Mss een stomme vraag maar ik moet morgen een ctscan maken... is dit funest nu ik op het wachtbankje zit? Of kan het juist nu nog geen kwaad?
Dames... Ik stond op NOD 1 januari met de vraag of iemand mij 2 dagen kon verplaatsen. Dat is gebeurd en ik was verplaatst naar 3 januari.Nu zie ik dat iemand me weer heeft verplaatst naar 2 januari. Wie kan dit even fixen. Ik mag ook op het wachtbankje.. Mijn LH piek is weer foetsie
Hier ook nog een witte test ovu test. Maar ik verwacht dat mijn eisprong later gaat zijn, misschien wel tijdens of na kerst. Ik probeer er gewoon niet teveel over na te denken, veranderen kun je toch niet. Gewoon om de paar dagen het doen dan zit je vaak wel goed. Er is tenslotte maar 1 zaadcel nodig
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (2) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje (1 ma en 1 mk) - ronde 7 MMM Liannehuisken - 28 jaar - 2e kindje -ronde 4 2 Januari (5) Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Loulouxx 22 jaar - 1e kindje - 2e ronde 3 Januari (4) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sterre - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 Januari (2) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sam01 - 32 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 7 na 2 vlindermeisjes* 5 Januari (3) Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde .. sabagirl - .. jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e ronde na mk) 6 Januari (3) marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Baby dream - 2e kindje - ronde 11 (3e ronde cyclus-analyse) Anna2015 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (na bbz) 7 Januari (7) Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Chats- 33 jaar - 1e kindje - ronde 29 NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Priscil87- 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tijdelijk datumloos (2) Deborahbonne - .. jaar - .. kindje - ronde .. Iweks - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 28 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Een ovutestje gedaan Wat denken jullie nog steeds positief wanneer spring nu mijn ei? bovenste test is de test van gisteren de onderste van nu juist
Ct scan van je buik of borstkas of?? Eigenlijk wil je dit absoluut niet in de wachtweken... De eerste 12 weken zijn het meest gevoelig voor straling. Maar jouw gezondheid is ook heel belangrijk... Heb je met de arts besproken dat je probeert zwanger te raken? Als het geen hoge nood heeft zou ik de scan uitstellen...
Hij lijkt minder knallend dan gisteren? Dan zou ik zeggen vandaag of uiterlijk morgen springt je ei... Als je dit zeker wil weten moet je gaan tempen... Succes 🍀
Ja dat heb ik doorgegeven maar toch wilde ze t nu doen. Ik heb een scan van mn nieren ivm cyste die erg gegroeid is. Vrijdag al de uitslag.. maar ik ben dus alvast afgeschreven deze maand?😣
Ik sluit me bij de rest aan. De 2e test lijkt minder te zijn, dus vandaag of uiterlijk morgen de eisprong. Al zie ik bij de 2e test wel ook een minder duidelijke controlestreep en ik eigenlijk geen idee heb of je dat moet meenemen in een minder knallende teststreep. Volgens mij niet afgeschreven. Wanneer ik het goed heb (correct me if I'm wrong) kan het van invloed zijn op de orgaanontwikkeling (vooral wanneer een gevoeligheid hiervan in de familie zit). Dit is al vanaf dag 1 na bevruchting mogelijk . Vandaar dat men het normaal gezien probeert te vermijden. Maar wanneer het echt noodzaak is, zal het helaas toch moeten.
