Ik hoop heel veel jughi!! 😊 ook mooi! Wij (ik en mijn zusjes) willen zoiets ook zetten.. maar weten nog niet waar.. 😊 Tjee ik heb me vandaag toch een honger! Spekkies kweken voor de winter denk ik.. pff..
Gisteravond steeds steken,vandaag hele dag al kotsmisselijk.. Waarom krijg ik juist deze week overal last van.. Zal wel buikgriep ronde 2 zijn! Heerlijk guppymaaike, even eruit geweest Hoop ook op mooie roze lijst, die tm 31 december is al best roze.. Dat moet bij ons ook!
Hier ook al regelmatig wat buikkrampen, net alsof mijn ongi door moet komen maar dan in een lichte vorm.... Enne wat de groep t/m 31 december kan, kunnen wij beter
Jillster, zo herkenbaar! Ben al 3 avonden in bed kotsmisselijk dat ik er niet van kan slapen. Zal wel goed zijn haha!
Hey Tammie, Hier ook buikkrampen, lichte ongi pijn vannacht... Duim, duim, duim...dat het geen ongi wordt.. Hopen op een roze eerste week van 2015!!
Daar heb ik nou ook last van!! En stik last van mn borsten! Ik hoop het ook dat het een goed teken is!
Hallo dames. Ik heb deze ronde bewust geen ovu testen gebruikt en bewust weinig gelezen en niets geschreven op het forum. De vorige maanden nam het zwanger worden al mijn tijd in beslag zeker in mijn hoofd en heb ik mijzelf wel driehonderd keer zwanger gevoeld terwijl er niets was. Het is mij redelijk bevallen maar nu vier dagen voor mijn NOD gaat het wel kriebelen al voel ik mij hetzelfde als de vorige maanden dus zal wel gewoon netjes ongesteld worden. Ik merk dat ik ook mijn leven weer wat opgepakt heb (erg heh dat het onbewust stil stond) voor de hobby rijdt ik jonge paarden in maar dat heb ik al maanden niet gedaan. Tot gisteren er staat weer een nieuwe op stal waar ik zo mijn leven maar eens aan ga wagen . Het geeft wel weer veel meer rust. Ik denk wel dat ik vanmiddag even een kV testje haal zodat ik weet of ik kan borrelen met oud en nieuw.
Gister precies vorige week eisprong gister sinds de ochtend al wat steekjes naar de navel en rechts in de lies/ zij. Gister met vrijen voelde erg vervelend en ineens veel afscheiding die eruit komt zetten gevolgd door buikpijn voornamelijk weer rechtsonder. ik hoop dat het goede voortekenen zijn!?
Bij mij vandaag week geleden ei en dezelfde klachten! Maar ik hou me maar voor dat ik een dezer dagen al ongesteld word.. Dan wel het liefst vanaf vrijdag anders is lf zo kort en nog misselijk.. Whaaa word er grk van hihi waarom ga ik op elk dingetje letten en kan ik niet rustig afwachten! Hi rosalincke, Snap het wel hoor, heb nu vakantie en zit superveel op dit forum.. Tot nu toe vind ik het alleen nog maar leuk ma kan me voorstellen dat het na poosje wat teveel wordt! Wel weer spannend he zo voor NOD, wanneer heb je die? Leuk, paarden rijden dat is ook goede afleiding! Hoe gaat het met de rest vandaag?
Jaaa lig ook steeds wakker! Je hebt het vast al eens geschreven maar had jij bij je vorige kindjes voor nod ergens last van of juist helemaal niet?
Ik probeer me ook niet zo the focussen hoor haha niet afgelopen ronde maar de ronde daarvoor een hele vroege mk gehad met 4 weken dat wist ik enkel omdat ik alles zo nauwkeurig in de gaten zit te houden. maar zo vlak voor de nod begint het toch weet te kriebelen althans sinds de klachten van gister want was er Dit keer ook niet zo mee bezig. pfff over 6 dagen pas kunnen testen vind ik wel vervelend nu weer ik niet of ik morgen met een gerust hart een drankje kan doen want nu testen heeft weinig nut natuurlijk.
Hallo meiden, ik haak hier op de valreep ook graag aan! Na 8 ronden was ik in november zwanger. Helaas bleek dit een buitenbaarmoederlijke zwangerschap (tubaire abortus). Inmiddels ben ik lichamelijk hersteld, en bij controle echo op 22 dec bleek ik net een ovulatie te hebben gehad! Toevallig hadden wij de dagen daarvoor goed geklust dus de hoop was meteen terug. Nu dus wachten op de nod, die wrs dit weekend zou moeten zijn. Gisteren (natuurlijk te vroeg) getest, negatief. Ik hoop na de ellende van de afgelopen weken zooo op een positieve test, maar ben ook bang voor weer een teleurstelling. Graag wacht en duim ik hier met jullie mee!
Hier gaat t goed hoor en met jullie? BAMjolan; ja pff heb ik gister ook last van gehad.. alsof ik bijna moest spugen.. 😱 maar zal wel toeval zijn, nod is nog zO ver weg.. al wil ik na al testen haha maar 5dpo is wel heul vroeg.. Guppy; fijn zo'n lekkere vakantie! Mn lieftallige dochter gister; mama heb jij een baby in je buik of ben je gewoon beetje dik.. 😕 En bedankt! 😆
Ooh dames beide zo'n vervelende ervaring achter de rug ma wat zijn jullie positief ingesteld! knap hoor..Snap dat je dan extra bang bent om teleurgesteld te worden.. Hoop dat er snel positief nieuws voor jullie is! Ja ik vind dat ook vervelend met o & n het nog niet kunnen weten.. Gaan jullie dan wel drankje doen of helemaal niet?
Wij vieren o&n in de efteling. Krijgen rond 12 een las champagne maar ik denk dat ik moet bobben, anders drink ik hem gewoon op.. Ik heb, toen we probeerde zwanger te worden van E. Alles laten staan.. filet american, drank, biefstuk e.d. toen het naar een jaar niet gelukt was gewoon lekker een wijntje gedronken en zwanger.. niet dat het door de wijn komt hoor haha maar vind at je jezelf niet alles hoeft te ontzeggen voor een zwangerschap.
Ik drink niet zolang er geen bloed is... Deed dit eerdef wel maar voelde me er later dan zo vervelend over! 1 drankje zal vast niet uitmaken maar voegt voor mij ook niet veel toe. Ik ga denk ik wel testen morgen (11 dpo) met kv 2v5; zou zo leuk zijn met een posi test het nieuwe jaar in te gaan!
Moet lukken rond die tijd toch? Welke ronde zit je? Ik testte bij dochter 4 dgn voor Nod positief met kv 2v5
Ben het ook wel weer met je eens honey. Als je er te spastisch mee om gaat helpt het denk ik ook niet. Maar na mijn vorige mislukte zwangerschap doe ik alles wat ik zelf eventueel kan beinvloeden zo goed mogelijk...