Ik dacht vanaf 10 dpo ongeveer Tammie, had in ander topic gelezen dat de meeste vrouwen op die dag positief testen.. Mijn vakantie voedt mijn zp verslaving wel zeg haha
Jillster, hier idem dito haha! Vakantie is helemaal niet goed voor een mens... En dan ben ik gezegend met zon 12 weken per jaar haha..!
De innesteling vindt gemiddeld plaats tussen 7 en 10 dpo, hcg wordt daarna pas aangemaakt... Dus met testen op 10 dpo neem je echt een risico... En dan moet je je eisprong ook nog eens heel zeker kunnen pinnen op 1 dag! Mijn lh-piek was op de 23e, maar mijn eitje was de volgende middag nog niet gesprongen (zeker weten door echo). Pas op de 27e was-ie weg (weer echo) en ik heb 3 dagen ovulatiepijn gehad. Ik denk dat-ie 1e kerstdag pas is gesprongen, dus plm. 48u na lh-piek. Wanneer je NOD is blijft altijd een beetje een gok, wanneer het 10 dpo is dus ook! Bovendien... Ik zie inmiddels echt liever bloed bij het vegen (zegmaar) dan een in-your-face omowitte (prodentwitte ) test! Ik hoop dus echt dat ik me kan inhouden, straks...
Bij mij zijn de testen van de Action juist wel heel duidelijk, dus denk dat het voor iedereen verschillend is en niet zozeer met de prijs te maken heeft (ook al zal er ergens best verschil in zitten...)
de testen zijn nog niet binnen vandaag ik hoop morgen want anders zal het vermoedelijk pas volgende week zijn ik wil testen
I know, ik zei alleen wat ik had gelezen kan dus best lang duren voordat je eitje daadwerkelijk springt! Ik had positieve test op 22e en 23e, de 24e was ie weer negatief. Kan ik er dan vanuitgaan dat ie de 23e ergens is gesprongen? Of kan het best dat ovu weer negatief is maar eitje nog moet springen? Vroeg ik me opeens even af Ik ga deze maand op 10 dpo wel testen, weet toch al dat ik die testdrang niet onder controle kan houden Ben je ook docent Jughi?
Ja dat kan. Je lh hormoon verschilt per dag. Dat je test negatief was betekend nog niet dat ei is gesprongen.
Misschien een stomme vraag maar waar staat de afkorting dpo voor? ik wil testen morgen maar zou dat nut hebben??
Ja precies: je eitje springt pas ná de lh-piek. Dus ik ben blij dat we nog een keer op dat berenvelletje gekropen zijn de dag erna Nou ik ga me te pletter duimen voor je hoor!
Dpo is days past ovulation, dus nadat je eitje gesprongen is. Meestal zijn er 14 dpo, maar de max is 16 dpo.
Mlady mag ik ook nog op de lijst? 31 jr, ronde 9 voor eerste kindje (vorige ronde was bbz ) Nod denk ik 3 of 4 jan. Ik had op controle echo voor mijn bbz op 22 dec een gesprongen eitje dus zal vlak daarvoor de daadwerkelijke ovulatie hebben gehad. Was zo blij dat mijn cyclus al snel na weer een laag HCg op gang was! Nu voel ik plotseling vandaag felle steken rechts onder, daar waar de bbz maar ook mijn laatste ovulatie was... Maak me nu al weer zorgen voor weer een bbz! Bah die onzekerheid he! Balen bamjolan! Wel vroeg of is je cyclus heel onregelmatig? Zuurtje: wat een opluchting dat ze terecht is! Verslavend dit forum zeg! Inderdaad, zeker in je vakantie
Mijn cyclus is wel regelmatig, alleen word ik tussen 7 en 12 dagen na eisprong ongesteld, ik zit nu 10dpo. De gyn vond het wel kort, maar nog geen reden om er iets mee te doen. Vind t wel jammer hoor, maarja kan er voor nu niets aan veranderen Fijne jaarwisseling meiden! Hopelijk zijn er wel veel meiden met mooi nieuws!
Jammer Bamjolan! Hopelijk heb je toch gauw ook een mooie positieve test in handen! In ieder geval een hele fijne jaarwisseling toegewenst xxx