NOD-lijst 1 t/m 7 januari 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Daantje1990, 2 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Mocht het indd zo zijn dan wordt het weer september geboren. Die maand raakt wel wat vol nu met manlief en kleine jongen allemaal in septrmber!

2. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017

1 Januari (1)
    Purkeltje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5

2 Januari (3)
    Daantje1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 51
    Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2
    Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1

3 Januari (2)
    Ladylola - 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM
    Liefde88 - 28 jaar - 3e (4e) kindje- ronde 2

4 Januari (1)
    Maralena
    - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5

5 Januari (2)
    Stardust - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2
    mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde ..

6 Januari (2)
    marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Baby dream - .. jaar - 2e kindje - ronde 11

7 Januari (5)
    Septembermom - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 29
    NinaMay - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM
    Priscilla87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2

Tijdelijk datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 17

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

3. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    Hi dames,

Ik heb mezelf van de lijst gehaald aangezien ik 2 dagen geleden duidelijk mijn eisprong had. Ik wist niet wanneer dat zou zijn ivm mijn mirena die er pas eind vorige maand uit is gehaald en ik voor het grootste gedeelte van de tijd dat ik mijn mirena had nog bv gaf. Nu weet ik het dus, op het wachtbankje nu ;).

Veel succes iedereen, hoop dat het een roze lijst wordt!

4. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Goedemorgen meiden (kan nog nét haha). Leuk dat het al wat drukker wordt.

Qua menstruatiepijn.. ik heb ook altijd erg veel last. Aleve feminax gebruik ik ook, soms in combinatie met paracetamol. Misschien dat eens proberen? Je moet wat hè ;)

Ik voel me niet lekker, rillerig..bah. Ben super emotioneel zeg. Had eigenlijk vandaag afspraak bij de gyn voor behandelplan, maar werd gebeld dat de beste man ziek is. Kan natuurlijk gebeuren, maar keek echt uit naar dit gesprek dus baalde best even. Kan morgenmiddag terecht bij een andere gyn van de fertiliteit. Ben toch wel erg benieuwd..

Fijne dag nog ladies!

5. NinaMay

NinaMay Lid

7 dec 2016
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren vertelde mn vriendin dat ze zwanger is. Super leuk natuurlijk, maar voel me ook wel een beetje verdrietig en teleurgesteld. Heb in september een miskraam (6 wk) gehad en merkte dat ik het toch lastig vond om echt enthousiast te reageren. Nu heb ik voor mezelf helemaal dat ik zo hoop dat het deze maand gaat lukken. Mn vriend wilde nog even wachten met de ovulatietesten, dus de natuur maar zn gang laten gaan.
    Als ik lees hoelang anderen er soms op moeten wachten, weet ik ook wel dat ik me niet moet aanstellen maar toch..

6. Daantje1990

3 aug 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey ninamay, wachten is verschrikkelijk, hoe lang of kort je ook bezig bent.. gisteren toevallig een hele discussie met mijn man daar over gehad nadat ik aangaf dat ik twijfel over naar Huisarts ga (terwijl ik hier pertinent op tegen was)

echter na +- 51 rondes wil ik misschien die stap wel wagen,maar hij wil dat dus echt nog niet... uiteindelijk gaf hij aan dat ik in de eerste 12 rondes 125 kg woog en je kansen minder zijn en dat ronde 13-49 hij chronische prostaatproblemen heef/had en dat je kansen ook laag zijn ivm vruchtbaarheid en dat we eigenlijk de eerste 4 jaar niet moeten meetellen.

nou dat hakte er wel even in, ben je 4,5 jaar bezig maar eigenlijk geen kans gehad.. dus nu tellen we onofficieel dit als ronde 3 en geven we 2017 nog een kans en daarna als het niet mocht luken gaan we dus wat testen doen bij HA

7. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    @babydream succes morgen! Spannend hoor!.
    @daantje1990 ik duim voor een super jaar 2017!

