Tacita, succes met wachten ! en Jillster, spannend hoor. Meiden op rood, ontzettend balen, ik hoop dat jullie vertrouwen blijven houden. mijn nod is maandag\dinsdag, nog geen verschijnselen behalve wat kriebel in m'n onderbuik. Ik vind het weer zo spannend, maar wil eigenlijk niet testen dit weekend. Ik weet niet of ik het vol ga houden. Meer mensen die de strijd aangaan met de testdrang ??
Mijn NOD is ook maandag maar gelukkig geen testdrang. Is ook voor t eerst hoor. Wil geen teleurstellingen meer... Succes met wachten!! Ik voel verder ook niks. Alleen dik verkouden....
Zoals verwacht: ik mag op rood! Geen echte teleurstelling, onze hoop is op de uroloog gevestigd! Ik blijf jullie natuurlijk wel volgen!
hey meiden ik ga morgenvroeg testen, moest vandaag eerst een nieuw potje halen (ik haal die altijd bij de apotheek zo weet ik zeker dat het goed proper is)
Testdrang noemen ze dat toch he... Ondanks dat ik morgen vroeg weer kv 2v5 zou testen, kon ik het net niet laten. En kan er ook niet meer onderuit, hoe licht ze ook nog zijn, allebei binnen de tijd... Nu maar hopen dat ze komende dagen oplopen zodat we het echt met zekerheid kunnen zeggen...
goedemorgen Tacita hopelijk lopen ze op Hier getest met een supervroege test (6 dagen voor NOD zouden ze te gebruiken zijn) ik kan ze niet positief noemen maar ook niet omowit ik heb mijn templijst er nog eens bijgenomen en als ik die laatste dip (8dpo) als innesteling neem dan zou het kunnen dat hij nog niet positief is in ieder geval is mijn temp weer hoger en zit al op 12dpo (iets wat ik niet vaak haal) nog eventjes geduld *zoekt een potje geduld*
Testdrang noemen ze het inderdaad. Ondanks mijn belofte gisteravond, nu net een toch een test gedaan. Wat er na al 3 sec. opkwam was een schok. Drie dagen voor nod een positieve test. Niet eens een tuurstreep! Ik moet nu werken, dus vanavond zal ik foto doen. Vooralsnog ben ik roze. ( wel weer doodsbang voor een vroege miskraam )
Ik lees vol spanning mee Gefeliciteerd iedereen met een positieve test en hou bol testdrangers en ik duim voor diegenen die het volgende maand weer gaan proberen! Hebben jullie goede ervaringen met vroeg testen? 7 jan is mijn NOD... Ik wil het weten haha, heb me net opgegeven voor bootcamplessen e.d. Niet zo slim met misschien een kleintje in je buik. Achja anders ben ik maar een weekje ziek
Hi! Ik mag op rood! Het heeft vanochtend doorgezet en gek genoeg voel ik me prima, opgelucht zelfs omdat ik het al aan zag en voelde komen.. Op naar ronde 6! Had nu lf van 10 (of 9 als ei dagje later gesprongen is) dagen, is dat erg? Ga deze ronde denk ik vanaf ovu tarwekiemolie proberen. En vandaag is dan cd 1 toch? Want had gistermiddag alleen dat bruinverlies.. Gefeliciteerd AnnaLisa! nog meer positieve testjes?
Jammer Jillster.. Heel veel succes de volgende ronde. Ik ben afgelopen maand begonnen met tarwekiemolie. Ben benieuwd.
goedemorgen allemaal, Gefeliciteerd voor diegene die al zo een mooie test in handen hebben!! Suc6 voor diegene op rood! Hier vind ik het erg spannend! Dinsdag is mijn NOD. Vrijdag avond verloor ik ineens helder rood bloed. en sindsdien verlies ik dit als ik voor een grote boodschap naar de wc ga. Tussendoor verlies ik dan met afvegen wat oud bloed. Verder doen mijn borsten super zeer.. normaal gevoelig maar nu echt zeer. ik doe er gewoon als ik uit bed kom meteen een bh aan, normaal op vrije dagen doe ik dit nooit. Heb op mijn borst ook een enorme ader lopen die je normaal niet ziet. Ik heb ook steken in mijn liezen. verder nergens last van. En echt heel raar.. heb helemaal geen drang om te testen heb echt zoiets van ik zie het wel. terwijl ik andere maanden allang, en veel te vroeg had getest.. Daarbuiten vraagt mijn vriend nu wel wanneer ik ga testen hahahah hij heeft testdrang We zullen het zien of de menstruatie uitblijft.
wat een hoop mensen op roze al gefeliciteerd. jammer jilster, ik denk dat het bij mij ook niet raak is. zit mu op 3 dagen voor nod net een test gedaan maar omowit helaas. krijg ook ongi krampen dus heb zn idee dat het over een paar dagen doorzet. misselijk kwam van een griep die ik nog heb. nouja afwachten nogmaar.
Annelisa, gefeliciteerd! Jillster, wat jammer! Gelukkig voel je je oke. Als je het al aan voelt komen is de klap niet zo groot idd. De dag dat je helderrood bloed verliest, is dag 1 idd. Veel succes de volgende ronde!! X