Dank je!!! Jij natuurlijk ook! Ik zal af en toe wel ff komen spieken in je groepje Ik hoop dat je op roze komt en wij er snel achteraan
Hoi liefde88, Welkom! Ik zie in je onderschrift dat je inderdaad al een heftige tijd hebt gehad! Is er een reden gevonden dat de jongens zo vroeg zijn geboren?
Hallo meiden, ik wilde mezelf ook toegevoegd aan de lijst, maar krijg het op de telefoon niet voor elkaar. Zou iemand mij kunnen toevoegen? Priscil87 - 1ste kindje - 2de ronde - 7jan gezellig dat we met zijn alle in dezelfde week wachten en hoop dat dit een fantastische week gaat worden voor iedereen. Succes meiden!
Dankje Ik krijg vanaf 14 weken weeën als ik iets doe. Ik moet vanaf week 14 volledig bedrust houden al1 me bed uit om te douche (zittend) en voor een grote boodschap. De rest in bed en voor de wekelijkse controle. Bij ons 1e kindje wisten wij dit niet en is hij met 21 weken levend geboren maar helaas te klein om te leven na een half uurtje is hij overleden Snel na onze zoon zwanger geraakt en heb met 13 weken een cerclage gekregen en wekelijks proluton injecties. Thuis rustig aan gedaan in de ziektewet en wweenremming vanaf week 16 maar dit was niet genoeg met 22 weken opgenomen met weeën en verkorte bmh. Gelukkig weten te reken tot week 30. Bij onze jongste zoon met 12 weken bedrust cerclage proluton injecties. Alleen op bed gelegen met 34 weken is de wweenremming gestopt en moest wat gaan lopen en 2 dagen later in het ziekenhuis en uiteindelijk bevallen met 35 weken. Deze keer zal het ook zo vervelend gaan maar het eind resultaat is fantastisch!! Eerst maar is zwanger proberen te worden en dan hopelijk weer week 35 halen of meer
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017[/SIZE] 1 Januari (1) Purkeltje - 28 jaar- eerste kindje - ronde 5 2 Januari (2) Daantje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 3 Januari (1) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje- ronde 2 4 Januari (0) 5 Januari (1) Stardust - 26 jaar- tweede kindje - ronde 2 6 Januari (0) 7 Januari (2) Septembermom - 24 jaar - tweede kindje - ronde 4 Chats - 33 jaar - eerste kindje - ronde 29 NinaMay - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Ik schrijf ook graag mee. Heb volgens mn temperatuurkaartje (FF) mijn NOD op 6 januari. Kan nog eerder of later worden, ligt natuurlijk eraan wanneer mn eisprong is.[/QUOTE]
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (1) Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 2 Januari (3) Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Luna30- 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 3 Januari (3) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 4 Januari (0) 5 Januari (1) Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 6 Januari (0) 7 Januari (4) Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Chats- 33 jaar - 1ste kindje - ronde 29 NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Priscil87- ? jaar - 1ste kindje - ronde 2 Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik meld me hier ook weer! Heb de lijst zo goed als ik kon geüpdatet! Ik ben sinds gisteren ingesteld en tot nu toe ben ik blij! Mijn menstruaties stelden sinds pilstop 5 maanden geleden namelijk niks voor en begon bang te worden dat dit was agv verklevingen na mijn keizersnede bij de eerste... Maar vandaag voor het eerst echt goed ongesteld, nooit gedacht dat ik daar nog eens blij mee zou zijn! Laat het maar goed doorzetten! Mijn NOD staat op 3-1 uitgaande van een cyclus van 28 dagen, dit was zo de laatste twee rondes maar was altijd langer dus kan goed zijn dat ik toch nog wat opschuif! Spannend weer! Jullie ook allemaal succes, hopelijk allemaal met een knaller het nieuwe jaar in!
Blosje lief jij ook!! Ga hard van je duimen deze ronde dat heb je zo verdiend! Zal af en toe even spieken in dat NOD groepje dan zodat ik je een beetje kan volgen☺️ (en nog een paar van het vorige NOD groepje) hopelijk allemaal rose!!
Hoo dames nieuwe maand nieuwe kansen. Ik heb niet echt een idee wanneer mijn NOD valt. Succes dames we gaan voor een mooie lijst deze ronde
Hoi zijn weer aardig wat meiden bijgekomen Vorige lijst was behoorlijk roze geworden...helaas kwam mijn ongie niet en ook geen menstruatie. Had ik drie groten cysten, die ze aan zagen voor 3 eitjes....helaas 2 maanden weer verder. Vandaag een echo gehad en het lijkt weer schoon te zijn en veel nieuwe eitjes in aantocht. Morgen beginnen met spuiten en dan hopelijk 21 of 22 december IUI 2.
Welkom alle nieuwe meiden! hopelijk veel roze deze maand! ik moet zeggen dat ik niet zo goed weet wat te typen voor mijn ovulatie haha.. wachten op DE kans zeg maar (ook al weet ik niet of die bij ons er is) maar ben benieuwd naar jullie verhalen
Hallo, Ik wil graag aanmelden. Ben gisternacht ongesteld geworden dus we gaan voor ronde zeven. Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 dus. NOD 7 jan Zal nu alles even teruglezen Hoop op een mooie roze lijst begin januari
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017[/SIZE] 1 Januari (1) Purkeltje - 28 jaar- eerste kindje - ronde 5 2 Januari (2) Daantje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 3 Januari (1) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje- ronde 2 4 Januari (0) 5 Januari (1) Stardust - 26 jaar- tweede kindje - ronde 2 6 Januari (0) marloes1988 -28 jaar- eerste kindje - ronde 5 7 Januari (2) Septembermom - 24 jaar - tweede kindje - ronde 4 Chats - 33 jaar - eerste kindje - ronde 29 NinaMay - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Ik schrijf ook graag mee. Heb volgens mn temperatuurkaartje (FF) mijn NOD op 6 januari. Kan nog eerder of later worden, ligt natuurlijk eraan wanneer mn eisprong is.
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (1) Purkeltje - 28 jaar- eerste kindje - ronde 5 2 Januari (3) Daantje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 3 Januari (2) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje- ronde 2 4 Januari (0) 5 Januari (1) Stardust - 26 jaar- tweede kindje - ronde 2 6 Januari (1) marloes1988 -28 jaar- eerste kindje - ronde 5 7 Januari (4) Septembermom - 24 jaar - tweede kindje - ronde 4 Chats - 33 jaar - eerste kindje - ronde 29 NinaMay - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Tijdelijk datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)