@Babydream Ja, inmiddels zijn we nu een jaartje bezig. En niet heel veel geluk gehad nog, zie het hele zwanger worden/zijn wel als gedoe inmiddels. Waardoor ik ook wel heb getwijfeld: moeten we dit wel willen? Het heeft ons alleen maar vervelende ervaringen opgeleverd en ik mis nu ook een eileider. Voordat ik hieraan begon was ik gezond etc... Waarom wil ik zo nodig een kindje, is het leven niet gewoon goed zoals het nu is? Maar goed, het komt hopelijk allemaal goed en dan ben ik deze periode ook zo wel weer vergeten. Ik hoop nog steeds op een mooi 2017. Wie weet wordt ons kindje dan wel geboren . Hopelijk bij jullie ook, jullie geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld.
Het lukt mij trouwens niet om de lijst te kopiëren en dat dan de kleuren erin blijven... Geen idee wat ik verkeerd doe. Dus als iemand mij straks bij het updaten van de lijst op rood wil zetten zou dat fijn zijn.
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017 1 Januari (4) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje (1 ma en 1 mk) - ronde 7 MMM Liannehuisken - 28 jaar - 2e kindje -ronde 4 jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 15 MMM Littleindians - 24 jaar - 3e kindje - Ronde 4 2 Januari (6) Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Loulouxx 22 jaar - 1e kindje - 2e ronde Mommytobe4 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 Fenna0780 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde 3 Januari (7) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Chelley - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 9 4 Januari (2) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sam01 - 32 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 7 na 2 vlindermeisjes* 5 Januari (7) Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde .. Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) baby001 - .. jaar - 2e kindje - ronde 1 Mayo89 - ?? - 2e kindje - 1e ronde Roosje12 -23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 6 Januari (5) marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Baby dream - .. jaar - 2e kindje - ronde 11 (3e ronde cyclus-analyse) Anna2015 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (na bbz) Littlemom - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Dana1986 -30 jaar- 3 de kind - ronde 4 7 Januari (9) Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Chats- 33 jaar - 1e kindje - ronde 29 NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Priscil87- 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mi2017 - 44 jaar - 4e kindje - ronde ?? *6 Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 MeFlower - 38 jaar - 1ste kindje- ronde 3 (na miskraam) Tijdelijk datumloos (2) Deborahbonne - .. jaar - .. kindje - ronde .. Iweks - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Buiten de lijst (1) sabagirl - .. jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e ronde na mk) Totaal: 43 Wachtbankje (17), Zwanger (6), Ongesteld (6), MMM (4), Negatieve Test (9), Twijfel-/Tuurtest (0) Wat ik altijd doe is alles selecteren en dan kopieren (ctrl C) en dan nieuwe reactie en dan alles in het reactiebalkje plakken (ctrl V) Dit vind ik altijd de makkelijkste manier
Spannend Babydream, hoop dat hij blijft oplopen en dat je in september een mooie kleine in je armen mag houden. Succes bij de gyn!
Jullie mogen mij ook toevoegen op de lijst! Ik heb 5 januari mijn NOD. Heb gisteren getest met een heel gevoelige test. Maar negatief. Misschien ook wel te vroeg. Heb echt het gevoel zwanger te zijn. Al een week veel hoofdpijn en menstruatie-achtige steekjes in m`n onderbuik en rommelende darmen. Sinds gisteren ook behoorlijk last van m`n onderrug. En vaak een heel weeïg gevoel, waardoor ik misselijk wordt. Ook echt nu al het gevoel alsof ik ongesteld ben. Zo beroerd zit ik in m`n vel. Moe gevoel in m`n benen en lekker chagrijnig enzo... Morgen ga ik weer testen!
Ik heb je erbij gezet Roosje, als je me de andere gegevens ook nog even geeft vul ik (of een ander) hem even verder aan. Hoop dat je morgen een streepje ziet. Zal voor je duimen
Super, dankjewel! Het is ons eerste kindje. Ik ben 23 jaar. Ik ben niet aan de pil geweest. Hebben een jaar Sensiplan gebruikt. Zijn nu sinds 2 maanden bewust bezig voor een zwangerschap. Waar ik nu last van heb, heb ik normaal echt niet zo vroeg voor NOD. Dus heeel spannend...!
Natuurlijke manier van anticonceptie. Je vruchtbare dagen in de gaten houden. Door mee te doen op dit forum is het wachten ietsje minder moeilijk. Ben ook heel benieuwd naar jullie, wie er deze maand zwanger is!
Ja ik zie het! Jij ook gefeliciteerd meet je zwangerschap he! Ik zag dat jij dezelfde NOD datum heb als ik, dus al ruim van tevoren een positieve test!
NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017[/COLOR][/SIZE] 1 Januari (4) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje (1 ma en 1 mk) - ronde 7 MMM Liannehuisken - 28 jaar - 2e kindje -ronde 4 jongemama1 - 25 jaar - 3e kindje - ronde 15 MMM Littleindians - 24 jaar - 3e kindje - Ronde 4 2 Januari (6) Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51 Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Loulouxx 22 jaar - 1e kindje - 2e ronde Mommytobe4 - 22 jaar - 1e kindje - ronde 3 Fenna0780 35 jaar - 1e kindje - 2e ronde 3 Januari (7) Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2 Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sterree - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Babbelboxje - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Chelley - 26 jaar - 1e kindje - Ronde 9 4 Januari (2) Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5 Sam01 - 32 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 7 na 2 vlindermeisjes* 5 Januari (7) Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde .. Nog anoniem - 38 jaar - 1e kindje - ronde 13 Ilse84 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 (1e ronde na mk) baby001 - .. jaar - 2e kindje - ronde 1 Mayo89 - ?? - 2e kindje - 1e ronde Roosje12 -23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 6 Januari (5) marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Baby dream - .. jaar - 2e kindje - ronde 11 (3e ronde cyclus-analyse) Anna2015 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 6 (na bbz) Littlemom - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Dana1986 -30 jaar- 3 de kind - ronde 4 7 Januari (9) Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Chats- 33 jaar - 1e kindje - ronde 29 NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Priscil87- 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Mi2017 - 44 jaar - 4e kindje - ronde ?? *6 Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 MeFlower - 38 jaar - 1ste kindje- ronde 3 (na miskraam) saar 24 - 3de kindje - ronde 1 na clomid Tijdelijk datumloos (2) Deborahbonne - .. jaar - .. kindje - ronde .. Iweks - 31 jaar - 2de kindje - ronde 1 Buiten de lijst (1) sabagirl - .. jaar - 1e kindje - ronde 6 (1e ronde na mk) Totaal: 44 Wachtbankje (18), Zwanger (6), Ongesteld (6), MMM (4), Negatieve Test (9), Twijfel-/Tuurtest (0) Wat ik altijd doe is alles selecteren en dan kopieren (ctrl C) en dan nieuwe reactie en dan alles in het reactiebalkje plakken (ctrl V) Dit vind ik altijd de makkelijkste manier [/QUOTE]
Hoi allemaal, Allereerst: gefeliciteerd alle zwangeren! Degene die geen positieve test hadden, wat jammer.. Ik had mezelf er nog niet bij gezet. Ik heb net een test gedaan (12 dpo). Ik zie een héél licht streepje. Zien jullie ook wat? Zegt dit iets of juist heel weinig. Groetjes!
Alvast een dikke proficiat aan de zwangere dames Hier test gedaan omiwit maar tot op heden nog geen regels Vandaag juist 2 weken geleden (20dec)positieve ovulatietest is dan vandaag nod of toch vanaf morgen nod?
@Stardust thnx voor het duimen! Hopelijk heb je volgende week weer een mooie cb test @Septembermom heel lief van je je berichtje! wat balen van je bruinverlies Alle andere meiden: ik lees wel mee maar beetje druk gehad vandaag, sorry! Update vanuit hier: Ben bij de gyn geweest. Alle onderzoeken bij ons zijn goed, en we maken grote kans om natuurlijk zwanger te worden. Alleen tja één ding.. mijn progesteron. Die was voor de 3e maand nu erg laag. Ik heb wel een goede eisprong, maar mijn progesteron blijft helaas vrij laag. Ik kan er wel zwanger mee worden, maar de kans is wel kleiner. Ik heb nu dus al Utrogestan in huis, gelijk na het voorschrijven opgehaald. Ga ik volgende ronde mee starten mocht ik nu niet zwanger zijn. Verder ook niet meer getest. Maar ben nog niet ongesteld gelukkig, dus geen bloed geeft moed. Vanmorgen leek ik me zelfs licht misselijk te voelen (zal wel andere oorzaak hebben) Zou super zijn natuurlijk, een positieve test net voordat ik aan de hormoontjes ga, maar ik ga er van uit dat we gaan beginnen aan ronde 12 binnen enkele dagen... Morgen of donderdag maar weer testen, al durf ik eigenlijk niet
Hoe bedoel je? Ik had op dinsdag en woensdag een knal ovulatietest. 12 dpo is gerekend vanaf vrijdag. Nu dus 12 dpo. 19 december geklust. 1e menstruatiedag was 4 december. Online calculator ingevuld en daar kwam dit uit. O ik begin het te snappen geloof ik. Ben iets minder ver nu dan of niet?
Ik lijk bij de bovenste foto een vaag streepje te zien. Hoop het echt voor je!! Ik zou morgen of overmorgen nog een keer testen en dan vergelijken!