Hanna, zeker balen! Wij hebben ook meteen een fles wijn open getroken Jertedan, ik zie ook een streep hoor. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Loved, daar kan je zeker niet meer omheen. Lekker genieten nu meis Annelie, ook gefeliciteerd! Hier morgen alweer op dag 3 van de cyclus dus weer beginnen met de Clomid.
Clearblue was vanmorgen heel duidelijk, dus kan er niet meer omheen...jeej! Sorry voor de onduidelijke foto.
Wat leuk dat er al best wat roze is! Gefeliciteerd dames! Mijn buik rommelt sinds gisteren en het slijm lijkt wat roze/bruin, dus hier zal het vandaag wel doorbreken (DPO12, voor mij redelijk lange lf, maar kortere tijd dan gemiddeld tot de eisprong). Ik ga helemaal niet testen, met wat ik nu voel en vooral door de testresultaten van vorige maand. Succes dames in spanning!
Snap ik guppymaaike, hou ons op de hoogte! Ik verwacht mijn ongi morgen of overmorgen ook, zon hoofdpijn en buikpijn! Hoe is met jou Missaniet?
Wat een mooie testen allemaal, gefeliciteerd! Hier vanmorgen negatief getest dus dan maar hopen dat ik vandaag al op rood mag, dan heb ik na het stoppen van de pil twee precies gelijke cyclussen gehad... S6 voor de eventuele testers weer vandaag!
Brrrrr krijgen jullie ook schrik als je een aantal minuten later toch een streepje krijgt... Zal vast een indroger zijn maar vind het toch eng... Twee andere testen ook twijfel word een afwachtertje dus...
Ze zijn echt nog heel licht maar met name op nr 1 zie je zonder twijfel iets. Maar dus een ?, is het een indroger (want voelt steeds of ik ongesteld moet worden maar zie nog niks, vandaag is mijn NOD) of nog erg vroeg... Bah hier had ik niet op gerekend... :x
Knuffel voor alle meiden op roze en op rood! Hier was de test wederom omowit... Wel al twee dagen weer buikpijn alsof ik ongi ga worden... Hopelijk komt het snel...
Grrr ja... Zoals je die test nu ziet hoef je zeker niet te turen, maar we worden niet voor niets altijd gewaarschuwd voor indrogers had al helemaal uitgedacht hoe ik t mn vriend ging vertellen met een cadeautje. Maar nu zit ik dus in onzekerheid en hij is deze dagen ook nog thuis, dus kan en ga het niet verzwijgen Maar jammer dat ik hem niet met zekerheid die verrassing kan geven
Hmm jammer inderdaad! Ik zou het ook niet kunnen verzwijgen indd.. Nooit bedacht dat ik t als verrassing aan ml zou kunnen geven! Is AEL leuk natuurlijk...
Er is er eentje in een keer goed wakker hier... gelukkig zie ik niet als enige een streepje, VL ziet m ook zonder twijfel Nu maar hopen dat mijn ongi uitblijft, het toch geen indroger is en dan morgen weer verder kijken.
Mijn testen van deze week waren allemaal negatief en heb het gevoel ieder moment ongesteld te worden Alle dames op roze gefeliciteerd, dames op rood veel geluk in de volgende ronde en dames die nog moeten testen succes!!
Het gaat redelijk.... Ben op moment dik verkouden en voel me balabberd. Verder voel ik weinig tot niks. Heb t gevoel dat t niet raak is. Zit er ff doorheen, hoorde oudjaarsavond dat vrienden van ons zwanger zijn....die zag ik ff niet aankomen. Beetje dubbel...natuurlijk leuk en blij voor hun maar wil het zelf ook zo graag. Wist me gewoon geen houding te geven...erg ongemakkelijk omdat zij niet weten dat wij al langer bezig zijn. Bij hun was t de eerste ronde raak...spiraaltje eruit en klaar is kees.... Jij hebt t gevoel dat je menstruatie eraan komt? Balen zeg!
goede bijna middag meiden wauw wat een mooie testen zie ik al gefeliciteerd meiden voor de dames op rood jammer en succes in de volgende ronde hier temp nog hoog, straks even naar buiten en bij kruidvat binnen mochten de andere testen er vandaag nog steeds niet zijn vind het nu toch wel spannend worden omdat temp nog hoog is en lf even lang als toen ik van de jongste posi teste (toen ook clomid en utrogestan gebruikt) de andere keren (in 2010) was mijn lf korter en had ik al lang tekenen dat ongi ging beginnen of was het al (ook met clomid en utrogestan)
Spannend dames voor wie de nod nog moet komen... En al die positieve testen: wow, gefeliciteerd hoor! Ben stiekem natuurlijk best wel jaloers Ik ga op naar de volgende ronde! Vraagje: waar haal je goedkope ovulatietesten vandaan? Ik heb nu CB maar mochten er nog vele rondes komen dan wordt dat wel een dure grap...
Ieeeehh wat spannend Tacita!! En ook voor jou Zuurtje! Keep us posted! Ooh snap je helemaal Missaniet, je bent wel blij voor ze ma ergens voelt het ook zo oneerlijk dat het bij hun zo snel raak is en jullie moeten wachten en steeds die stress hebben elke maand! Had ik paar weken geleden met vriendin, die voor de tweede keer binnen maand zwanger is.. Pff dat is dan even moeilijk maar nu vind ik het geweldig.. Helpt ook niet mee dat je niet fit bent, beterschap en maybe is het wel goed teken dat je niks voelt liefs!