Ik mag ook op rood. Denk dat mijn cyclus nog niet helemaal lekker loopt na de miskraam. Daarom wat later. Succes andere meiden die nog wachten.
@ Rosalincke, wat fijn dat je ongesteld bent geworden. Klinkt gek en roze was natuurlijk beter maar nu ben je wel uit die onzekere dagen en kan je gerust op naar de volgende ronde! Hier nog steeds geen verandering.... blehhhh! @ mama300388, balen . Veel succes volgende ronde!
Hier ook nog geen verandering Word helemaal gek Missaniet aan je onderschrift te zien moet je wel positief gaan testen volgend de pendelaars
Ja...konden we daar maar op vertrouwen hè?! Helaas hebben de pendelaars tot nu toe nog geen gelijk gehad.... Hoeveel ben jij overtijd Desiree?
Bale dat ze nog geen gelijk hebben gehad Hopen dat ze nu wel gelijk hebben Wanneer heb je voor het laatst getest Ik ben nu bijna 2 weken overtijd Wacht nog een week en anders naar de ha
Ik heb woensdag voor t laatst getest. Zondag of maandag weer denk ik. Ik wou, als ik maandag niet ongesteld ben geworden, de huisarts bellen. Of is dat te snel denk je? Jeetje, 2 wk al. Hoevaak heb je nu getest? En hoe voel jij je verder dan?
nee hoor een week overtijd is ookal lang Je kan altijd advies of een bloedtest vragen aan de ha Ja voel me wel raar misselijk opgezet raar gevoel in me buik maar durf niet zo goed te hopen heb nu 5x getest 4x met action 1x kruidvat 2 voor 5
Hmm ok. Ons lichaam is een raar ding soms hoor... . Snap dat je niet durft te hopen, gaat hier net zo. Wil van die onzekerheid af...
nou dag 4 overtijd. net weer negatief getest en niet ongesteld! had 5 dagen na eisprong wel n beetje lichtroze slijm verloren 2 druppels, meer niet. heb al een week geen eetlust en al 2 weken een heel raar gevoel in mijn buik, het voelt een beetje opgezet .. een druk voel ik en af en toe lichte steken. En nog geen symptonen voor een menstruatie. zo verwarrend.. zie hier dat ik niet de enige ben ...
Heb sinds gisteren avond onwijs veel pijn in me vorsten en loopt ook een blauwe ader maar ga maandag pas weer testen Bale mamaannemieke weet jij wel zeker wanneer je eisprong is geweest
ja ik weet het zeker want de afgelopen 1,5jaar volg ik bij de gyn mijn cyclus op en deze maand niet.. maar weet daardoor wel dat ik vanaf de dag voor me eisprong 3 a 4 dagen zere borsten heb enzo.. en dat was weer die dagen. 5 dagen na mijn eisprong was dat kleine beetje roze slijm zegmaar en die buikpijn
Hier uiteindelijk ook op rood. Niet leuk maar wel opgelucht dat het duidelijk is. Ik heb de tarwekiemolie de deur uit gedaan, want vind het wel erg toevallig dat sinds ik hiermee ben gestart ik ruim 5 dagen overtijd ben gegaan. (En heb gelezen dat dit cyclus kan verlengen) Voor iedereen veel succes de komende maanden!
Dat klinkt hoopvol meid! Misschien was je eisprong later of maak je idd langzaam hcg aan. Hoop t zo voor je!! Weet hoe t voelt.... @ mamaannemieke: Welkom bij de club...je bent idd niet de enige. Vervelend die onzekerheid! Succes met wachten . Knuffel voor jullie!
spannend zeg.. ik ook nog niet en gisteren de laatste test gedaan en die was nogsteeds spierwit! ik heb donderdag een afspraak weer bij de gyn (voor de behandelingen waar we waarschijnlijk aan gaan beginnen) en als ik dan nog niet ongesteld ben en nog negatief test ga ik vragen of die een echo wil maken ofzo want word er zo onzeker van... ik wil gewoon een positieve test! en als dat al niet zo is gewoon ongesteld worden dan weet ik dat er weer een nieuwe maand met nieuwe kansen begint zegmaar
Nee ik ben er net voor mijn eisprong mee begonnen. Ik dacht het helpt misschien het baarmoederslijmvlies verdikken, zodat het eventuele innesteling zou kunnen bevorderen...(dat had ik erover gelezen) Ben al 10 jr van de pil af en dus ken mijn cyclus goed, maar ben nog nooit zoveel dagen over tijd gegaan... Was niet prettig, vooral na de emotionele rollercoaster van de zwangerschappen die vervolgens uitlopen op een miskraam het afgelopen half jaar. Wij gaan dus ook lekker n maandje reizen in Azië eind januari en ga in april beginnen met een leuke cursus. Dus wil het zwangerworden even naar de achtergrond verplaatsen en verlaat dus deze site ook! Iedereen nogmaals veel succes en sterkte gewenst in deze wondere wereld van het zwanger worden...