Wouw zuurtje, wat super! Had je al eerder getest deze maand of zijn dit je eerste testen? Van harte gefeliciteerd!! En nu genieten
foto's volgen later vandaag, moet dringend de afwasmachine leegmaken en eten koken de kids komen deze middag thuis ook zou ik graag te testen eerst aan manlief laten zien
Yessssssssssssssssssss! GEFELICITEERD! En erg herkenbaar, dat had ik dus 1 januari, had de hoop opgegeven en de volgende dag een positieve test
Snap ik! Spannend hoor maar het kan dat je langzaam hcg aanmaakt en dus nu pas positief test? Ik zou in jouw geval een CB test gaan doen . Succes!!
als de testen knallen dan doe ik een cd digi, die ligt klaar in mijn kast en dan natuurlijk een bloedtest bij de ha
Aan alle zwangeren: Gefeliciteerd! Hier nog geen ongesteldheid te bekennen, gisteren een test gewaagd, waarop een ontiegelijke tuurstreep kwam te staan, maar m'n vriend zag 'm ook. Na herberekening zou mn cyclus ook langer kunnen zijn en zit ik vandaag pas op 12DPO. Ik heb op 7/8 dpo een temperatuursdipje gehad en nu blijft ie hoger, ook vanmorgen was m'n temp weer ietsje gestegen. Conclusie: Ik weet het niet meer, ik zie het wel (owja conclusie van VL: nee je word niet ongesteld, niet uit je nek lullen. En die pijn in de zijkanten van mn borsten komt omdat ze zich verplaatsen naar m'n rug.....)
Gefeliciteerd voor alle dames, die zwanger zijn Mag ik mij ook aansluiten bij dit topic? Ik had 2 januari ongesteld moeten worden maar hier blijft de menstruatie tot nu toe uit. Had helaas een negatieve zwangerschapstest gisteren maar zolang ik nog niet ongesteld ben, heb ik hoop
Welkom op het overtijd 'wachtbankje...' Helaas hier drie dagen 'overtijd' te wachten op...te hopen op Pos test! Succes!!!
Ook ik 2 dagen overtijd.... dus welkom! We kunnen wel een clubje starten....pff niet leuk! Hopelijk snel menstruatie of nog beter...een positieve test!
Ow wat spannend allemaal...! Ik duim heel erg hard voor jullie dat er straks nog allemaal positieve testen uit komen!!! Veel sterkte!