He meis. Fijn dat je ongesteld bent geworden...klinkt gek maar nu kan je weer verder. En je gaat naar de gyn? Of eerst bloedprikken? Succes!!
Oh wat balen Pippers! Zeker vreemd van de ovulatietesten... Ja, dat is ff moeilijk om het af te bellen. Veel sterkte en succes in de volgende ronde!
Ik heb vrijdag uitslag gekregen van de bloedonderzoeken. Gelukkig geen gekke uitslagen. Mijn ha heeft overleg gehad met de gyn en de gyn heeft de echo bekeken. Heb nu een hormoonkuur om mn menstruatie op te wekken en op dag 3 van mn menstruatie moet ik weer bloedprikken. En waarschijnlijk verwijzing naar de gyn! Ben benieuwd hoe het gaat lopen...
Gelukkig niks geks Missaniet! Dat is toch fijn. Hoop voor je dat het allemaal lukt met de kuur. Zou toch fijn zijn als alles weer op orde is.
Hey meiden Ik was ongesteld geworden de 17e dacht ik.... Gisteren een ovulatietest gedaan en een gigantische knaller op de test... Het was pas dag 6 van cyclus, dag 3 na menstruatie... Ik rende van de wc naar vriendlief en heb gejankt als een klein kind dat het allemaal niet klopt, want normaal moest ik altijd even wachten voordat de streep duidelijk werd en nu stond hij er heel snel en dat zou betekenen dat wéér ovulatie en menstruatie bijna samen vielen, huilie huilie..... Totdat ik aan iemand moest denken hier op ZP die ook een knaller van een ovulatie had en zwanger bleek te zijn... Met dezelfde urine een zwangerschapstest gedaan.... De streep stond er vrij vlot..... Vanmorgen CB gedaan, zie hieronder de foto's....
Ooh Pippers!! Hier moet ik even op reageren.... wat bijzonder!!! Eerst denk je ongesteld te zijn en nu ben je gewoon 5 wk zwanger!! Gefeliciteerd meid!! Heel veel geluk!!! X