Oh meiden!!! 10 dpo en ben n laat Hcg aanmaker maar ik hield t niet meer... Heb gevoelige boobies, temp dip gehad en gisteren vond ik de kaas ineens zo stinken (en ben dol op kaas...) Ik wist gewoon; ben zwanger... Getest en idd n tuurstreep zowel op 2v5 als dipstick... Op foto krijgen is lastig. Hopelijk loopt ie mooi op 🍀
Blosje gefeliciteerd lieverd, het is je zo gegund na al die tijd!! Ik duim met je mee! Andere meiden ook gefeliciteerd! Ik heb erge last van pms dus het is vast voor mij wéér niet raak. Begint steeds zwaarder te worden dit Ben er wel even klaar mee pffff :'(
Proficiat aan de zwangere dames dat er nog maar wat meer roos in het lijstje mag komen Zijn de testen van action te betrouwen?
Bedankt allemaal, hoop dat ze mooi oplopen voor iedereen! En voor de dames op t wachtbankje, sterkte!!
Aah meis was verdrietig... Logisch dat t zwaarder wordt, de wens is groot... Hopelijk jullie ook snel n wondertje 😘 Vind t lief dat je, ondanks je eigen verdriet, zo enthousiast kunt reageren op mijn berichtje 😘
Blosje gefeliciteeeerd!! Babydream wat onzettend verdrietig😑 heel veelsterkte! Ik ben voorzichtig blij, ronde 2 wauwii! We wachten af of ie oploopt!