Ik ben morgen 12dpo en ik twijfel nu echt of ik morgen toch ook niet moet testen. Eigenlijk ivm o&n...en 2 januari een verjaardag... Heb liever dat ik het dan al weet ivm de drankjes... Maarja..ook bang voor een teleurstelling... Helppppp..
Hier net gebeld met het ziekenhuis en mijn waarde was 16,1. Om een goede eisprong te hebben zou die normaal op 7dpo boven de 20 moeten zijn. Echter omdat ik maandag pas die ontzettende piek had in mijn ovulatietesten zou ik op die woensdag pas 1dpo of 2dpo zijn dus dan was deze waarde echt al heel goed. Echt super blij, en een eisprong gehad en ik hoef niet nog een keer te laten prikken Waarschijnlijk is mijn NOD dan al iets eerder en zal op 5 januari zijn, kan ik dit zelf in de lijst aanpassen of wordt dit gedaan? Wat drankjes betreft, zolang je nog voor je NOD zit is er nog geen bloedband met het kindje had ik gelezen. Ga er zelf dus wel redelijk relaxed mee om en laat niets staan en neem ook wel gewoon een drankje. Ik zorg er wel voor dat ik niet te veel drink maar dat deed ik eigenlijk sowieso nooit.
Ik zit dus in eerste ronde na bbz. Maar zijn dus bijna een jaar bezig voor ons eerste kindje. Ik wist niet dat wachten zoooo moeilijk kon zijn! Wanneer is jouw nod honey? Wie test nog meer met o&n? Van de positieve kant: als het positief is is het top, als het neg is zegt het nog niks... Ps dank meiden voor de hartjes onder de riem! Wat is dit forum toch fijn
Hannah: snap ik heel goed!! Gio89; tja je kan het altijd doen toch? Weet je teminste iets.. kv 2v5 is toch ook best gevoelig?
Mijn nod is 7 jan.. duurd nog zo lang.. haha.. Zou best willen testen met o&n maar 6dpo is wel erg vroeg.. indd daar heb je gelijk in!
Haha je honey 6dpo is wel heeeeeeel vroeg Gio: gewoon testen! Doe ik ook De teleurstelling is bij een neg test twee dagen later niet minder lijkt me toch? En misschien drink je met een neg test net wat geruster die glaasjes champagne... Tammie: goed nieuws! Wat betreft die bloedband: als er iet ingenesteld is is er wel een bloedband dacht ik...
Wat fijn Tammie! Ik duim mee! Ik ga er vandaag niet meer teveel over nadenken, kijk morgen wel hoe ik me erbij voel, haha....
hey meiden hier heel slecht geslapen mijn nichtje is al 18u vermist. temperatuur is gezakt dus ik vermoed dat ongi eraan komt of het zou door het slechte slapen of innesteling moeten komen
Wat fijn Tammie! Snap hetvwel dat je na zon ervaring alles ervoor laat hoor Hanna! Normaal gesproken drink ik ook niet zoveel ma vier o en n bij familie dus zal wel even een glaasje champagne meedrinken anders krijgen we vervelende vragen haha.. Gio jaaa testen hoor, wat Hanna zegt! Beide keren kan het positief zijn.. Maja toch altijd die teleurstelling bij die witte testjes hè, ondanks dat het nog kan. Weet even niet wie het net zei, kan niet zover teruglezen op mobieltje ma wat leuk zeg, oud en nieuw in winterefteling!!
dank je dat hopen wij ook dat ze vlug terecht is, ze is nog maar 12 jaar mijn zus is nu naar antwerpen waar ze vermist is hopelijk hebben ze goed nieuws straks
Wat erg zuurtje! Ik hoop dat ze snel terecht is. Sterkte! Temperaturen jullie allemaal? Ik heb zo voor nod klachten die alle kanten op kunnen: lage rugpijn, wisselend lichte zeurende pijn in mijn onderbuik (en rechts, waar ook mijn bbz zat ), gevoelige boobies. Eigenlijk alles wat ik altijd heb voor een menstruatie... Maar als ik druk bezig ben merk ik dit alles veel minder. Zooo lastig dat je lichaam je zo voor de gek kan houden enkel omdat je het zo graag wil...
