NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door ilse1986, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Ik zal wel meelezen, maar probeer niet zoveel te reageren. Deze maand houd ik me wat op de afstand (probeer ik)
    Misschien werpt het loslaten z'n vruchten af.

2. Coortje88

Coortje88 Actief lid

10 nov 2012
    281
    193
    43
    Zuid-Holland
    OW vergeten m'n NOD door te geven.. Is 1 januari.

3. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Mijn ei is nog niet in zicht...maar zit ook pas op dag 7 van m'n cyclus, dus wacht nog even 2 dagen met gaan testen...

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Mijn ei is ook nog niet in zicht. Ik zit al op CD 15 maar heb altijd lange cyclussen helaas....
    Maar ik wil dat hij snel komt hoor!

5. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Ik heb vrij korte cyclussen...maar heb meestal wel m'n ei rond dag 14...en dan meestal +/- 12 dagen daarna m'n NOD...Dus tijd tussen ei en NOD is vrij kort...heb ook weleens verhalen gehoord dat dat niet gunstig is ivm innestelen / wel of niet blijven plakken...ga deze keer na m'n ei met tarwekiemolie beginnen, wie weet...

6. Pitahaya

Heb je dat wel eens gevraagd aan de gynaecoloog? Of dat kwaad kan, zo'n korte LF? Mijn cyclussen zijn wel lang, maar mijn LF is altijd ongeveer 14 dagen dus dat zit wel goed. Maar die andere fase... pfff, waarom duurt het nou steeds zo lang.
    Had vandaag even gekeken of ze toevallig vandaag al tarwekiemolie hadden maar helaas... donderdag komt het binnen!

7. Pitahaya

Ik denk.... dat ik hier zojuist wat vruchtbaar slijm heb gespot. Meestal komt mijn eisprong dan zo'n 4 dagen later pas. In dat geval zou mijn nod verplaatst moeten worden naar 3 januari. Maar ik weet het nog niet zeker. Pas als ik gevoelige borsten heb, weet ik het vaak zeker. Dus ik wacht het nog even af.... Maar in ieder geval fijn dat mijn lijf iets doet.

En als dat zo is, dan zou ik op een cyclus van 36 dagen uitkomen, wat 2 dagen korter is dan de vorige, dus alleen maar positief. Die maand daarna hopelijk dan 34. :)

8. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Administratief medewerker
    Flevoland
    Hier vandaag positieve ov test... Vanmorgen geklust... Hopen op morgen nog een keer mits we samen tijd kunnen door brengen.
    Hoop mede door conceive plus gel en tarwekiemolie deze keer zwanger te mogen raken....

9. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Flevoland
    @Renske Succes, en probeer veel leuke dingen voor jezelf te doen. Huis versieren in kerstsfeer, lekkere gerechten uitzoeken voor de feestdagen, kerst koekjes bakken,... Ik noem maar wat :D Gezellig met vriendinnen er op uit, op visite gaan in je vrije tijd helpt bij mij enorm, zo vliegen de dagen om!!

10. Pitahaya

Maar als je vandaag al een positieve test hebt, dan heb je morgen toch je eisprong? Dan mag je naar een eerder clubje want dan is je nod toch de 27e? Niet dat je hier niet welkom bent hoor!

11. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Hoi dames, mag ik ook bij jullie op de lijst? Beeb1987, 27, ronde 3, 1e kindje. NOD op 6 januari.

12. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik heb mijn ei ook al gehad gisteren. Mijn nod zou op de 27ste staan als ik een normale cyclus zou hebben. Mijn cyclus is zo van de wap, dat ik een gemiddelde heb genomen en dus van januari uitga, ik ga wel vanaf de 27ste testen... Kan het niet helpen ... :) mag ik in dit clubje blijven?
    Waar haal je tarwekiemolie? En die gel, waar is dat precies voor?
    Vriendinnetje van me heeft positief getest, hoop dat ik ook positief mag testen binnenkort...

13. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Thanks wannabmom! Huis is al mooi in kerstsfeer waar ik altijd heel druk mee ben, vanavond inderdaad de kroeg in met vriendinnen en ik vind koekjes bakken een erg goed plan! Morgen de ingrediënten maar eens bij elkaar halen... leuk 😄
    Jij ook veel succes!!!!

14. Pitahaya

Tuurlijk Jughi, mag je hier komen kletsen.... Geen probleem hoor.

Ik denk dat ik 4 dagen van te voren al ga testen. Kan het niet laten. Dat zou dan ongeveer met oudjaarsdag zijn. Dus hopelijk geen champagne voor mij dit jaar!

15. Pitahaya

Ik zit net weer te rekenen en zie dat ik helemaal fout zit. Als ik echt over 3 dagen mijn eisprong heb dan zit ik gewoon op een cyclus van 32 dagen en dan zou mijn NOD 30 december al zijn. Ik heb nog nooit zo'n korte cyclus gehad dus vraag mij af of dit wel klopt dan... Maar toch heb ik echt het idee dat het vruchtbaar slijm was... Dat zou echt cool zijn, gewoon een cyclus van 32. Dan ben ik helemaal blij.

Alleen.... zal ik jullie dan moeten verlaten. Dus ik wacht het nog even af tot ik het zeker weet!

16. wannabmom

wannabmom Actief lid

3 nov 2014
    117
    0
    0
    Flevoland
    @Jughi De tarwekiemolie haal ik in capsules, bruin potje met groene stickers er op van kv. Paar euro. En de gel koop in via internet. Concieve plus ( als ik het goed schrijf )

@Renske Succes met freubelen en bakken, zo lekker ruikt het altijd als er iets in de oven ligt te bakken mmmm
    Hier op het wachtbankje, dus nu volop afleiding zoeken in andere leuke dingen. Fijne zondag allemaal!!!

17. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Hier nog geen tekenen van ovulatie.. :(
    Man vertrekt donderdag naar Engeland, dus hoop heel hard voor die tijd nog een positieve test te krijgen. En anders hopelijk een laat ei...

18. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Bedankt wannabmom! Als het deze ronde niet raak is ga ik eens kijken :)
    Kniekie, ik hoop met je mee! Lopen de testen nog niet op?

Hier op het wachtbankje... Hoop natuurlijk dat het raak is..! Wel wat rozige afscheiding gehad, dus zou kunnen... Maar misschien heeft het ook een totaal andere betekenis!

19. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Testjes zijn wel aan de donkere kant, maar had ook behoorlijk geconcentreerde urine de laatste twee keer...

Op hoeveel dpo zit je nu? Heb zelf nog nooit rozige afscheiding gehad na ovulatie dus misschien is het een teken van innesteling? Hoop het voor je :D

20. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    He bah @Renske6; had toch gehoopt jou hier niet tegen te komen.
    Balen dat jullie ook alweer een volgende ronde in moeten. Hopelijk werkt het loslaten een beetje!

@Pitahaya, bedankt voor je lieve reactie. Het is erg moeilijk om al zo lang keer op keer een teleurstelling te moeten meemaken. En gaat zo langzaamaan ook best zijn tol eisen om eerlijk te zijn. We zijn inderdaad van plan eens een bezoekje te gaan brengen aan onze huisarts. We hebben afgesproken het nog 2 rondes aan te zien en in februari de stap te gaan nemen. Hopelijk wordt het ons bespaard en raak ik voor die tijd nog zwanger.

@Kniekie; ik zie dat jullie in ronde 19 zijn. Pff das echt heel lang zeg. Heftig zeg. Ik vroeg me af hoe jij elke keer met de teleurstelling omgaat? In elk geval veel sterkte.

Deel Deze Pagina