Een hele gelukkig nieuwjaar alvast! Ik mag op rood en schuif door naar de volgende ronde. Duim voor jullie op mooie positieve testen nog!
Iedereen een knallend 2017!! En voor de zwangeren gefeliciteerd en de dames veel vruchtbare tijden in2017!!🎉🎉🎉
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst. Dat 2017 een heel vruchtbaar jaar mag worden voor ons allen. Hier de oliebollen nu op tafel en familie komt rond negenen. Ik zie uit naar de volgende positieve testen en voor de meiden die op rood mogen, veel succes is de volgende ronde. Tot in het nieuwe jaar
Dames, alvast gelukkig nieuwjaar. Hopelijk beginnen we de komende week met veel roze! Dames die net op rood zijn, balen maar geniet maar wel met een gerust hart van de champagne vanavond.
Ik wilde jullie ook alvast een gelukkig nieuwjaar wensen met hopelijk heel veel baby nieuws! 🌸❤️
Jullie ook! Vandaag getest, maar Omo- wit en nog niet ongesteld. Mogelijk te vroeg? Of de menstruatie laat op zich wachten. M'n precieze nod weet ik niet... Had wel op 23-12 flinke buikkrampen die een paar uur aanhielden en pijn ter hoogte van m'n eierstokken. Nog nooit gehad eerlijk gezegd... Kan dit een innesteling zijn? Of zou ik dan al vandaag positief getest moeten hebben? Anyway, daarna wel klachten gehad -misselijkheid, overgeven van gekke geur, heftige dromen... Ben benieuwd. Succes allemaal!
Bij mijn zoon Had ik steken op dinsdag en zaterdags positief getest. Dus dan zou ik in jouw geval wel verwachten dat ie nu positie zou zijn. Mss morgen nog eens testen?
Dank jullie wel! Blij dat mn lichaam me niet gefopt heeft! En toch een beetje in shock. Ronde 1, 1 keer klussen, op onze verjaardag ook nog. Weet dat dat veel mensen niet gegeven is
Hi ladies, ik ben nieuw... Fenna, 35 jaar, ronde 2 voor ons eerste kindje. Morgen zou ik ongesteld moeten worden. Gisteren op Oudjaarsavond een heeeele lichte postitieve test, maar dan ook echt heel licht. Durf nog niet blij te zijn...wacht nog even een paar daagjes.
Hebben jullie leuke dag nacht gehad. Hier vrij emotioneel door alle miskramen van afgelopen jaar, maar wel heel blij en dankbaar dat we van ons samen een kleine jongen hebben die was voor t eerst wakker met oud en nieuw en die heeft de kinderchampagne goed laten smaken 🍾🤗😘