NOD-lijst 1 t/m 7 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Daantje1990, 2 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik wil op 1 januari een testje doen, dan ben ik 10 dpo. Al verwacht ik er deze keer niet veel van omdat mijn baarmoedermond is beschadigd dus vraag me af of de zaadjes er überhaupt wel doorheen hebben kunnen zwemmen.

@babydream, dat is precies wat ik denk dat er bij mij uit de onderzoeken gaat komen dat ik hormonen moet gaan spuiten. Idd erg jammer dat al die pogingen voor niets zijn geweest. Maar zonder die pogingen was je ook niet in aanmerking gekomen voor onderzoeken. Hopelijk voor jou snel babygeluk. Ik weet wat je doormaakt zit zelf in poging 13

2. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Mijn vorige zwangerschap had ik deze 'klachten' idd.Vooral rugpijn en waterige afscheiding en geveolige borsten. Hoe meer ik bij mijn NOD kom hoe beter ik ging ruiken en hoe misselijker ik werd... Maar goed ik lag met 10 weken ook in het ziekenhuis met HG, dus denk dat dat niet voor iedere vrouw een goede graadmeter is.

Dat heb ik nu allemaal niet, maar het is nog heel vroeg.
    Ik snap dat je 29 december gaat testen, maar dan zit je twee dagen voor je NOD toch? Lijkt me zo enorm pittig zo een traject. Kan me er niets bij voorstellen heel veel respect!!!!!

Ik weet nog niet of ik vroeg ga testen. Vandaag bij de action wel senitesten gekocht, maar denk dat ik dat alleen ga doen als de bekende kwaaltje om de hoek komen kijken ...

Ik ga voor je duimen morgen!! Spannend.

3. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Iedereen die al zo lang bezig is: hopelijk is het jullie gauw gegund!

K zit nog maar op 5dpo dus eigenlijk kan ik nog niks merken, maar vandaag voelt het steeds alsof er elastiekjes strak staan in mn buik, en als ik te snel beweeg voelt het alsof er een elastiekje knapt ofzo. Had vanochtend ineens een felle steek in mn buik. Wat kan je lichaam je foppen he. Het is precies hetzelfde gevoel als ik in het begin van mijn eerste zwangerschap had.

4. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Ik zit nu op 7dpo volgens mij.. pff duurt echt een eeuw voor mn gevoel. Ik ruik nog steeds ALLES, gisteravond rook ik manlief mondwater toen ie nog niet eens de kamer in was gelopen✌ mss rook ik altijd zo goed ven tijd verkouden geweest dus geen idee..maar viel me op. Verder nog steeds hongerrrrrr en rommelbuik, candaag en gister wel echt paar x kramp in mn buik gehad😏 well see!

5. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Apart he. Hopelijk zeggen we straks: zie je wel!
    Had ook lekker een opgeblazen gevoel. Maar ben ook een beetje verkouden, niet helemaal fit. Kan ook daarvan komen natuurlijk :)

6. Littlemom

Littlemom Lid

26 dec 2016
    83
    1
    8
    NULL
    NULL
    Ik duim mee voor jullie allemaal!!

Ik ben m'n eerste ronde ingegaan..

Van mijn dochter was ik zo ongepland zwanger, maar vind het nu nog spannender nu we er echt voor gekozen hebben.

Dus dit is echt allemaal nieuw voor mij.

Testen jullie op de dag dat je ongesteld moet worden?!
    En met of zonder partner?😁

En hoe gaan jullie om met alcohol gebruik als je op het wachtbankje zit?

7. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    O ja dat is dan helemaal nieuw, succes! :)

Probeer ik wel, zou 3 januari ongesteld moeten worden. Maar of ik me kan beheersen.. :cool: zonder partner, vertel ik het hem op een speciale manier. Welke moet ik nog bedenken.

Ik drink zelden dus hoef me niet in te houden.

8. Littlemom

Littlemom Lid

26 dec 2016
    83
    1
    8
    NULL
    NULL
    Haha ik drink ook zelden.. Maar met oud&nieuw voor deur haha lust ik wel een borreltje.
    Ik denk ook dat ik stiekem test, haha meteen de eerste ronde lijkt me sterk.. Maar toch.
    Moet 6 januari ongesteld worden, als ik smorgens dan ga testen dat kan dus wel?! Niet te vroeg? Heb al clear bleu testen gekocht.. Haha erg.

Slik nu ook de mama vitamines van davitamon.

9. mamajongens

mamajongens Actief lid

27 apr 2016
    299
    111
    43
    Wie heeft dit nog maar sinds gisteren zo een pijnlijke bovenarm spierpijn precies en vandaag ook nog last van niets speciaal gedaan

Wat duren die dagen zo lang...

