Nou, heb ik weer, test deed raar dus volgens mij iets niet goed gegaan, liep niet door alsof hij de urine niet opnam. Natuurlijk had ik er maar 1 in huis dus net nieuwe gaan halen en morgen weer eens proberen. Als ik dadelijk thuis kom nog eens kijken of er iets op staat. Had wel een testje van een ander merk en daarop kan ik eigenlijk niet beoordelen of er nou wel of niet een streepje staat. Moet dus nog een dagje langer wachten helaas Ben ook nog wel erg vroeg met 8 dpo __________________
Haiii. Ik denk dat ik 10 dpo ben, wellicht 9 (lhpiek 19 dec) Testje was negatief maar aan de zijkant op de plek van de streep zit kleur. Apart, wil geen valse hoop...Morgen weer proberen.
Morgenvroeg denk ik 😊 vind het toch wel spannend, hopelijk lopen de testen mooi op en mogen we eindelijk een kleintje gaan verwelkomen na ruim 2,5 jaar... 🍀
Foto? Ik duuim voor alle dames!! Hier na een druppel rood niks meer gezien..✌ nog steeds heel veel hongerrrrr.. morgen nog een testje wagen! Benieuwd of ie donkerder is.
BREEKT FF IN Lieve blosje wat een duidelijke test voor 10dpo. Dit wordt een plakbeeb. ♻️🍀♻️🍀♻️ BREEKT FF UIT