Zuurtje ik hoop echt dat ze snel terecht is, wat vreselijk. Weten ze al wat meer? Mijn NOD is 2 januari en hoewel het verleidelijk is om morgen een test te doen doe ik het niet. Positief of negatief, voor je NOD zegt het niks. Een positieve test kan alsnog betekenen dat je ongesteld wordt op je NOD.. Helaas al tevaak gehad. Klachten heb ik wel maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan.. Als ik elke keer dat ik klachten en symptomen had, ook daadwerkelijk zwanger was geweest dan had ik al 20 babies gehad. Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap veel last van bekkeninstabiliteit gehad en heb nu weer last van mijn bekken en banden. Maar zoals ik al zei.. De kans is veel groter dat dat gewoon een teken van menstruatie is of dat het er gewoon is.. Misschien speelt het weer op ofzo.
annelie nee we weten nog niets meer hier doe ik een test zodra ze binnen zijn, misschien is dat vandaag of morgen het kan ook pas volgende week zijn positieve of negatieve test maakt niet uit, als ik maar getest heb dan ben ik van de testdrang af is hij positief doe ik iedere dag een test tot mijn NOD (en dan een bloedtest bij de ha), bij een negatieve test doe ik pas op NOD weer een test
Gisteren bij de huisarts geweest, omdat ik savonds zon buikpijn heb laag in het midden. Moet een echo laten maken. De huisarts zei trouwens dat de fase na je eisprong altijd 14 dagen duurt? Zou vreemd zijn want die van mij duurt nu al 20 dagen... Zou ik er dan vanuit kunnen gaan dat ik mijn eisprong toch niet gevonden heb? Of heeft het toch iets te maken met mijn buikpijn... Ik ga morgen trouwens weer een testje wagen, wil het graag zeker weten op oudjaarsdag Zuurtje, wat erg dat je nichtje vermist is.. Ik hoop dat ze snel terecht is!
Oh nee Zuurtje!!!!! Hoop dat jullie gauw het nieuws krijgen dat ze terecht is. Hou je haaks, denk aan je!!! xxx
Hier weinig klachten waar ik de vorige cyclus deze dagen steeds misselijk was enz. Afgelopen dagen alleen af en toe lage rugpijn gehad, verder niks. Mijn NOD is 2 januari, heb tot nu toe geen testdrang (gehad). Voor mij maakt het met oud en nieuw niet uit, ik heb bewust de keuze gemaakt hoe dan ook niet te drinken. Dus waar ik normaal gewoon ranja enz drink nu mezelf trakteren op het luxere merk cola e.d. Dan ben ik al tevreden De enige reden waarom ik zou testen is omdat het idd oud&nieuw toevallig is en we 1 januari 5 jaar samen zijn. Dus dubbel... wacht ik het gewoon af of...? Maar voorlopig, zolang ik het op afwachten kan houden
Jughi je lf (periode tussen eisprong en ongi) duurt 10-16 dagen, maar meestal wel 14 dagen. Als je denkt dat je 20 dagen geleden eisprong hebt gehad, dan zou ik snel een zwangerschapstest doen! Nu! Heeft je dokter gezegd waar je mogelijk buikpijn van kan hebben? Als je test negatief uitpakt heb je je misschien vergist in de dag van je eisprong. Waarom denk je dat je die dag je eisprong had, heb je bijv. ovulatietestjes gedaan? Of hou je een app bij? Ovulatietestjes zijn (veel!) betrouwbaarder dan een app Een zwangerschapstest kan ook negatief zijn, terwijl je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt. Dat kan nooit goed aflopen en krijg je ook buikpijn van. Een bbz kan ook positieve test opleveren, maar kan ook de ene keer positief zijn en de andere keer negatief. Goed dat de dokter je voor de zekerheid naar het ziekenhuis stuurt. Checken kan geen kwaad Heb je geen zwangerschapstest in huis?
Mag ik ook mee doen? Moet 6 januari ongesteld worden en heb 22 december waarschijnlijk mijn eisprong gehad. rond 2 en heb al een kindje. Vanaf mij eisprong al pijnlijke borsten, pijn in onderbuik in midden links of rechts. ( meeste links) en soms naast me navel steekjes.
Jughi, 20 dagen is inderdaad lang! Krijg je een gewone of inwendige echo? Een bbz zie je (tenzij de eileider al gebarsten is en er veel bloed in de buik zit) niet op een gewone echo. Maar zo te horen is er geen enkele aanleiding om te denken aan een bbz toch? Deze geven meestal pas bij een zwangerschapsduur van 6-10 weken klachten...