Waarom dan geen echo?? Een cyste is vaak prima te volgen op echo... Tenzij het geen eenvoudige cyste is, maar eentje met tussenschot en onregelmatige wand of troebele inhoud... Hebben ze de hele buik gescand? De overweging kan dan zijn om alleen de nieren te scannen. Hiermee straal je niet direct op baarmoeder en eierstokken en is daarmee een goede keuze als het puur om de cyste gaat... Bij straling werkt het zo; je hebt stochastische en deterministische effecten. Deterministisch werkt met een drempeldosis. Niet waarschijnlijk dat je die gaat overschrijden door 1 scan te maken... Maar stochastische effecten hebben geen drempel waardoor je bij iedere dosis straling een kans op negatief effect hebt en dit is niet vooraf te bepalen... Geluk of pech hebben. Wel is het bekend dat de eerste 12 weken (en vooral de eerste 8 weken) zeer gevoelig zijn... Maar, veel mensen vliegen ook als ze zwanger zijn en ook dan vang je straling... En 9 Vd 10 keer gaat het goed... Dus het is niet zo dat hiermee gelijk je kans is verkeken... Ik hoop alleen wel dat de arts een weloverwogen keuze heeft gemaakt. Dus niet heel de buik scannen... En wat ik niet begrijp is waarom ze die scan dan niet in de folliculaire fase maken, zodat je zeker weet dat er nog geen bevruchting heeft plaatsgevonden...
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik hadhet vanochtend nogmaals aangegeven en ze hadden blijkbaar het formulier niet goed gelezen. Ze hebben indd een echo gemaakt dus gelukkig niks aan de hand. Hele aardige man, zei als je bijna oertijd was had ik wel kunnen kijken maar nu was er uiteraard nog niks te zien haha, jammerrr! Nu gelukkig in rust op het wachtbnkje😊😊
Wat fijn dat ze gewoon met echo naar de cyste hebben gekeken! Weer een zorg minder! En dan vrijdag de uitslag Vd cyste? Succes 🍀
Ja klopt! Maar de beste man verklapte dat t waarschijnlijk niet zo boeiend eruit ziet. Maar beter wel even checken natuulk😊
Dankjewel, vanochtend weer 1 gedaan en nu een klein vaag streepje dat hopelijk mooi oploopt. Ik hoop dat jou ovutesten ook snel oplopen. Idd je hebt maar 1 nodig, maar wel op het juiste moment. Probeer rustig te blijven, we moeten geduld hebben haha. Gelukkig Stradust, nu nog even wachten tot januari om te kijken of het raak is. Zal voor je duimen
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (2) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje (1 ma en 1 mk) - ronde 7 MMM Liannehuisken - 28 jaar - 2e kindje -ronde 4 2 Januari (4) Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Loulouxx 22 jaar - 1e kindje - 2e ronde 3 Januari (5) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sterre - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 Januari (2) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sam01 - 32 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 7 na 2 vlindermeisjes* 5 Januari (3) Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde .. sabagirl - .. jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e ronde na mk) 6 Januari (3) marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Baby dream - 2e kindje - ronde 11 (3e ronde cyclus-analyse) Anna2015 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (na bbz) 7 Januari (7) Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Chats- 33 jaar - 1e kindje - ronde 29 NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Priscil87- 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tijdelijk datumloos (2) Deborahbonne - .. jaar - .. kindje - ronde .. Iweks - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 28 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Heb je weer goed gezet Purkeltje
Welkom op de laaaange wachtbank! Eerste symptomen en hoopgevende berichten volgen hoop ik dames🤗🤗
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (2) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje (1 ma en 1 mk) - ronde 7 MMM Liannehuisken - 28 jaar - 2e kindje -ronde 4 2 Januari (4) Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Loulouxx 22 jaar - 1e kindje - 2e ronde 3 Januari (5) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sterre - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 4 Januari (2) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sam01 - 32 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 7 na 2 vlindermeisjes* 5 Januari (3) Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde .. sabagirl - .. jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e ronde na mk) 6 Januari (3) marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Baby dream - 2e kindje - ronde 11 (3e ronde cyclus-analyse) Anna2015 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (na bbz) 7 Januari (7) Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Chats- 33 jaar - 1e kindje - ronde 29 NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Priscil87- 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tijdelijk datumloos (2) Deborahbonne - .. jaar - .. kindje - ronde .. Iweks - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 28 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Gedaan