelopen dagen niet gereageerd, wilde ff er niet teveel mee bezig zijn... Maar nu m'n nod nadert spookt het toch weer veel door m'n hoofd.
    Laatste dagen wat gevoelige borsten en heb ook het idee dat ze groter zijn, hihi...ml zit uiteraard niks...dus misschien verbeeld ik het me toch..
    Gisteravond had ik wel echt iets raars...een soort steken in m'n doos..
    Het klinkt echt heel stom maar alsof iemand er met een naald in loopt te porren....

Ik hoop echt dat ik het volhoud om tot 3 januari te wachten met testen.... Nod is de 2e...

18. guppymaaike

guppymaaike Actief lid

19 aug 2014
    499
    0
    16
    Vrouw
    militair
    Alblasserdam
    We zijn een weekje op de veluwe geweest. Met zn tweeën in een 6persoons chalet. Alle kerstspullen mee in de auto en gaan! We hadden tweede kkerstdag de familie van mn vriend over de vloer (die bleef slapen), de dag ervoor uit eten met mijn familie, gisteren inpakken.... Dus best een druk weekje gehad! Vandaag weer aan het werk geweest, maar heel rustig aan gedaan.:D

19. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik heb 1 tattoo, het oneindigheidsteken. Ik heb ook echt testdrang! Niet dat het nut heeft... Blegh!
    Hoeveel zouden er zwanger raken van onze lijst?

20. mama300388

16 nov 2014
    87
    0
    0
    postbode
    delft
    19 apr gestopt met de pil, Mama van 2 kids (damian mei 2009 Chelsea oktober 2010) 26 jaar oud mijn nod valt op 5 januari.

Deel Deze Pagina