dank jullie manlief is de nuchterheid zelve, die zegt we zullen wel zien hij wil zekerheid met een bloedtest de digitale test komt verderop in de week als deze testen oplopen
Alle meiden die zwanger zijn gefeliciteerd! De andere meiden waarbij het helaas niet zo mocht zijn duim ik voor de volgende ronde weer voor. Mogelijk zit ik daar ook bij. Momenteel weet ik het nog niet. Morgen zou ik ongesteld moeten worden. Het is voor ons de eerste poging na de miskraam. We hebben 1 maand even gewacht tot de normale cyclus weer op gang kwam. Toch wel spannend of het nu gelijk weer raak is. Voel me gewoon prima verder. Ben wel wat aangekomen maar dat komt eerder omdat ik na de MK en met de feestdagen even genoten heb van al het eten wat ik niet mocht eerst Voel mij er totaal niet schuldig over.
Ik mag op rood! Op zich jammer, maar nu kan ik deze periode wel goed gaan testen of ik een ovu heb of niet..
Wij lijken allemaal in het zelfde schuitje te zitten. Ik heb vandaag (3 dgn overtijd) wel drie testen gedaan. Ik lijk wel gek. Ik heb alle signalen van een naderende ongesteldheid maar ik ben er nog niet aan toe. Gek he. Ik snap dat sommige mensen juist denken, als het toch komt laat het dan nu maar komen. Maar op de 1 of andere manier wil ik de hoop nog niet kwijt. Al weet ik wel beter. De testen zijn spier en spierwit, nog geen indroogstreepje te bekennen. En alle krampen zijn er al, die doortrekken naar mijn benen, maar ik wil nog niet . Tsss wat zitten mensen toch gek in elkaar. Wie weet brengt morgen ons weer nieuws
Hier is het eerste rood gespot, officieel naar de volgende ronde. Contact met de gyn gehad, gaan met IUI beginnen. Weer helemaal nieuw en spannend!
Fijn dat er nu iets gaat gebeuren. Aan je lijst te zien heb jij al heel veel geduld moeten hebben. Succes komende ronde !
Knuffel voor de meiden die op rood moeten!! Veel succes de volgende ronde en Jughi, vind dat EI! En oooh spannend meiden die nog op het wachtbankje zitten, ik duim voor jullie! Fijn Kniekie, maar ook spannend zo'n nieuw traject..Succes meid!
Jij ook welkom, al stuur ik jou samen met de rest liever door naar de roze afdeling😉 Ons geduld wordt aardig op de proef gesteld... 😁 💐 bosje bloemen voor ons!!! Succes met wachten!
Hier nog steeds wachtende, omdat ik vorige ronde een cyclus van 23 had was het gemiddelde gedaald naar 25 dus denk dat ik officieel nog niet overtijd ben. morgen ochtend testen als ik in de tussentijd niet ongi word want dan zit ik op dag 27 wat wel meer klopt met mn vorige rondes quw lengte. iedereen op roze gefeliciteerd!! Iedereen op rood heel veel succes in de volgende ronde!
Ik wens je heel veel succes hiermee Kniekie en hoop dat je gauw een positieve test in handen mag hebben xxx
Wat fijn dat jullie eerder met IUI mogen beginnen (al zal het ook wel een beetje dubbel zijn...). Spannend, heel veel succes. Ik hoop echt dat jullie nu snel een postitieve test in handen hebben, het is jullie zo gegund na dat lange wachten en blijven proberen!
hier is het helaas mis ipv een duidelijkere test is het minder duidelijk, bijna niet meer zichtbaar samen met buikkrampen en bloed zo blij als ik gisteren was zo verdrietig ben ik nu vandaag of morgen contact opnemen met de gyn, even kijken hoe het me gaat vandaag