Nee dat snap ik inderdaad.... Dat vind ik hier nu al een gedoe, om het niet verplicht te doen overkomen
Das lief! Dankjewel MamaAnnemieke; Vanmorgen gebeld met VK. Ze zei: Tja 1-1 was vroeg, maar een streep is een streep. Ik heb benadrukt dat KV test soort van wit blijft, maar toch heeft ze een afspraak voor me gepland voor intake. HCG schijnt na een curettage wat in de war te kunnen zijn, dat het minder snel oploopt, ook de gevoeligheid van de testen hangen er vanaf. m.a.w. zij denkt dat ik zwanger ben, ik ben er nog niet van overtuigd. Vooral omdat die KV testen toch wel goed staan aangeschreven en de dipsticks van Z&K valste strepen kunnen geven o.i.d. Ik zal zo eens de foto uploaden.
@pippers wel mooi dat ze je serieus nemen en gelijk een afspraak maken nou hopen dat je daar positief bericht krijgt succes wanneer heb je een afspraak
Dit zijn de dipstick testen van Z&K, de onderste is van 1-1 Zal zo even de KV test uploaden, dan zien jullie wat ik bedoel.' Afspraak is pas 3-2, dan moet ik zelf nog bellen voor een echo afspraak. Maar ja, dan wacht ik daar liever nog een week mee, zodat ik ze niet later weer moet afbellen als het toch niet zo blijkt te zijn.
Ja dat klopt... Dat is dus ook de licht positieve test waar ik het over had.... Die is naar mijn mening ook wel goed zichtbaar. Dat is geen tuurstreep...
Spannend Pippers! Ik zie op de dipstick ook een streep. Ik ben vanmorgen bij de HA geweest. Ze heeft een inwendige echo gemaakt. Bm en eierstokken zagen er goed uit. Niks geks iig. Dat mn mrnstruatie uit blijft kon stress of iets hormonaals zijn... dus bloed geprikt op LH, FSH Oestrogeen en prolactine. Afwachten dus...
He balen, dus niet stiekem zwanger.... Wanneer heb je de uitslag? Ik zit me suf te googlen op verhalen over de dipsticks van Z&K, ik lees zoveel verschillende verhalen overal. De ene vervloekt ook de KV testen, de ander prijst ze de hemel in.
Als er iets uitkomt wat niet goed is belt de huisarts en anders over 2 weken. Dan moet ik sowieso terug voor iets anders.
Ze zeggen toch streep is streep ookal is de rest negatief Wil je geen valse hoop geven maar zou zelf gelijk bellen voor een echo of bloedtest
Kon het niet laten hier even te spieken, in mn oude nod lijst... Dikke knuffel voor de dames die nog in onzekerheid zitten!
inderdaad appelboompje, het verplicht klussen tijdens de eisprong gaat na ruim 1,5 jaar hier ook steeds minder fijn.. Bij mij nogsteeds niets.. morgenochtend doe ik nog even een test en anders hoor ik het donderdag wel als ik bij de gyn ben.. sterkte meiden!
Thanks Jillster! Das lief! Ik ga morgen weer testen, elke dag heeft volgens mij ook geen zin. Heb wel net mijn nieuwe lading Z&K testen binnen, dus ben benieuwd. Gezien de Z&K test wel positief was, ben ik heel benieuwd naar morgen. Desiree ook nog in de spanning dus.... MamaAnnemieke ook een negatieve test.... Morgen wordt onze dag meiden! Ik lees verschillende verhalen over dat sommige meiden pas een week of twee weken na NOD positief testen, dus ik houd moed! Geen bloed geeft moed toch?
Je bent niet de enige Jillster, dat doe ik ook nog elke keer Knuffel voor de mensen die hier nog actief zijn!