NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door ilse1986, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar betekend dat dan dat je de curettage niet hebt gehad? Of dat wel?

Pff, hier nog steeds geen ei in zicht en ook geen vruchtbaar slijm. Terwijl ik dacht dat ik eindelijk een keer een kortere cyclus zou krijgen, ziet het er nu naar uit dat het juist een hele lange gaat worden. Ik word er niet goed van maar er zit niks anders op dan wachten, wachten en nog meer wachten. Ik hoop dat ik in ieder geval bij dit clubje kan blijven!

2. winnietje

winnietje Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik zou eigenlijk 1 jan pas stoppen met de pil. Maar gister door de pil heen toch gaan bloeden. Wel licht. Dit waarschijnlijk doordat ik niet zo goed ben met de pil. Nu ervoor gekozen om de pil dan ook maar helemaal niet meer te slikken. Als ik dan uitga van 28 dgn zou ik 12 jan weer ongi moeten worden. Dus ik verkas maar de andere ;) jullie heel veel succes!!

3. Pitahaya

Jammer Wienetje! Maar succes met zwanger worden en top dat je eindelijk met die hormonen-bom bent gestopt!

4. Pitahaya

Oooh, ik heb toch vruchtbaar slijm gespot. Nu hopen dat mijn ei snel komt, heb het soms wel 4 of wel meer dagen van te voren al namelijk Ovu-test was nog negatief... Maar we gaan wel weer lekker klussen. Gisteren niet gedaan dus het waren geen restjes van gisteren.

5. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik weet niet zeker of ik mijn knaller nou wel of niet heb gehad op m'n ovulatietest. Zie foto
    Bovenste is van gistermiddag (cd 11), middelste van gisteravond, onderste is van vandaag (cd 12). Mijn 'knaller' van vorige cyclus was nog wel feller( op cd15) Maar ze lopen nu zo hard af.. Ik blijf nog wel even doortesten om te zien of hij toch nog komt, of dat die van gister toch de knaller was..

6. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    @Pitahaya, ja wel gehad. Ik heb uiteindelijk 7 weken gewacht op de miskraam. Met 6 weken na echo met de gynaecoloog overlegt dat het waarschijnlijk niet meer ging gebeuren spontaan. Dus curettage gepland voor de 28ste. Uiteindelijk na 2 dagen weeën achtige krampen is 1 dag voor de curettage alsnog de miskraam vanzelf op gang gekomen.
    's avonds nog naar het ziekenhuis geweest om te kijken of de operatie nog nodig was, maar zoals het er uitzag was een curettage alsnog nodig.
    De ochtend voor de operatie nog gekeken maar ze durfden het niet aan om de operatie af te zeggen.
    Uiteindelijk is het maar goed geweest, want de placenta zat er nog volledig en nog behoorlijk wat stolsels. De stolsels waren er wel uitgekomen, maar de placenta niet. :)

Dus vandaar...

Ik vind het toch kunstig dat vruchtbaar slijm spotten. Hoe zit het nou precies? Ik hoor een hele hoop over afvegen en elastieken en dat soort dingen.... :p

Scarlett, ik denk dat je je eisprong hebt gehad :)

7. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Haha, ik weet ook niet precies hoe het zit hoor, het is iets met rekbaar slijm dat op rauw eiwit lijkt. Het moet dus lijken op rauw eiwit en je kan er een draadje van trekken tussen je vingers, dan schijn je het vruchtbaarst te zijn.
    Ik check het zelf niet, maar ik merk het altijd wel goed als ik in mijn vruchtbare periode zit, het is dan met afvegen echt enorm glibberig en soms (sorry voor de details) hangt er gewoon een sliert uit. Zo ranzig haha.

8. Loved

Loved Lid

4 sep 2014
    72
    24
    8
    haha dat vruchtbaar slijm. Ik leer nog eens wat hier. Heb het namelijk al vaker bij mezelf gezien, maar er nooit zoveel aandacht aan besteed. Ben al sinds juni met de pil gestopt, maar dat was niet direct om zwanger te worden. Wel om mijn cyclus een beetje te leren kennen.

Nog even een vraagje meiden: Ik zit nu in mijn vruchtbare week. Mijn vriend zegt elke dag seksen is beter, want dan 'ligt' er altijd een voorraadje. Ik lees hier veel om de dag is beter. Wat doen jullie?

9. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Om de dag is het beste, het zaad heeft die tijd nodig om op goeie kwaliteit te komen... jou vriend wil gewoon graag elke dag hahaha

10. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Ze zeggen om de dag, maar als de man gewoon goed zaad heeft schijnt iedere dag ook prima te kunnen. Ik hoorde laatst nog een verhaal van iemand die het netjes om de dag deed zonder resultaat. Toen deden ze het een keer iedere dag rondom de eisprong en toen was het raak. Dus tja.... Iedere dag lijkt mij geen probleem.

