Gefeliciteerd Tacita! Ik ben ineens van de lijst verdwenen zie ik.. Als iemand hem nog eens aanpast...30 jaar, NOD was 2 januari, ronde 15, eerste kindje...en mag voor nu nog steeds op roze..
Dan heb je nooit op de lijst gestaan. Heb niemand verwijderd namelijk.. Je mag hem zelf ook aanpassen . Gefeliciteerd trouwens!!
Dank je En hier gaat er vooralsnog ook geen dag voorbij zonder testen hoor, dus herken je gevoel wel! Succes!
Nog steeds in afwachting al denk ik dat het deze ronde niet raak is. heb ineens vanaf vanmiddag pijn in me liezen trekt door naar me benen lijkt. herkent iemand dit? van me eerste weet ik het niet was snel raak en ben verder altijd aan de pil geweest.
Ik weet niet hoe ik de lijst zelf moet aanpassen want ik doe alles via mobiel maar hierbij nog eens: 26jaar ronde 9 en 2 kinderen en hopenlijk binnenkort nummer 3. Nod is 5jan, heb het gevoel dat het weer niet raak is deze ronde
ik voel ook niets, heb ook steeds meer het idee dat het niet raak is hopelijk heb ik aankomende week duidelijkheid, nog 2 dagen tot NOD ben op tv een programma aan het kijken en het is echt te bizar voor woorden een moeder heeft een kalender gemaakt voor haar dochter en ovulatietesten gekocht ovu test moest ze doen en op de kalender staat opgeschreven wanneer ze moeten knuffelen en welk standje dat moet mijn moeder echt niet proberen
Hahah zuurtje wat erg! Zal je moeder maar zijn.. Na al mn kwaaltjes deze maand ben ik straks juist blij als ik niks voel denk ik haha.. Ben benieuwd naar jullie testjes!
♥ NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2015 ♥ 1. (4) vFlowerr, 22 jaar, ronde 12, 1e kind Loenie, 27 jaar, ronde 3 na BBZ, 1e kind Coortje88, 26 jaar, ronde 3, 1e kind Scorpio99, 24 jaar, ronde ?, 2e kindje 2. (8) Scarlett1985, 28 jaar, ronde 2 na MA, 1e kind? Wonnabmom, 28 jaar, ronde 5, 1e kind Hummeltje 1, 31 jaar, ronde 5, 2e kind Loved, 25 jaar, ronde 1, 1e kind Gio89 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kind Tacita, 30 jaar, 2e ronde, 1e kindje Annelie566, ? jaar, ronde 3, 2e kind Jertedan, 30 jaar, ronde 15, 1e kindje 3. (3) Kniekie, 27 jaar, ronde 19, 1e kind SusanneO, 29 jaar, ronde 2, 1e kind Bamjolan, 32 jaar, 5e kind 4. (3) Rosalincke - 39 jaar - ronde 7 - 2e kind Hanna83, 31 jaar, ronde 9, 1e kind (vorige ronde bbz) mama300388, ? jaar, ronde ?, 2e kindje 5. (9) zuurtje, 33 jaar, ronde 13, 4e kindje Guppymaaike, 34 jaar, ronde 7, 1e kind Tammie81, 33 jaar, ronde 1, 1e kind Brondy, 29 jaar, ronde 14, 2e kindje Naatje76, 38 jaar, ronde 4 na MK, 1e kind Jughi, 27 jaar, ronde 3, 1e kind Vetje84, 30 jaar, ronde 3, 2e kind Missaniet, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje mama300388, 26 jaar, ronde 9, 3e kindje 6. (8) Appelboompje - 31 jaar - ronde 12 - 1e kind Juf1987, 27 jaar, ronde 4, 1e kind AnneLisa87, 27 jaar, ronde 4 (2e na MK), 1e kind Beeb1987, 27 jaar, ronde 3, 1e kind Jillster, 27 jaar, ronde 5, 1e kind Ilse1986, 28 jaar, ronde 5, 1e kind chanice, ? jaar , ronde 2, 2e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde (1e na v.mk), 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) 7. (4) MLady, 34 jaar, ronde 18, 1e kindje Renske, 23 jaar, ronde 6, 1e kind Pippers, 26 jaar, ronde 1 na MK/curettage, 1e kindje hOneyy 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje datumloos (1) Lucky33, ? jaar, ronde ?, ?e kindje Totaal: 40 Zwanger (4), Ongesteld (4), MMM (5), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (3) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet.
Hoi meiden, Zuurtje: Bedankt voor het updaten van de lijst. Ik voel ook niks, ja wat krampjes en steekjes linksonder en in mijn baarmoeder... ik nog 3 dagen tot NOD. Hier is het rustig... ik durf ook niet te testen.. voel niks.. beetje uitstel van executie denk ik
Jillster, ik heb tarwekiemolie gehaald bij kruidvat. 3x daags. Ik ben vanaf de ovulatie begonnen. Ik had teunisbloemolie gehaald voor na de menstruatie, maar vooralsnog hoop ik dat dat niet meer hoeft.
Ik durf ook nog niet te testen Dinsdag NOD.. dus maandag einde cyclus.. Nog steeds zere boobs, beetje last van mn rug en bij vlagen nog misselijk. al 6 dagen ondertussen.. Aan de ene kant heb ik veel hoop.. Maar ik ben bang dat we toch door gaan naar de gyno volgende week..
Annelisa! die staat er!!! Gefeliciteerd!! En wij hopen ook, maar met opkomende krampjes geef ik het toch een beetje op nu
Wauw wat veel al op roze!! Gefeliciteerd. Mocht iemand de lijst nog aanpassen ook ik mag op roze Heel veel succes meiden op rood de volgende ronde. 2015 wordt een goed jaar!! Ik ben ook nog steeds zo verbaasd. Begin nu een mini beetje te wennen. Ga maandag de verloskundige bellen. En stiekem ben ik ook heel bang dat het mis gaat. Nog even een vraagje, weten jullie of de foliumzuur van het kruidvat goed is?