Vraagje; ik zit nu op cyclusdag 7 en dacht laat ik eens een ovutest doen (haha kanmaaroptijdzijn) maar er stond zowaar een streepje na 5 minuten. Geen knaller maar wel wat.. iemand ervaring? Moetk nu elke dag al beginnen met testen? Vorige cyclussen waren telkes 29a30 dagen..

8. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Ik ben zelf nog niet met ovulatietesten begonnen, maar zou zelf het idee hebben dat ik mijn eisprong vroeg in m'n cyclus zou krijgen... Ik zou persoonlijk dus doortesten tot het streepje net zo donker of donkerder is dan de controlestreep... Ben benieuwd wat de anderen zeggen... Welke ovulatietesten gebruik jij??

9. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Ik heb die van action gehaald :) jaa ik test morgen wel weer even. Mocht t dan wit zijn dan wacht ik nog evn met verder testen

10. Baby dream

Stardust, dankjewel!, ben je al bekend met ovulatie testen? Het zou kunnen zijn dat je een vroege eisprong krijgt, maar het LH hormoon schommelt altijd gedurende de hele cyclus. Gezien je voorige cycli denk ik dat het nog wel even duurt. Maar als je voldoende testen in huis hebt, kun je als je het prettig vindt nu gewoon blijven testen uiteraard. Op internet zijn er handige tabellen te vinden over wanneer je het beste kunt beginnen met testen, hierbij wordt gekeken naar de duur van je cyclus.
    Ik gebruik al lang ovulatie testen en bij mij lopen ze meestal op tot een knaller. Is ook altijd een 2e streepje zichtbaar. Maar er zijn ook meiden waarbij hij uit het niets knalt. Ik gebruik er ook de clearblue met smiley bij. Ik heb ook eens gehad dat hij ineens wat donkerder was, toen weer lichter en pas na paar dagen een knaller. Als de test streep net zo donker of donkerder is dan de controle streep zit je op je LH piek. Deze zet meestal de eisprong in gang. Er wordt gezegd binnen 48 uur, maar ik had vorige cyclus op een dinsdag en woensdag de LH piek maar was vrijdag of zaterdag eisprong, is op de echo gezien. Dus pas 3 a 4 dagen later. Blijft iets raars, het menselijk lichaam ;) heb je een foto van je testje?

11. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    @babydream, bedankt voor je eigen ervaring. Ik heb er indd zat in huis dus zl elke dag wel even testen! Mocht er een volgende rond komen dan haal ik denkik ook wel de smileys van clearblue, heb ik voorheen wel es gehad bij m zoontje. Maar toen reageerde ie toen ik zwanger was haha.
    Laat je weten hoe het is gegaan morgen?
    Ps de foto is net gemaakt dus ondertussen ingedroogd aar het was een mooier streepje dan dit.

Bijgevoegde bestanden:

12. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Zit hier al op dag 7 nu. Wanneer mijn vruchtbare dagen zijn? Pff geen idee maar we hebben vanaf dag 10 tot dag 20 wel om de dag seks dus dat zit wel goed :)

13. Baby dream

Ziet er idd al best donker uit Stardust! Hopelijk een vroeg ei! En ik zal het laten weten! ;)

Hoevaak klussen jullie eigenlijk buiten de vruchtbare periode? Wij zijn nu na 11 maanden al die verplichte nummertjes om de dag of elke dag wel een beetje zat. ;) Deden het de hele cyclus eigenlijk toch echt wel standaard om de dag/om de 2 dagen en met ei elke dag. Hebben we momenteel soms ook gewoon geen energie voor en geen zin in. Hebben best een druk leven, vooral vriendlief maakt erg lange dagen met veel reizen, heel vroeg al weg. Deze maand dan ook besloten om het buiten de vruchtbare periode wat minder te doen, alleen wanneer we écht zin hebben, omdat we geen zin hebben om er continue mee bezig te zijn. Heb vaak laat ei..willen het nu rond eisprong ook niet elke dag gaan doen maar dan dus om de dag. Afgelopen vrijdag na mijn menstruatie erg gezellig gehad en zaterdag nacht op zondag ook héél gezellig :D Konden lekker onze gang gaan, kleine man was uit logeren :D :D even quality time met zn tweetjes, heerlijk!

