Ik niet, ik gebruik geen ovulatie testen volg het met een app en vrij zoiezo om de dag op zn minst. Pff nog niet ongesteld met volgens mij is het wel aan het rommelen. heb elke keer een zenuwachtig en jeukend gevoel in mn baarmoeder, denk eigenlijk wel dat ik gewoon weer ongi Word zoals gewoonlijk
Ja dat dacht ik...had een redelijk donkere test en 2 dagen later steken in beide zijden en vruchtbaar slijm. Dagen daarna ook lichtere testen gehad. Maar nu denk ik dat het niet mn ovulatie is geweest.
Ik had dag 12 ovulatiepijn meestal springt mijn ei dan een dag later en ij had tot nog toe altijd een lf van ongeveer 13 dagen maar die is nu dus al 16 of zo maar ik heb geen ovu testen gebruikt dus weet het ook niet zeker.
Goede morgen allemaal. Helaas hier ook nog geen menstruatie. Heb wel een positieve ovulatietest gehad het weekend voor kerst, dus ga ervan uit dat er een ovulatie heeft plaats gevonden. Heb nog geen nieuwe test gedaan en haal er morgen weer eentje als het nog hetzelfde is. Nu maar weer snel aan t werk en afleiding zoeken! Succes voor de rest die zit te wachten!
Ik ben alweer 4 dagen over tijd en nog steeds geen menstruatieklachten te bekennen, maar helaas ook al vier negatieve testen er door heen gejaagd.. Na dag 2 maar besloten er niet meer zo gefocust op te zijn maar toch is er iets in je wat het niet los kan laten.. Vreselijk dit wachten. Dan kan maar beter je ongi doorbreken want dan weet je waar je aan toe bent.. Grrr!
gefeliciteerd lijkt mij! Zie duidelijk te streepjes Wat een heerlijk en begrijpelijk ook spannend gevoel voor je!
Gefeliciteerd! Hier nog niet ongi maar heb geen testen in huis en het regent heel hard! Strakjes denk toch even het weer trotseren.
Gefeliciteerd! Dat zijn toch echt 2 streepjes! Kijk vanavond nog een keer! Kan haast niet anders dan dat het streepje dan nog duidelijker is (spreek uit eigen ervaring).
Bedankt allemaal!! Dat streepje is nu al duidelijker, echt een streep streep. Ben nu van plan een cb digital te halen straks, dan staat het er echt. Hoe lang blijft de 'uitslag' van zo'n digital test eigenlijk zichtbaar? (voor als ik 'm cadeau zou willen doen bijvoorbeeld, aan VL die nog van niks weet )
Staat volgens mij in de bijsluiter. Ik dacht 24 uur. De kruitvattest die ik had ( met paarse dop) bleef veel langer. Al een leuke manier om het kenbaar te maken? Ik had destijds het boekje: " help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun cadeau gegeven. Een aanrader ook.
pfff ben in de war Normaal gesproken verlies ik ongeveer de week voor ik ongesteld moet worden oud bloed.. nu ging dit gepaard met af en toe helder bloed.. dus dacht.. misschien innesteling.. Maar dit bleek niet het geval want ben dinsdag ongesteld geworden. (dit was precies 2 weken na eisprong) we zijn nu een paar dagen later en heb alleen dinsdag en woensdag bloedverlies gehad. vandaag alleen beetje bij afvegen. Normaal ben ik 7 dagen echt ongesteld. daarbij heb ik ook nog steeds last van savonds misselijk zijn, pijnlijke borsten en blauwe aders op mijn borsten. Ik heb net een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Wat kan dit allemaal betekenen? Wordt er best onzeker van. __________________
Hallo damens Wat een onzekerheid al die negative testen maar ook geen menstruatie Ukkie gefeliciteerd mooie streep!!! Ik wil me graag hier aansluiten omdat er in de andere topic niemand meer aanwezig is Moest 27 december ongi worden maar nogsteeds niks te bekennen Ook de testen blijven negatief
Gefeliciteerd Ukkie! Zeker een duidelijke test! Voor degenen die nog steeds zo in spanning zitten, hopelijk snel duidelijkheid voor jullie...*knuffel* @ Ilse en Desiree, kan me jullie onzekerheid en dat je in de war raakt zo goed voorstellen, weet hoe het is... Misschien toch contact opnemen met huisarts, is wel de manier om duidelijkheid te krijgen..? Misschien idd een later ei gehad, of cyclus aan het rommelen, of misschien nog hele lage HCG..?