Ladies! Ik heb mijn ei nog niet gevonden dus mijn NOD schuif ik maar op.. Jillster, ronde 5, eerste kindje, 27 jaar en NOD iets van 2 of 3 januari haha
@Kniekie, maar hij komt zondagavond weer thuis? Het kan dat je zondag je ovulatie pas hebt, maar ook dan zit je nu al in je vruchtbare dagen. Dus inderdaad vandaag gezellig maken. En dan hopelijk je eisprong iets later. Jillster, irritant, die eitjes die maar niet komen. Jij zit ook al op dag 21 van je cyclus. Schiet niet echt op hier he dames!!
Dat over het 'knappen' van de follikel wat je dan voelt heb ik inderdaad ook pas gelezen! En ik had al het idee dat we idd te snel gestopt waren met klussen! Haha, komende dagen flink aan de bak! Thanks voor de tips! En diegene die hun ei nog niet hebben gevonden, als je ovutesten gebruikt en je krijgt een licht streepje dan kun je ook 2 x per dag testen, misschien dat je dan wel je knaltest te pakken krijgt!
Wij willen eitjes!! Of positieve zw testen! Test sochtends met cb digital en savonds met zw en kids dipsticks.. Kan bijna niet missen toch? Het tweede streepje is donkerste so far, nog te licht of niet?
Hallo dames! Net als Jillster heb ik mijn eisprong ook nog niet gevonden. Ik zou graag op de lijst willen . Missaniet, 29 jaar, ronde 7, eerste kindje. Mijn NOD weet ik nog niet precies dus mag op datumloos. Zodra ik mn ei heb gevonden laat ik mn NOD weten.... Succes meiden!!
Wat leuk dat het hier wat drukker word. Vind ik altijd alleen maar gezellig. Nee Jillstar, er is er geen één echt positief. Die tweede komt wel aardig in de buurt, maar daarna werd ie dus weer lichter. Gek hoor. Ik test deze ronde alleen maar met cb smiley's. Daar heb ik er nog heel veel van dus die wil ik even opmaken alvorens ik nieuwe koop. Maar elke keer een rondje en geen smiley. Grrr... Ben nu pas sinds 2 dagen begonnen hiermee omdat ik dacht dat eisprong er aan kwam maar neehoor. Baal er zo flink van! Mja... wat kunnen we er aan doen he? Ik neem nu wel tarwekiemolie en heb ook maca-poeder gehaald. Schijnt te helpen. Dus we wachten het maar weer af.
Hallo dames! Net als jillster en missaniet.. Hier ook nog geen ei. Vorige maand ineens ook een cyclus van 10 dagen langer dus hoop dat dat normaal gaat worden. Annelie, 2e kindje, 3e ronde. Eerst maar even datumloos. Hoop morgen toch wel op een positieve test.. Dag 19 inmiddels en vorige keer pas een ei op dag 25!!
Ja ik baal ook van dat rondje steeds, give me a smileee.. Denk zelf ook dat ie nog moet konen hoor, maar nu wel snel graag.. Heb wel sinds gistermiddag doorzichtig slijm, komt dat voor of na eisprong? Ooh balen Annelie, duuurt lang!
Jaaa, dat komt voor je eisprong. Ik heb het wel soms al 5 dagen ervoor. Dus het kan nog wel even duren. Maar hopelijk is het een goed teken. Ik wil oooooook vruchtbaar slijm maar hier vandaag niks!! We gaan vanavond nog wel even klussen want morgen is vriendlief niet thuis. Net gehoord van mijn beste vriendin dat ze bij haar man weg is! Dus morgenavond ga ik daar even langs. Echt vreselijk, ik hoop dat ze het redden. Ze hebben 2 kinderen.
Wij blijven het ook maar om de dag doen, he wat vervelend! Ohjee wat heftig zeg! Hopelijk kun je er morgen wat voor haar zijn en komen ze eruit samen!
Heeft iemand een idee hoe je de grafiek van bv fertilityfriend toevoegd aan je handtekening of in je bericht? Meer dan een link lukt me niet. Ik heb voor mijn idee al een dag of 3 vruchtbaar eiwit-achtig rekbaar slijm, maar ik verwacht mijn eisprong pas rond kerst... Zou het deze keer eerder zijn? Het einde komt duidelijk dichterbij, het wordt weer drukker op deze pagina! We gaan er wel voor in mijn vruchtbare periode, ondanks dat de kans zo goed als 0 is. Ik heb al wel besloten dat ik geen zwangerschapstest ga doen voordat ik een week overtijd ben. Zonde van de test! We hebben nog geen doorverwijzing naar de uroloog, dat kon helaas wel een aantal weken duren... Wachten duurt lang! Dames, jullie succes met wachten...
Geen idee eigenlijk. Wist ik vroeger wel.. Ben het nu kwijt. Misschien kan iemand anders je helpen. Mijn testjes van gisteren. Hoop dat ie vandaag toch echt eens positief gaat worden! Dan wordt het wachten een stuk makkelijker.
Die is mooi donker al Annelie! Nog ff afwachten waarschijnlijk. Hier ook nog niks...we testen rustig door en wachten rustig af.... rustig tussen haakjes
Hier gisteravond wat vruchtbaar slijm maar vandaag weer helemaal niks. Ook geen gevoelige tepels dus nog geen eisprong. Maar ik snap dat vruchtbare slijm niet echt... Waarom heb ik dat dan wel? Waarom zet het niet door? Ondertussen al op cyclusdag 21... Zucht!
Hmm ik kan je hand schudden...hier ook dag 21 en nog geen positieve test! Al tijdje waterig slijm... nog niet rekbaar. Zucht!!!
Ik heb wel rekbaar slijm gehad..nu niet meer...? Ik zou echt teleurgesteld zijn als die test weer lichter gaat worden...hij is bijna positief! Komaan ei!
Hallo allemaal! Mijn NOD is op 4 januari, wil iemand mij toevoegen? Naatje - 38 jaar - eerste kindje - ronde 4 na mk Heb vooralsnog een negatieve ovulatie test, maar hoop dat deze morgen begint te lachen 😃 Vind het wel lastig hoor te beslissen om helemaal niet te drinken tijdens deze dagen... Je wilt er zo weinig mogelijk meer bezig zijn, maar het is gewoon moeilijk... Ik wens iig iedereen veel succes en 'vrij'plezier tijdens deze ronde!