Ik had de cb ingepakt als cadeautje maar manlief was nog wat slaperig.. dacht datk m een oorthermometer gaf hahaha maar toen viel t kwartje! Errug verrast dat t weer zo snel raak is😆
Haha die mannen ook altijd! Eerst zon ongelovig gezicht dan ook he! Mijn vriend kwam thuis van nachtdienst, wensde me gelukkig nieuw jaar. Toen zei ik: ja, 2016 was me het jaartje wel; Op mn 29e bevallen van de eerste, en op mn 30e zwanger geraakt van de tweede! Zijn gezicht, priceless
ik zie een hoop mooie berichten voorbij komen.. ook wat ongeteld helaas.. hier nadert 6 jan en nog steeds geen bloedverlies dus we wachten af
gefeliciteerd zwangeren... Och moet bijna op mijn handen zitten om nu niet naar de kruitvat te gaan om testen te halen.... Ben echt slecht in het wachten... Hopelijk kan ik het nog rekken tot zaterdag
Dankjewel, helemaal als ik die mooie testen van de anderen zie verschijnen. Maar de teleurstellingen van de afgelopen maanden houden me tot nu toe tegen. Word ook liever ongesteld dan continu naar een witte test te kijken... We zien wel hoe lang ik het vol hou Maar wat een leuke reactie van je man haha, leuk om hem zo verrast te hebben. Prachtig cadeautje
Zo herkenbaar! Ben zo blij nog geen kruidvat testen te hebben, liever wachten en hopen dan een test die de hoop ontneemt.
Denk zondag maar morgen is dag 29 na miskraam, alleen cyclus was daarvoor ook onregelmatig dus ga maar van 31/32 dagen uit.
Ook herkenbaar voor mij. Negatieve testen ontnemen echt je hoop al voot je ongesteld ben. Morgen is mijn NOD. Omdat ik me echt anders voelde de afgelopen week heb ik zaterdag, maandag en vanmorgen getest. Allemaal negatief. Hoop dat ik me in het vervolg kan inhouden om testen te halen, want het beneemt me echt de hoop! ga nu ook niet meer testen voor t weekend. Ik duim ook voor jou!!