NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door ilse1986, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar ga jij helemaal niet drinken dan? Ik drink nooit zoveel maar neem gewoon een wijntje hoor. Als ik een positieve test heb, dan niet meer... Ik ga wel 4 dagen voor nod testen al...

2. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Naatje: Daar doe ik niet aan, ik ga wel door met leven in dat opzicht. Ik ga niet drinken voor ik een ovu test doe, maar daaromheen drink ik gewoon een wijntje hoor ;)

Annelie: ik vind hem ook al mooi donker! Die van mij was ook zo toen ik mijn piek had, misschien zelfs lichter.

Ik zit op CD 19 vandaag, uitgaande van de eerste dag na curettage.
    Het zou dus makkelijk kunnen dat het nog even duurt.

Dat vruchtbaar slijm gebeuren, ik hou me wel bij de testen :p
    Ik kan er geen chocola van maken (figuurlijk dan he?) :cool:

Straks maar weer testen rond een uur of 2, ik probeer altijd 12 uur aan te houden, maar dan heb ik vaak net mijn laatste bak koffie op. :)

3. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Zelfs na eisprong ook hoor, stel dat ik een positieve zwangerschapstest heb dan is het natuurlijk meteen klaar.

Maar ze zeggen niet voor niks dat het pas in de 5e/6e week van je zwangerschap ''kwaad'' kan.
    Het menselijk lichaam is wat dat betreft een mooi iets.

4. Naatje76

Naatje76 Lid

24 okt 2014
    22
    0
    0
    Wil me er ook liever niet door laten leiden, maar na twee miskramen wil ik graag zoveel mogelijk uitsluiten... (Alsof ik het in de hand zou hebben...😑)
    Voelt heel dubbel, heb altijd gezegd ik ga er niet alles voor laten, maar nu merk ik dat ik iets minder stoer ben en ook wel denk, ach wat is nu een paar weekjes niet drinken op een mensenleven...

Jullie merken dat ik redelijk mee bezig ben en hier dus ook kast van heb... Kan er even niet meer zo nuchter(😁 what's in a word...) over nadenken...

5. Naatje76

Naatje76 Lid

24 okt 2014
    22
    0
    0
    @ pippers: Heb je al getest?

6. Pitahaya

Ik snap het hoor. Ik ben ook voorzichtiger na mijn miskraam. Maar wil ook niet te obsessief ermee om gaan. Maar ieder wat zij wilt toch?

Ik ga vanavond pas ovu-test doen want heb nu niks mee naar mijn werk helaas. Ik ben wel benieuwd want vruchtbaar slijm is weer foetsie. grrr

7. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Whooop! Ei in zicht! Test is positief.

Wanneer klussen? Gisteravond was laatste x. Vorige keer sprong m'n ei 12 uur na de test.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,7 KB
      Weergaven:
      8
  8. Pitahaya

Huhh, maar die van gisteren is toch ook al positief eigenlijk??
    Die is ook al donkerder...

Nou, morgen heb je waarschijnlijk je eisprong, dus vandaag morgen en overmorgen en dan zit je wel goed. haha!

9. annelie566

Ik bedoel na 24 uur..

10. annelie566

Die van gisteren was bijna positief maar niet helemaal. Maar die van vandaag sowieso wel. Denk morgen dus eisprong. NOD 2 januari.. De dag dat m'n zoon 9 maanden wordt!

11. Naatje76

Naatje76 Lid

24 okt 2014
    22
    0
    0
    Wat fijn! Morgenvroeg even voor de dag begint...😉
    Welke testen gebruik jij hier?

12. Pitahaya

Maar die van gisteren ligt er toch boven? Ik vind die ook al positief hoor!

13. annelie566

Zwanger en kids. Due van gisteren licht hier bovenop ja maar al opgedroogd.. In het echt zie je wel dat ie niet positief is.

Vanavond nog even en dan morgen middag. Zit ik vast goed toch? Of is dat teveel?!

14. Pitahaya

Neehoor, dan zit je helemaal goed.

15. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Snap je hoor! Lijkt me vreselijk om mee te moeten maken, twice..
    Fijn Annelie, hier dag 22 en nog geen ei..pfff

16. Loved

Loved Lid

4 sep 2014
    72
    24
    8
    Ik heb vandaag kramp in mijn buik. Ik denk dan dat eisprong morgen is. Hoe kun je nou echt exact weten wanneer je eis echt springt? Met ovu testen kun je dat toch ook niet zien, of voelen jullie dat echt. Ik voel wel echt krampen in mijn linker of recht eierstok(verschilt elke maand). Daar probeer ik het uit af te leiden.

Drinken doe ik nog wel steeds. Ben geen enorme drinker, maar in het weekend een wijntje of soms doordeweeks als ik wat gezelligs doe dat wel. Roken doe ik gelukkig niet. Zodra ik zwanger mag zijn dan stop ik wel direct met drinken.

17. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    #177 Pippers, 18 dec 2014
    Laatst bewerkt: 18 dec 2014
    Dit was de test van twee uur...

Raar dat t gisteren dus nagenoeg wit was en vandaag weer oploopt :$
    Maar goed het schijnt te kunnen

Ik zie dat de foto hier niet zo duidelijk is als op mijn telefoon en in het echt, maar goed, de rest had dus ook vage streepjes en witte testen ertussen.

Ik hoop dat deze nu wel oploopt tot een piek... :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,2 KB
      Weergaven:
      2
  18. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Ik snap het ook dondersgoed, maar je kan een miskraam/zwangerschap niet beïnvloeden door na je eisprong niet meer te drinken volgens mij.

Er wordt helaas geen onderzoek gedaan naar de oorzaak van de miskraam, want het gebeurt zo vaak krijg je dan te horen.
    En dat is natuurlijk ook wel zo, maar toch wil je graag weten of het een bepaalde oorzaak heeft. (althans, ik wel)

Annelie: Volgens mij kan je nooit te vaak klussen toch? :D

Ben benieuwd, maar donkerder dan deze gaat het niet worden denk ik.
    Ik dacht eerlijk gezegd dat je gisteren al op je piek zat, maar deze is nog duidelijker!

Ik heb nu dus ook die van Zwanger & Kids, toch fijner voor mijn gevoel dan die van 123thuistesten.nl De controlestreep is duidelijker en ze worden sneller duidelijker dan de 123 testen.

19. Pitahaya

Ik zie het niet zo op je foto pippers.... Maar je ei komt er dus aan of niet?

20. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Nou eraan komen is een groot woord, maar er staat een licht streepje op de test, dat is al heel wat.... ;)

Deel Deze Pagina