Nieuwe kansen, nieuwe ronde.... Wie sluit er aan! 2015 komt eraan en we gaan er weer massaal voor! Toch? Op naar een roze nieuw jaar! ♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (1) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje 9. (0) : 10. (0) : 11. (0) : 12. (0) : 13. (0) : 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 1 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (2) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) 9. (0) : 10. (0) : 11. (0) : 12. (0) : 13. (0) : 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 2 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet! Ik sluit me aan bij jou Doornstruikje, exacte NOD weet ik niet, maar zal ergens rond de 8e zijn (Hoop ik). Maar vind het voor nu fijn, om bij een 'bekende' in de groep te zitten
Doornstruikje en MamaDeluxe5 ik hoop voor jullie dat jullie gauw weer een positieve test hebben, en dat jullie mooi op roze blijven staan..
Mamadeluxe5 welkom hier op (helaas) een nieuw nod forum! Vind ik ook fijn om jou hier te zien, inderdaad even een bekend 'gezicht'. Exacte nod weet ik ook (nog) niet. Normaal heb ik een heel regelmatige cyclus van 29 dagen maar vorige ronde was door mk 35 dagen, daar ben ik nu ook weer vanuit gegaan met berekenen. Grappig dat we weer hetzelfde op lijken te gaan MamaNiess lief dat je hier een reactie plaatst, dank je wel en hoop ik ook!
Doornstruikje: : Ik eerste ronde 29 en daarna op dag 15 een positieve ovulatietest, dus denk dat die ronde 30 dagen duurde. Dus NOD zal denk iets eerder zijn, maar in die groep ken ik niemand en vind dit wat fijner. Gebruik jij ook ovulatietesten? MamaNiess: Super lief, dank je wel!
Mamadeluxe5 normaal bij mij ook op dag 14 a 15 maar vorige ronde kwam mijn eisprong precies een week later. Ik gebruik ook ovulatietesten en die testen werden licht positief en weer bijna blanco en een week later had ik ineens een knaller. Even in de gaten houden nu dus. Ik temperatuur er nu ook bij dus dan weet ik ook wanneer ik echt mijn eisprong heb gehad Bo helaas weer misgegaan...rond bijna dezelfde tijd. Weer testen die licht bleven dus ik was er al bang voor. Een nieuw jaar met nieuwe kansen zullen we maar zeggen Bij jou nu spannend! Duim voor je!!
Doornstruikje hoe lang heeft het bloeden bij jouw geduurd en na hoeveel dagen werd het minder? Ik moet donderdag nog HCG laten prikken en vrijdag nog een echo, hoop wel dat alles weg is!
Mamadeluxe5 de vorige keer duurde het bloeden 7 dagen maar was minder erg dan normale menstruatie en deze keer duurde het maar 4 dagen maar was heel erg heftig. Begon ook ineens vanuit het niets heel erg te bloeden. Ben er echt niet lekker van geweest. Kwam natuurlijk ook nog bij dat ik mijn rust niet kon nemen ivm mijn zieke mannetje. Ik ga bij vk nog aandringen op een echo, willen ze eigenlijk niet doen. Zij zeggen dat ik de duur van de bloeding in de gaten moet houden. Duurt het te lang dan zit er nog 'iets' En mijn test is nu helemaal blanco dus hcg is nagenoeg weg uit mijn lijf. Merk dat ook aan moeheid die weg is en emoties die minder schommelen. En bij jou?
Doornstruikje: Vrijdag die onverklaarbare buikpijn en wat bruin met afvegen. Toen de rest van de dag niks meer en zaterdag rond 11u ineens heel heftig met stolsels en buikpijn. Nu alleen helderrood bloedverlies, ook geen pijn meer, niet meer moe en niet meer misselijk. Misschien morgenochtend nog even een test doen, kijken wat die zegt! Vrijdag was hij al een heel stuk lichter. Ik snap dat je een echo wilt, ik ga de gyn nog bellen om te vragen of hun hem door willen laten gaan, maar eerst maar een test doen! Gek he dat het dan beide keren zo verschillend is.
Mamadeluxe5 ik vind het ook zo bijzonder dat het zwanger gevoel acuut helemaal weg is... Ben wel blij dat het bloeden bij mij zo snel over is, kan ik weer verder. Ik ben nou ook aan het kijken naar de ervaringen van tarwekiemolie en magnesium supplementen. Weet nog niet of ik er ook echt iets mee ga doen, eerst maar veel erover lezen. Schijnt goed te zijn voor de bevruchting en innesteling.
Doornstruikje: Ik heb over tarwekiemolie eens gelezen dat het je eisprong kan vertragen.. Dus dat je het pas na je eisprong moet gaan gebruiken, heb me er niet heel erg in verdiept, dus of het echt zo is, weet ik niet. Het is nog wel rustig hier in het topic he!?
Mamadeluxe5 Ja inderdaad pas na je eisprong innemen. Hoor hele verschillende berichten. De een vindt het fantastisch en de ander vindt het waardeloos omdat het de hele cyclus in de war schopte. Ik ben er nog niet over uit. Waarschijnlijk komen er snel nieuwe mensen bij in de loop van de week. Voor we het weten staat de lijst hier vol en zitten wij weer op ons geliefde wachtbankje!
Heel veel succes Doornstruikje& Mamadeluxe! Hoop voor jullie een mooie, goede zwangerschap in het nieuwe jaar!
Modra: Dank je wel!! Doornstruikje: Ik leg de kussens al vast klaar op het bankje haha Het bloeden is hier nu wel een heel stuk minder gelukkig!
Hoy dames, ik kom me hier ook even melden. Hier ronde 2 voor ons tweede wonder. Ik ben 28 jaar. En mijn nod zou 9 januari 2015 zijn. Kan iemand me in de lijst zetten?
♥ NOD lijst 8 t/m 14 januari 2015 ♥ 8. (2) : Doornstruikje, 40 jaar, 3e ronde, 3e kindje MamaDeluxe, 28 jaar, 3e ronde, 1e liefdesbaby (samen 4 (stief) kinderen) 9. (1) : Dorientje, 28 jaar, 2e rond, 2e kindje 10. (0) : 11. (0) : 12. (0) : 13. (0) : 14. (0) : Datumloos (0) : Buiten de lijst (0): Totaal: 3 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!
MamaDeluxe5: bedankt. Nog even een vraagje. Ik zag in je onderschrift dat er voor jou gependeld werd. Is dit recent gebeurd? Want heb al even gezocht en kan niet meteen iemand vinden die nog zou pendelen.