Nou ik ga mijn luiken sluiten, nog steeds niet fit! Blegh!

14. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    Lieve dames, ik zal deze ronde niet zo heel erg actief meeschrijven ivm veel weekendjes weg/vakantie maar ik spiek wel regelmatig even. Ik zie helaas dat de lijst die de laatste paar keer is gebruikt niet de juiste is, ik zie o.a. dat ik er niet meer op sta... Iemand die achter de computer zit hem up to date kan maken? Op mijn telefoon lukt het echt niet... En ik ben bang dat als we het nu niet doen het straks te veel pagina's zijn om het nog makkelijk te kunnen bijwerken.

15. Baby dream

NOD lijst 1 t/m 7 Januari 2017

1 Januari (1)
    Purkeltje- 28 jaar - 1e kindje - ronde 5

2 Januari (3)
    Daantje1990- 26 jaar - 1e kindje - ronde 51
    Lynn1302- 32 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2
    Lyan88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1

3 Januari (3)
    Ladylola- 32 jaar - 2e kindje - Ronde 28/29 MMM
    Liefde88- 28 jaar - 3e (4e) kindje - ronde 2
    Ellada- 29 jaar - 2e kindje - ronde 5

4 Januari (0)
    Maralena - 34 jaar - 2e kindje - ronde 5

5 Januari (1)
    Stardust- 26 jaar - 2e kindje - ronde 2
    mamajongens - 36 jaar - 4e kindje - ronde ..

6 Januari (0)
    marloes1988 -28 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Baby dream - 2e kindje - ronde 11

7 Januari (4)
    Septembermom- 24 jaar - 2e kindje - ronde 4
    Chats- 33 jaar - 1ste kindje - ronde 29
    NinaMay- 25 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Priscil87- .. jaar - 1ste kindje - ronde 2
    Dvk1990 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde ?? MMM
    sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7

Tijdelijk datumloos (0)
    Deborahbonne - .. jaar - .. kindje - ronde ..

Buiten de lijst (0)

Totaal: 20

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

------

Zo, was ff een werkje maar volgens mij is alles nu up to date, ben het hele topic even nagelopen. Er werd idd soms een oude lijst gebruikt waardoor niet iedereen er op staat. Dus moeten er even op letten dat we steeds de laatste lijst gebruiken :D Deborahbonne, ik heb je nu eerst op tijdelijk datumloos gezet ;)

16. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    @Babydream top werk! Indd is het lastig op de tel aan te passen, lukte mij iig ook niet.
    Weet je al meer van vandaag?

Gisteraaf en vanochtend nog maar ff getest met ovulatietesten maar waren beide negatief dus zal t vast toeval geweest zijn van de eerste test. Mn ei moet vast nog komen denkik zo ;)

17. ellada

ellada Fanatiek lid

23 mei 2014
    1.003
    165
    63
    @Baby Dream, top! Dankjewel!

18. Sarahhhh

Hoihoii dames!! Hoe gaaat t bij julliee?? Al mensen die in de vruchtbare periode zitten?? Hier nu op dag 8 van mijn cycluss. Merk nu dat ik t al spannender begin te vinden

19. Stardust27

Stardust27 Actief lid

7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    He! Ik zit ook op cd8 vandaag! Errug spannend weer ja! Gelukkig is december de drukke maand waarin men wellicht niet zoveel erover nadenkt! Het is ook de maand waarin de meeste babies verwekt worden zeggen ze! Dat had ik bij mijn zoontje gelezen die ook december is verwekt :)

20. Sarahhhh

Aah wat spannend. Hebbe jullie nog bepaalde klachten tijdens de ovulatie. Want ben heel misselijk ineens? Dit had ik twee maanden geleden wel heel erg dat ook heel veel pijn had en echt af n toe moest zitten van de pijn. Maar nu ben ik alleen heel misselijk. Maar denk niet dat t mn eisprong is aangezien mn gemiddelde cyclus nu 32 dagen is

Deel Deze Pagina