Hier toch proberen te wachten tot 1 januari als ik dat volhou pas 3 /4 jan nod

10. Littlemom

Littlemom Lid

26 dec 2016
    83
    1
    8
    NULL
    NULL
    Als je eerder test geeft hij het dan ook wel aan?

11. Priscil87

Priscil87 Lid

27 nov 2016
    59
    0
    6
    Het letten op klachten en veranderingen die je voelt willen niet altijd wijzen dat het raak kan zijn. Ik probeer het maar een beetje van me af te schuiven en niet bij stil te staan. Je maakt jezelf echt anders gek en gaat dan nog meer voelen. Gelukkig zo druk met verhuizen van familie en eigenhuisje opknappen dat ik er ook echt geen tijd voor heb.

Gisteren te horen gekregen dat mijn beste riendin zwanger is gelijk 1ste maand dat spiraal eruit is. zo fijn om te horen, ben ook echt gelukkig voor ze maar ga je toch weer stil staan bin je eigen situatie. Wij doen alles ongeveer het zelfde in het leven en zou toch leuk zijn als we allebei rond dezelfde periode zwanger zijn om ook dit met elkaar te delen.

Helaas heb ik er deze rond een hard hoofd in bij mij, geen idee hoe het komt misschien een raar gevoel of toch zelf bescherming tegen teleurstellingen. Hoe gaan jullie hiermee om? Weet dat ik niet te klagen heb daar het pas officieel de 2de ronde is maar Ik heb 1,5jr moeten wachten tot me vriend ook klaar was om aan kinderen te beginnen.

12. Mommytobe4

Mommytobe4 Actief lid

22 nov 2016
    168
    49
    28
    Vrouw
    NULL
    Ik probeer me er zo min mogelijk mee bezig te houden, maar soms gaat dat niet. Ik zal hieronder een lijstje zetten met mijn sumptomen ;
    1. Rugpijn - sinds gisteren last van, zo intens zelfs moeite met liggen
    2. Gevoelige tepels - ( 2 dagen na eisprong) normaliter nooit last van
    3. Duizelig - bij het opstaan
    4. Misselijkheid - 4 x ervaren na eisprong in de ochtend ( liggend op mn rug )
    5. Constipatie - heel onsmakelijk maar kan gerust dagen niet gaan naar de wc ; wanneet het wel lukt is het hard en doet het zn pijn.
    6. Acne - ( 2/3 dagen na eisprong ) normaal gesproken krijg ik geen puistjes of in ieder geval 1
    7. Afscheiding - slipjes is elke dag nat door afscheiding; zelfs bij het afvegen die ik afscheiding op de wc papier

Nou dames
    Ik weet het echt niet meer & ben zo ongeduldig.

13. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    1x raak kan wel! Mijn boy was ook zo verwekt haha.
    Je kan ook eerst met een van kv testen en als ie positief is nog met cb. Kv is wat gevoeliger en vooral goedkoper. Welke van cb heb je?

14. Mi2017

Mi2017 Fanatiek lid

14 dec 2016
    2.569
    926
    113
    Hoe kan het dat jou bmm is beschadigd nog anoniem spannend dat je een testje gaat doen op nieuwjaardag :D

15. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Er wordt vollop geschreven!
    Gisteren temp dipje op 7 dpo...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      29,1 KB
      Weergaven:
      1
  16. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Voel me echt dom hoor maar wat kan dat betekenen? Het moet toch hoog zijn juist of🤗🤗

17. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    @ ladylola, twee Vd 6 iui's waren succesvol (zwanger geraakt maar helaas miskraam). Wij, en met ons de arts, zien geen reden om dan over te stappen op ivf/icsi als het ook met iui kan... En zou als een berg opzien tegen ivf!...

@ babydream, hopelijk stijgt je progesteron nog. Betekent dit ook dat je geen goede eisprong dan hebt? Mijn gyn heeft eens progesteronbepaling gedaan om te kijken naar kwaliteit eisprong...
    Ondanks lange cycli was dit gelukkig goed...

Welkom nieuwe dames 🍀
    Hebben er al mensen testdrang?...

18. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Domme vragen bestaan niet... Tijdens een innesteling kan je temperatuur even zakken; dipje maken.
    Als temp nu hoog blijft is het goed en vandaag was temp ook weer gestegen...
    4 dpo temp dip is dan weer vaak van geel lichaam afkomstig en heeft dus niets te betekenen...

19. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Blosje, hopelijk betekent het iets goeds!
    Ze denken wel dat ik een goede eisprong heb. Duidelijk op de echo's te zien bij zowel het follikel maar ook het baarmoeder slijmvlies. Daarbij ovulatie pijn, positieve ovulatie testen.. Maar dus dat mn progesteron te laag is waardoor mn lichaam te snel alles weer afbreekt.

20. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Je bms is dus ook dik genoeg voor nesteling? Dat wordt dan waarschijnlijk utro?
    Gelukkig wel goede follikelgroei 🍀

Deel Deze Pagina