NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door ilse1986, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Hanna, ik bestel ze via internet, de zwanger en kids dipsticks.. Vind ze heel fijn en niet duur (nu met 5 euro korting als je 2015 als code gebruikt) Worden ze wat donkerder, test ik twee keer per dag en denk ik dat ik knaller heb dan gooi ik er een cb tegenaan om het zeker te weten:)

2. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Thanx Jillster! Ga ze gelijk bestellen! :)

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hier ook zw en kids!

4. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Zo wat al veel roze hier! Gefeliciteerd allemaal!!

En alle meiden op rood, flink balen :( Denk dat ik me binnenkort bij jullie mag voegen :(

Mijn lichaam volgt iedere maand ongeveer hetzelfde patroon en dat is deze maand niet anders...
    Meestal krijg ik vlak na de ovulatie gevoelige tepels wat zich in de dagen daarna uitbreidt tot pijnlijke borsten. De top zit dan meestal rond 7/8 dpo en daarna neemt het weer af, waarbij ik lage rugpijn krijg en vervolgens ongesteld wordt.
    Deze maand weer precies hetzelfde, nieuwjaarsavond waren de pijnlijke borsten op zijn max en nu wordt het geleidelijk aan weer minder :( Rugpijn is ook begonnen :( Dus verwacht vrijdag ongeveer mijn menstruatie...

5. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Spannend Kniekie! Hoop dat het ondanks je symptomen straks een positieve test is..

Hier bruine vegen in onderbroek en met afvegen.... Heb ik nog noooooit gehad! Dikke buikpijn zal wel voorbode op ongesteldheid zijn ma oooh wat vind ik het spannend! (En moet er niet aan denken dat ik elke maand zo spastisch ga doen:p)

6. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja echt wel! Hebben straks samen nog maar even bij de KV paar testjes erbij gehaald... Blijven ons beseffen dat er nog van alles kan gebeuren en dat het afwachten is. Kwam ook best wel even als donderslag bij heldere hemel, hadden het gisteren opgegeven omdat ik ongesteld dacht te worden. Tot nu toe niks meer te zien...

Maar erg herkenbaar wat meerderen zeggen, dat mensen om je heen ineens ook zwanger zijn en zo. Heb ik stiekem hier op het forum ook wel, je gunt het iedereen van harte en toch is het dubbel...

7. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Echt wel Jillster :$ Dit was het laatste wat ik vanmorgen verwacht had...
    En duim ook voor nog steeds voor jou ;) Voor het hele groepje die nog niet zeker is, toch wel spannend allemaal :D

8. MamaAnnemieke

10 okt 2014
    89
    0
    0
    Ik zit hier ook op het 'wachtbankje'. 7 januari nod....
    ik ben Annemieke, ik ben 21 jaar oud, we zijn al 1,5jaar bezig voor een 2e kindje.

Ik verloor maandag (Cyclusdag 20 van 28) een heeeel klein beetje roze slijm.. De dagen erna tot vandaag weer slijmverlies maar niet roze, dus ben benieuwd of maandag de innesteling was...

9. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Gelukkig ben ik niet de enige die t zo voelt. Frustrerend he als iedereen om je heen wel zwanger wordt.
    Net ff flinke huilbui gehad...pff lucht wel ff op zeg. Klopt, dikke verkoudheid schiet ook niet echt op. En alles zit vast tussen mn schouderbladen.

Dank je, hou je op de hoogte! Xx

10. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Oeh blijft spannend!!

11. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Oh, beetje met de dagen in de war met de feestdagen :D
    Verwacht maandag mijn menstruatie...

12. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Oh wat spannend zeg!! Hopelijk is t raak!

Klopt hoor Tacita, ik vind het ook dubbel. Van mensen die dichtbij staan vind ik t moeilijker als hier op t forum.

Succes met wachten!!

13. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja wij zijn idd al een mooi poosje bezig. Weet niet meer wie het vroeg;)

Ik twijfel. Zondag testen of wachten tot mn nod.. die is dinsdag. Morgen eerst maar een test halen zodat ik ook kan testen dit weekend.

Alle zwangere meiden gefeliciteerd! En de dames op rood. Dik balen en een knuffel!

14. Hanna83

Hanna83 Actief lid

1 dec 2014
    314
    96
    28
    Ik vind het soms ook lastig te verkroppen als het zwanger worden bij anderen allemaal als vanzelf lijkt te gaan... Maar aan de andere kant gun ik het ook iedereen die het net zo graag wil als ik.
    En hier op het forum voelt toch meer alsof we samen in hetzelfde schuitje zitten.

Maar neemt niet weg dat ik ook af en toe het kalimero gevoel heb: waarom zij wel en ikke niet! ;)

Jillster: heeft het bruin doorgezet tot rood of misschien toch innesteling?
    Tacita: spannend! Maar kinkt voorzichtig wel heel goed!

15. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Hoi meiden,

Roze meiden: Gefeliciteerd!!!

Rode meiden: Wat ontzettend balen een dikke knuffel voor jullie en succes in de volgende ronde!

MamaAnnieke: Wat spannend zeg, hopen dat het de innesteling was en je gauw een positieve test in handen hebt!

Tacita: Wauw spannend!!

Jillster: Hoe is het met het bruinverlies??

Wat houden jullie het allemaal spannend zeg.

Sorry meiden, ik ben de helft vergeten, is een beetje een rommeltje hier..
    Heb wel het idee dat het niet raak is, heb ook al buikpijn alsof mijn menstruatie er elk moment aan komt, terwijl ik die pas op zijn vroegst dinsdag verwacht.

Verder heeft mijn ex besloten dat hij geen co-ouderschap meer wilt, dus ben alles aan het omgooien hier.. Beetje druk dus :)

16. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ooh mamadeluxe, das best heftig! Hoe voel je je eronder?
    Heeft nog niet doorgezet ma zie het somber in.. Hoop niet dat het vanavond gebeurd, want we krijgen vrienden op bezoek die 20wk zwanger zijn en denk dat ik toch wel even verdrietig ga zijn.. Dan wil ik gewoon even potje janken en niet naar een dikke buik staren haha:p

Morgen hebben we hopelijk weer wat positieve testjes:)
    Bubblez, als ik dan nog niet ongi ben ga ik zondag ook weer testen, mijn nod is ook dinsdag!

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Gefeliciteerd alle meiden die roze staan!

Rood dikke knuffel!

Vandaag getest en witter dan wit! Wacht nu maar gewoon af..

18. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dank je wel! xxx

19. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Jillster: Ik ben er stiekem wel blij mee, miste ze verschrikkelijk als ze een week weg waren. De kids van mijn vriend wonen hier fulltime en miste hun dan soms nog meer. Voor de kids vind ik het lastig, hun wilde graag wat minder naar hun vader, maar dan 9/10 dagen hier en 5/4 dagen bij hun vader, maar dat wil hij niet...

Ik snap dat je dan even lekker een potje wil janken! Ik hoop voor je dat het helemaal niet door zet en dat het met een innesteling te maken had en als het dan toch moet doorzetten, morgen pas!

20. Tacita

Tacita Fanatiek lid

20 okt 2014
    1.365
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja I know... we zijn nog steeds beetje in shock... maar nog steeds niks te ontdekken verder, dus morgen maar weer een testje er tegenaan gooien... bijna nog enger dan vanmorgen, maar nu hoop je op bevestiging :)

Deel Deze Pagina