Ik geloof niet in kwaaltjes... Maar toch doen m'n boobies sinds gisteren pijn! En vandaag merkte ik een sterkere geursensatie... Temp kaartje:
Kan het geen innesteling zijn? 4-5 dagen LF is wel heel kort... Succes met lab prikken, laat je ons weten zodra dit bekend is? 🍀
Ik wil pas 1 januari testen, dan 12 dpo... Maar alleen als temp dan nog hoog is... Meestal 12 of 13 dpo ongesteld...
Met tempen he, als het zakt wanneer wordt je dan ongie? Ik wil mss ook gaan tempen als het niks wordt deze maand🤗 Hoewel zit nu in de trein krommmm van de steken laag in mn buik pff!
Als ik temp daling heb word ik die dag of de volgende dag ongesteld... Dus ook wel zo handig om te weten, hoef ik niet al dagen te stressen 😂 Werk namelijk in t wit...
Lijkt me ideaal dat tempen! helaas hier een kleine smurf die regelmatig wakker wordt.. dus niet echt betrouwbaar.. @Stardust en Blosje: Ik zit nu 4/5 dpo en heb nu al een zwaar hoofd en lichte menstruatiepijn. Dit heb ik helaas vaak al kort na de eisprong Ik denk dus door het lage progesteron en korte LF. Echt een soort PMS. Echt totaal niet leuk. Die LF van mij is vaak krap aan 10 dagen.. Moet een wonder gebeuren dat het toch nog raak is maar ik ben bang dat ik volgende week weer op rood mag...:x Ik voel me nu net als de vorige maanden dus weet eigenlijk al genoeg; weer niet raak. Hou nog een sprankje hoop totdat ik echt volgende week ongesteld wordt. Ben ook gewoon zo bang dat een eventueel eitje zich niet kan nestelen omdat mn lijf al heel snel de boel weer afstoot.. vind het zo'n rot idee.. Blosje wat zou het geweldig zijn dat jullie vreselijk lange wachten eindelijk beloond wordt met een dikke positieve test. Gun het je zo! ❤️ Ik heb al een gezonde zoon dus mag al blij zijn dat ik uberhaupt een kindje heb.. maarja de wens voor een 2e is gewoon zo ontzettend groot.. Mijn progesteron was maandag 11, nu vandaag 15. Dus nog erg laag (té laag) maar wel al wat hoger dan ik gewend ben. Maandag weer bloedprikken en dinsdagochtend een gesprek met mijn eigen gyn over hoe en wat. Dan zal denk ik wel medicatie voor progesteron besproken worden.. Zoonlief is nu uit logeren dus ben lekker met vriendlief paar daagjes met zn tweetjes! ff lekker niks doen! Wel eens ff fijn hoor haha
15 is nog vrij laag. Zeker als je nu 4-5 dpo bent... Een week na eisprong moet ie boven 20-30 zitten... Benieuwd wat de waarde maandag zal zijn... Waarom heeft de gyn je nog geen utro gegeven? Laat je weten wat de uitslag maandag is en hoe t gesprek dinsdag verloopt? Je moet je niet bezwaard voelen dat je wens voor n tweede zo sterk is. Je bent blij met jullie zoon, maar doordat je geproefd hebt vh moederschap kan de wens juist voor een tweede alleen maar sterker worden. Ga voor jullie duimen 😘 En lief dat je het ons ook gunt 😊 Tempen is fijn, geeft inzicht in cyclus... Zit nu beetje tegen verkoudheid ook aan, beetje jammer... Hopelijk zet dat niet door
Krijg deze maand nog geen utro, pas volgende cyclus dan.. Deze maand wilden ze dus nog onderzoeken en kijken wat mijn waardes waren. Denk ook dat nu nog utro nemen niet zoveel zin heeft op zo'n 5 dpo...? Dat moet je toch direct na ei doen? Vroeg het aan de assistente, zei had het ook met de gyn overlegd maar wat ik begreep heeft het nu niet veel zin meer. Nja ik weet het ook niet meer
Dit las ik net in een topic van jaren geleden: Verder is het zo dat je op het juiste moment met de Utrogestan moet beginnen, omdat het anders niet goed werkt. Als je te laat begint, is het baarmoederslijmvlies al bezig met afbreken. En dan moet je nou juist niet hebben! Denk dus dat het nu sowieso niet veel zin meer zou hebben..
Zo wat wordt er veel geschreven , heb een beetje moeite het bij te houden. Hier deze week ook wat aan het kwakkelen qua gezondheid, moe ,last van mijn buik, snotteren. Vandaag drukke dag gehad dus weinig tijd voor kwaaltjes. Afgelopen dagen wel puisten explosie gehad (meestal op of na eisprong) maar dat is nu weer voorbij. Afwachten of het de komende dagen weer terug komt. Dan word ik ongi, vorige keer geen puistjes toen zwanger dus spannend. Vandaag alweer 4 dpo. Nog 10 te gaan
Sorry ook weinig aanwezig geweest! Druk druk.. veel werken.. geen kwaaltjes o.i.d. maar hoop heb ik toch al niet meer na 2 jaar Ik hoop verder op n mooie rose lijst..
Ik mag (denk ik) ook op het wachtbankje. Weet nooit zo goed wanneer mn eisprong is, maar die moet wel geweest zijn denk ik als ik naar mn afscheiding en zin in seks kijk haha. Hopen op een mooie roze lijst en goed het nieuwe jaar in