Ik zit nu ook in mijn vruchtbare periode, ik verwacht vandaag of morgen mijn eisprong en wij maken het hier vanaf afgelopen zaterdag iedere avond gezellig;) Vanavond en morgen nog een keer en dan kunnen we weer naar de normale frequentie haha.

11. Loved

Loved Lid

4 sep 2014
    72
    24
    8
    haha ja ik denkt het ook ;) Hij wordt helemaal enthousiast van het feit dat we nu echt van start zijn gegaan, dus daar zal zijn zin vandaan komen.

En Loenie dan gaan we maar gewoon zo door, baat het niet dan schaadt het niet. Ik vind het wel spannend allemaal hoor. Ik krijg af en toe van binnen helemaal een gelukskriebel als ik eraan denk waar we mee bezig zijn :D

12. Pitahaya

Haha, spannend is dat allemaal nog he? vooral in het begin.

Ja, bij mij is het vruchtbare slijm echt een teken dat eisprong eraan komt. Je kunt er hier meer over lezen. Cervixslijm - je vruchtbare dagen bepalen Het word daar heel duidelijk uitgelegd. Ik heb het meestal een paar dagen ervoor al. Maar gisteren had ik het en vandaag weer helemaal niet. Dus is het weer een 'valse' geweest? Ovu-testen blijven ook weer negatief... Word er echt moe van! Waar blijf je nou stom ei??
    Dadelijk moet ik zelfs uit dit groepje weg... SNIK!

Tarwekiemolie lijkt ook niet echt te helpen. Al neem ik het nog maar sinds maandag... maar toch! Haha! We wachten maar weer netjes af.

13. Gio89

Gio89 Actief lid

9 dec 2014
    110
    0
    16
    NULL
    Zuid-Holland
    Hoi Dames,

Mijn ei komt er ook een deze dagen aan. Vorige maand heb ik testen gebruikt en ik heb zo'n app waar ik mijn cyclus bijhou. Nu heb ik ook het geluk dat ik mijn eisprong voel een paar uur van te voren. Dus deze maand gebruik ik geen testen, maar ga ik uit van m'n cyclus die aardig regelmatig is. Alleen heb ik het idee dat we vorige maand te snel zijn gestopt met braaf om de dag klussen. Ik had op woensdagavond last van ovu pijn, dinsdagavond voor het laatst en daarna pas vrijdag weer geklust. Dus deze maand gaan we dat anders aanpakken! Zijn er meer meiden met ovu pijn, en zo ja, weten jullie of je dan gelijk je eisprong hebt? Ik heb trouwens wel knaltesten als ik ovupijn heb..

14. Pitahaya

Ik voel het zelf niet. Alleen aan slijm kan ik het afleiden. Lijkt mij wel handig als je het voelt.
    Maar een dag NA je ovulatie ben je ook nog vruchtbaar he, dus ik zou sowieso doorklussen. Sowieso klussen wij de hele cyclus in ieder geval om de dag (en rond ovulatie elke dag) dus wij zullen nooit een eisprong echt missen gelukkig. Maar dan moet je wel een hoog libido hebben natuurlijk.

15. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Ik voel zelf mijn eisprong niet, maar ik heb eens ergens gelezen dat de pijn die je voelt niet de eisprong zelf is maar de follikel die 'op springen' staat. De daadwerkelijke eisprong kan dan dus maar zo een dagje later zijn. Klinkt ook aannemelijk gezien je testen positief zijn tijdens de pijn... Want na een positieve test duurt het ook nog een +/- een dag voor de eisprong is.

16. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Hier trouwens nog steeds geen positieve test te bekennen...

17. Pitahaya

Maar das niet zo gek toch? Je zit pas op cd 13...

Laten we hopen dat die eitjes van ons snel gaan groeien en gaan knappen!

18. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    Nee das idd niet zo gek, verwacht m'n ei zaterdag of zondag, maar aangezien ml morgen naar Engeland vertrekt en zondag terugkomt zou een eisprong op zaterdag bijzonder slecht uitkomen :(
    Had dus gehoopt dat ik een korte cyclus zou hebben deze maand, maar nu hoop ik dan maar op een lange :)

19. Pitahaya

Ohh, hoe laat gaat hij morgen weg? Anders vanavond sowieso gezellig maken en dan misschien morgen nog een keer?? En dan inderdaad hopen dat eisprong nog niet komt. Dus morgen, vrijdag en zaterdag hopelijk nog geen positieve test voor jou! Wij zitten allemaal te hopen op een positieve test voor onszelf, maar jij dus hopelijk nog even niet!!

20. Kniekie

Kniekie Actief lid

26 okt 2014
    379
    62
    28
    NULL
    Utrecht e.o.
    We zien elkaar morgen niet meer, dus vanavond wordt onze laatste kans... Ja best raar dat ik zit te duimen voor een negatieve ovu-test haha

Deel Deze Pagina